Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Русе от 10.08.2022

Рег. №: 1660117909980-10.08.2022 | Общинска администрация - Русе | Одобрено | Дата на подаване: 10.08.2022 | Срок:25.08.2022

Физическо лице |

Съгласно Инструкцията за документационната и деловодна дейност на Община Русе /август 2021/, раздел трети Организация на деловодната дейност https://obshtinaruse.bg/editor/files/ilovepdf_merged.pdf е указана първоначалнотата и крайна обработка на документите /входящи и изходящи/, а в чл. 33 е посочено че разпределението и разнасянето на входящата и изходяща кореспонденция се осъществява от куриери. В тази връзка моля да ми бъде предоставена следната информация и документи 1. Кой е основният куриер на Община Русе , въз основа на какво решение е определен 2. Има ли сключен договор с основния куриер . Желая да получа сканиран договор с основния куриер в pdf формат. 3. Ползва ли Община Русе други куриери извън основния куриер и моля да ги посочите. Желая да получа сканирани копия в pdf формат на договорите с куриери, извън основния куриер. 4. Кое структурно звено осъществява контакти с основния куриер. На кое конкретно място става физическото предаване на кореспонденцията или пратките на основния куриер и от служителите на това структурно място./в сградата на ОБщината или извън нея, и случаите/ 5. Какъв е редът за заявяване на куриер за изпращане на пратки и редът за получаване на пратки от неосновни куриери и къде става физическото им предаване за изпращане или получаване /на адреса на деловодството, в други сгради или в офис на неосновен куриен/ и уреден ли е този ред с нарочна заповед. Желая да получа сканирана заповедта. 6. Запознати ли са общинските служители кой е основният куриер и кои са останалите куриери и в кои случаи се налага ползването на куриер, различен от основния. 7. Всеки служител сам ли преценява възможността да ползва и да заявява друг куриер извън основния или следва да го съгласува и с кого. Установен ли е ред който да указва случаите на ползване на други куриери извън основния и кой дава разрешение за това. 7. Когато се разнася кореспонденция от основната сграда до сруктурните звена /чл.33, ал.3/ по вътрешни куриери , оформят ли се разносни документи за вътрешния куриер, както и конкретния служител на структурното звено, който ги е получил , как се оформя получаването от вътрешен куриер на кореспонденция и определя ли се за получател конкретен служител от структурно звено извън сградата с официеален адрес на общината - всеки служител ли може да бъде получател или ръководителя на звеното, намиращо се на друг административен адрес от официалния. Отбелязва ли се конкретния служител – получател на вътрешната кореспонденция от вътрешния куриер и има ли последващо отбелязване в деловодната система. 8. Чия е крайната преценка кой дава разрешение за ползване на куриер, извън основния куриер. 10. Къде се съхраняват обратните документи към една пощенска пратка от основния куриер, и къде се съхраняват обратните документи от останалите куриери. 12. Каква е цената на услугата за изпращане на изходяща кореспонденция на основния куриер и на всеки от останалите използвани куриери. 13. Определени ли са лица, които могат да контактуват с куриери извън основния куриер. 14. Изплащани ли са суми на куриери извън основния, въз основа на товарителници, по които не са идентифицирани конкретните служители на Община Рус.е 15. Желая да получа справка в табличен вид по куриери /основен и други/ по общ брой изпратени писма /товарителници с обратна разписка и платените суми по тях за периода от 01.01..2022 г. до 30.06.2022 г. .Желая кореспонденцията между нас да се осъществява по електронен път на посочения имейл sleda@abv.bg

Решение


Дата: 19.12.2022

52

Дата Процес
10.08.2022 10:51 Подаване на заявление
10.08.2022 10:51 Изпратено към деловодна система
11.08.2022 07:30 Потвърждение от деловодна система
19.12.2022 14:53 Крайно решение (Оставено без разглеждане)