Заявление от Физическо лице до Министерство на туризма от 13.01.2025
Рег. №:
1736768129-13.01.2025 | Министерство на туризма | Регистрирано/в процес на обработка |
Дата на подаване: 13.01.2025 |
Срок:27.01.2025
До Министерство на туризма
ОТНОСНО: Искане за информация по Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ)
Във връзка с усилията на Министерството на туризма за популяризиране на България като привлекателна туристическа дестинация и с оглед на значението на ефективното управление на публичните средства за реклама, бих желал/а да получа подробна информация относно дейностите, финансирането и постигнатите резултати в тази област.
Моето искане включва следните аспекти:
1. Рекламни дейности / социалните мрежи- Какъв е общият бюджет, отделен за управление и поддръжка на профилите на Министерството на туризма в социалните мрежи (Instagram, Facebook, YouTube, TikTok) за последните пет години?
- Колко рекламни кампании са проведени в тези платформи за посочения период? Моля, предоставете информация за всяка от тях, включително вложените средства, обхват, целеви групи и реализирани резултати.
- Какви са договорните отношения с агенции или изпълнители, ангажирани с управлението на профилите и изработката на съдържание?
- Какви са точните разходи за рекламни и маркетингови дейности през 2024 г., разделени по видове медийни канали (телевизионна, радио, онлайн реклама и т.н.) и събития? Може ли да се предоставят детайли за разходите по всяка категория?
- Коя агенция отговаря за обработката на съдържанието, графичния дизайн и публикациите - @bulgariatravelorg Instagram?
- Какъв е вложеният финансов ресурс в развитието на този профил за последните пет години? (желателно е да се направи сравнение по години / искам да получа достъп до договорите - посочете дали има обществена поръчка )
- Какви мерки се предприемат за повишаване на ангажираността на аудиторията, като се има предвид ниският брой харесвания и взаимодействия, отчетени в повечето публикации (под 1000 харесвания на пост)?
- Какъв е бюджетът, отделен за изготвяне и разпространение на рекламни брошури и каталози за последните пет години?
- Какви са критериите за избор на съдържание, дизайн и разпространителски канали за тези материали?
- Как се оценява ефективността на тези рекламни инициативи?
- Какви средства са отделени за партньорства с инфлуенсъри и журналисти в рамките на кампаниите за популяризиране?
- Информация за инфлуенсърите - критерии при избора -
- По възможност, моля да предоставите анализи и данни за постигнатите резултати, включително подробности - достъп до договорите, сключени във връзка с публикации - снимки / видеа в социалните мрежи, рекламните кампании и работата в партньорство с инфлуенсъри за последните две години,
- включително информация за изпълнители , финансови параметри и обхват на дейностите.
- Има ли извършени анализи за въздействието на тези партньорства и, ако да, моля за достъп до тях.
- Каква е текущата стратегия на Министерството за популяризация чрез социални мрежи и печатни материали?
- Информация за стратегиите на Министерството на туризма, насочени към Азия, и в частност Китай. Какви конкретни мерки и подходи се предприемат за привличане на китайски туристи в България? Използват ли се популярни социални платформи в Китай, като китайската версия на TikTok (Douyin), Weibo и Червената книга (Red Book), за популяризиране на туристическата ни дестинация? Ако Министерството не използва тези социални мрежи в стратегическата си комуникация, бихте ли могли да обясните причините?
- Разполага ли Министерството на туризма с архив от работата си с инфлуенсъри, медии - публикувани материали, статии във вестници, списания и чуждестранни медии? Ако да, използва ли се този архив* ( включително от 20 век) при анализи и изготвяне на стратегии за развитие?
-
Възможно ли е този архив, ако съществува, да бъде дигитализиран или събран на едно място за по-лесен достъп и използване?
-
Има ли Министерството интерес или планове за създаване на книга, посветена на туризма в България през 20-21 век, по подобие на изданията на издателство TASCHEN? Смятате ли, че подобен проект би имал потенциал?
-
Бихте ли разгледали възможността за създаване на книга**, която изследва сблъсъка между културата и туризма в България, като част от стратегията за промотиране на страната?
** https://static.flexdog.bg/flexdog-d/products/images/fc054637-b4c8-4734-9964-4103aa14adc5.jpeg?width=750&quality=40
** https://taschen.makaira.media/taschen/image/upload/v1672891028/products-live/2cf04335d78a8bb81bcb1a33e2e38190.png
Моля информацията да бъде предоставена в електронен формат ( .pdf ) на посоченият електронен адрес или чрез друг удобен за Вас начин.
Благодаря за съдействието.
С уважение,Слав Димитров Колев
15
Дата | Процес |
---|---|
13.01.2025 13:35 | Подаване на заявление |
13.01.2025 13:45 | Изпратено към деловодна система |
13.01.2025 14:00 | Потвърждение от деловодна система |