Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Бяла от 21.02.2020
Рег. №:
1582283408623-21.02.2020 | Общинска администрация - Бяла | Одобрено |
Дата на подаване: 21.02.2020 |
Срок:06.03.2020
Моля, основание чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация, да предоставите следната информация от обществен интерес, свързана с: глоби, наложени за неправилно паркиране на МПС на територията на общината за периода 2015-2019 г. вкл.; глоби, наложени за нарушения, свързани с отпадъците, по реда и на основанията по Закона за управление на отпадъците (ЗУО) за периода 2015-2019 г.вкл.; сключените договори за абонаментно правно облужване с адвокати и адвокатски дружества от кмета или общината за периода 2015-2019 г. вкл., както следва:
1. Колко глоби за неправилно паркиране са наложени за периода 2015-2019 г. вкл.?
2. Какъв е общия размер на наложените глобиза за периода 2015-2019 г. вкл.?
3. Колко от наложените глоби са отпаднали в следствие на обжалване или по други причини за периода 2015-2019 г. вкл.?
4. Какъв е общият размер на събраните до момента глоби, наложени за периода 2015-2019 г. вкл.?
5. Какъв е общият размер на неотменените, но несъбрани до момента глоби за периода 2015-2019 г. вкл.?
6. Трите имена и длъжностите на лицата от общинската администрация, които имат правомощие на територията на общината да съставят актове за нарушения, свързани с отпадъците, по реда и на основанията по Закона за управление на отпадъците (ЗУО) и по Наредбата за управление на отпъдъците, приета от Общинския съвет, на основание чл. 22 от ЗУО.
7. Трите имена и длъжностите на лицата от общинската администрация (ако има такива), които имат правомощие да налагат глоби с фишове и квитанции за нарушения по т. 6. Ако няма такива лица, моля посочете това обстоятелство.
8. Трите имена и длъжностите на лицата от общинската администрация, които имат право да издават предписания и/или да налагат принудителни мерки за наршения, свързани с отпадъците. Ако няма такива лица, моля посочете това обстоятелство.
9. Какви са правата, задълженията и отговорностите, изискванията към образованието, квалификацията и стажа на въпросните длъжностни лица по т. 6, 7, 8? Има ли изискване да са завършили спeциалност "екология" или свързана с екологията специалност? Преминали ли са някакаво обучение, свързано с екологията и управлението на отпадъците, респ. преминават ли периодично такова?
10. Някое от лицата по т. 6, 7, 8 има ли юридическо образование или образование, в хода на което е изучавало правни дисциплини и какви?
11. Моля, предоставете ми електронно копия на длъжностните характеристики на лицата по т. 6, 7, 8 от настоящото заявление, за да се запозная с информацията в тях.
12. Ако длъжностните лица по т. 6, 7, 8 са овластени за съответните действия с Ваша заповед или заповед на друго длъжностно лице, моля, предоставете ми този акт, за да се запозная с информацията в него.
13. Какъв е общият размер на приходите, постъпили в общинския бюджет (доброволно и принудително събрани) за периода 2015-2019 г. вкл. от санкции, наложени за нарушение на горните нормативни актове - по т. 6?
14. За какво разходвате приходите по т. 13 - целево за ликвидиране последиците от отпадъците и справяне с проблема с тях или за друго?
15. Сключвани ли са договори за абонаментно правно облужване с адвокати и адвокатски дружества от кмета или общината за периода 2015-2019 г. вкл.?
16. Каква е била цената на месечния абонамент за периода 2015-2019 г. вкл.?
17. Осъществявано ли е процесуално представителство по граждански и административни дела от адвокати и адвокатски дружества, по които страна е кмета на общината или общината и ако да - по кои дела, пред кой съд, с какъв предмет?
18. В какъв размер са били разходите на общината за процесуално
представителство за делата по т. 17 за периода 2015-2019 г. вкл.?
1) На основание чл. 25, ал. 1, т. 1 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям три имена и постоянен адрес – КРИСТИАН ИВОВ МИЛЕНОВ, Република България, област София (столица), община Столична, гр. София 1618, адрес ж.к. „Овча Купел“, бл. 602, вх. А, ап. 8.
2) Моля, на основание чл. 25, ал. 1, т. 3 и чл. 26, ал. 1, т.4 и ал. 3 от Закона за достъп до обществена информация, исканата информация да ми бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната ми поща, посочен в настоящото заявление, ivan13@abv.bg, на компютърни файлове в удобен за Вас формат - pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен.
