Заявление от Физическо лице до Регионална инспекция по околна среда и водите - Шумен от 27.05.2025
Рег. №:
1748356879-27.05.2025 | Регионална инспекция по околна среда и водите - Шумен | Регистрирано/в процес на обработка |
Дата на подаване: 27.05.2025 |
Срок:11.06.2025
- Какъв е общият разход за закупуване на хартия през всяка от последните 5 години?
- Колко листа хартия (или килограма, или пакети) е закупила институцията Ви годишно?
- Колко пари са похарчени за копирна, принтерна или офис хартия по бюджетни пера?
- Какви количества хартия са използвани конкретно за отговори по ЗДОИ и по официална кореспонденция с граждани?
- Има ли въведени ограничения или лимити на служебно ниво относно използването на хартия?
- Какви са общите годишни разходи за тонери, мастила и други консумативи за печат?
- Колко са разходите за закупуване и поддръжка на принтери, копирни машини и мултифункционални устройства?
- Има ли въведена практика за двустранен печат с цел пестене на хартия?
- Извършва ли се вътрешен или външен одит на разходите за печат и хартия?
- Има ли институцията Ви данни какъв процент от бюджета ѝ се изразходва за хартия, печат и консумативи?
- Какви са общите годишни разходи за пощенски услуги (вкл. марки, пликове, обратни разписки, препоръчана поща)?
- Каква сума е платена за изпращане на писма чрез „Български пощи“ или други пощенски оператори?
- Каква сума е изразходвана за куриерски услуги (Еконт, Спиди, DHL, и др.) през последните 5 години?
- Какви са средните месечни разходи за кореспонденция по класическа (хартиена) поща?
- Има ли случаи, в които сте платили допълнителни такси за препоръчани писма, пратки с обратни разписки или експресна доставка?
- Колко административни писма са изпратени по пощата през последните 3 години?
- Има ли конкретни указания, критерии или вътрешни инструкции кога информация се изпраща по електронен път и кога – по пощата?
- Колко от общите пощенски разходи са свързани с отговори на заявления по ЗДОИ?
- Колко процента от общия бюджет на институцията са изразходвани за нуждите по-горе (хартия, печат, поща)?
- Разполагате ли с анализ или отчет, който да оценява ефективността на разходите, направени за печат, хартия и пощенски услуги, и ако да – моля предоставете копие?
В случай на отказ или частичен отказ моля да получа решението и отказа по реда установен в чл.29 от ЗДОИ,
11
Дата | Процес |
---|---|
27.05.2025 17:41 | Подаване на заявление |
27.05.2025 17:45 | Изпратено към деловодна система |
28.05.2025 09:00 | Потвърждение от деловодна система |