3) На основание чл. 25, ал. 1, т. 4 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям следния адрес за кореспонденция –Република България, област София (столица), община Столична, гр. София 1618, адрес ж.к. „Овча Купел“, бл. 602, вх. А, ап. 8.
Настоящото заявление адресирам и подавам до Кмета на Общината, като се надявам да бъде уважено от него.
Решение
Дата: 05.03.2020
РЕШЕНИЕ № Р-6 гр. Бяла, 05.03.2020 г. На основание чл. 44, ал. 2 от ЗМСМА, чл. 3, ал.1, чл. 28, ал. 2 и чл.34, ал.1 от Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ) във връзка с постъпило заявление за предоставяне на достъп до обществена информация с рег. № 1582283408623-21.02.2020г. (наш вх. № ЕО-Б-153/21.02.2020 г.) от Кристиан ******** Миленов с постоянен адрес: гр. София 1618, адрес: ********************, e-mail: ivan13@abv.bg, като взех предвид факта, че се иска предоставяне на достъп до следната информация, свързана с: глоби, наложени за неправилно паркиране на МПС на територията на общината за периода 2015-2019 г. вкл.; глоби, наложени за нарушения, свързани с отпадъците, по реда и на основанията по Закона за управление на отпадъците (ЗУО) за периода 2015-2019 г. вкл.; сключените договори за абонаментно правно обслужване с адвокати и адвокатски дружества от кмета или общината за периода 2015-2019 г. вкл., която информация заявителят е посочил, че желае да получи посредством копия, предоставени по електронен път на електронна поща с адрес: ivan13@abv.bg, намирам, че са налице основанията за предоставяне на пълен достъп до исканата обществена информация и поради това Р Е Ш И Х: 1.ПРЕДОСТАВЯМ пълен достъп до исканата обществена информация, създадена /съхранявана/ от Община Бяла и изготвена по Приложение № 1 съгласно подадено Заявление за предоставяне на достъп до обществена информация с рег. № 1582283408623-21.02.2020г. (наш вх. № ЕО-Б-153/21.02.2020 г.) от Кристиан ******** Миленов относно информация по посочени от заявителя въпроси, свързана с: глоби, наложени за неправилно паркиране на МПС на територията на общината за периода 2015-2019 г. вкл.; глоби, наложени за нарушения, свързани с отпадъците, по реда и на основанията по Закона за управление на отпадъците (ЗУО) за периода 2015-2019 г. вкл.; сключените договори за абонаментно правно обслужване с адвокати и адвокатски дружества от кмета или общината за периода 2015-2019 г. вкл. 2. ОПРЕДЕЛЯМ срок за предоставяне на разрешения достъп до информация- 30 дни, считано от датата на получаване на уведомлението на заявителя за настоящото решение. 3. Достъпът до разрешената обществена информация да бъде предоставен под формата на копие на информацията, съдържаща исканата от заявителя обществена информация, предоставено по електронен път на следния адрес: ivan13@abv.bg според искането на заявителя. 4. На основание чл. 34, ал. 3 от ЗДОИ настоящото решение за предоставяне на достъп до исканата обществена информация заедно с копие от разрешената информация да се изпрати на заявителя на посочения от него адрес на електронна поща по т.3 от настоящата заповед. Съгласно чл. 35, ал. 3 от ЗДОИ в тези случаи не се съставя протокол по чл. 35, ал. 2 от ЗДОИ и не се заплащат разходи по предоставянето. Контролът по изпълнението на решението възлагам на Милена Пачелиева- Секретар на Община Бяла. Настоящото решение да се доведе до знанието съответните длъжностни лица за сведение и изпълнение. Решението подлежи на обжалване пред Административния съд по постоянен адрес или седалището на посочения в акта адресат в 14-дневен срок от съобщаването му по реда на Административнопроцесуалния кодекс. ЕВГЕНИ ДИМОВ Заместник-кмет За Кмет на Община Бяла област Русе (Заповед № РД11-531/20.11.2019 г.)60
Дата | Процес |
---|---|
21.02.2020 13:10 | Подаване на заявление |
21.02.2020 13:10 | Изпратено към деловодна система |
21.02.2020 13:20 | Потвърждение от деловодна система |
05.03.2020 14:00 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |