Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Велико Търново от 08.05.2024

Рег. №: 1715859728-16.05.2024 | Общинска администрация - Велико Търново | Одобрено | Дата на подаване: 08.05.2024 |

Физическо лице |

УВАЖАЕМИ ИНЖЕНЕР ПАНОВ,

На основание чл. 3 и чл. 24, ал. 2 от Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ) и при спазване на чл. 6 от същия, както и в сроковете по чл. 28, моля да ми бъде предоставена следната информация:

1. Колко молби имате получени от началото на 2024 г. относно издаване на разрешения за изграждане или разширяване (доизграждане) на улична водопроводна мрежа, общинска публична собственост от частни лица.

2. На колко от молбите по т. 1 сте отговорили.

Моля поисканата информация да ми бъде предоставена на горепосочената електронна поща.

Решение


Дата: 16.05.2024

ДО:

ТИХА ФОТКОВА ТАУШАНОВА

адрес за кореспонденция:

УЛ. „ГЕОРГИ ПЕТРОВ – ДАСКАЛА“ №17

С. ГЕРМАН

ГР. СОФИЯ

tiha.taushanova@gmail.com

Р Е Ш Е Н И Е

В Община Велико Търново е постъпилo Заявление за достъп до обществена информация, регистрирано с рег. индекс и дата 94ТТ-2798-2/08.05.2024г., с което се иска предоставяне на следната информация:

„1. Колко молби имате получени от началото на 2024г. относно издаване на разрешения за изграждане или разширяване (доизграждане) на улична водопроводна мрежа, общинска публична собственост от частни лица.“

„2. На колко от молбите по т.1 сте отговорили.“

По смисъла на ЗДОИ обществена е всяка информация, свързана с обществения живот в Република България, която дава възможност на гражданите да си съставят собствено мнение относно дейността на задължените по закона субекти. Община Велико Търново се явява задължен субект по смисъла на чл.3, ал.1 от ЗДОИ.

Заявлението съдържа необходимите реквизити съгласно Закона за достъп до обществена информация /ЗДОИ/, поради което същото е допустимо и подлежи на разглеждане. Исканата информация се характеризира като обществена такава, а с оглед естеството си позволява формиране на мнение по отношение дейността на задължения по ЗДОИ субект. Създадена е и/или се съхранява в Община Велико Търново, което обуславя възможността да бъде предоставена на заявителя.

Посочената от Вас предпочитана форма за предоставяне на достъп до исканата информация е предоставяне по електронен път, под формата на писмена справка, съдържаща отговор на зададените в заявлението въпроси.

Отчитайки начина на формулиране на искането за достъп до обществена информация /под формата на въпроси/, на основание чл.27 ал.2 от ЗДОИ, информацията, поискана със Заявление с рег. индекс и дата 94ТТ-2798-2/08.05.2024г., ще Ви бъде предоставена под формата на отговори, съдържащи се в настоящото решение за достъп до обществена информация.

С оглед на изложеното и на основание чл.28, ал.2, във връзка с чл.34, ал.1 от ЗДОИ

Р Е Ш И Х

Предоставям на Тиха Фоткова Таушанова достъп до обществена информация по повод Заявление с рег. индекс и дата 94ТТ-2798-2/08.05.2024г. в пълна степен, под формата на справка – отговор на поставените въпроси:

по т.1 - От началото на 2024г. са постъпили 9бр. заявления.

по т.2 - По 6 от заявленията е сключено споразумение между Община Велико Търново и собствениците на имоти, за изграждане на улични водопроводи или за разширяване на уличната водопроводна мрежа. По 1 от заявленията е изготвен писмен отговор. По 1 от споразуменията е издадено Разрешение за строеж. Едно от заявленията е в процес на обработка. Едно от заявленията е от Вас, като по същото е изготвен писмен отговор.

Настоящото решение да се връчи на заявителя по реда на чл.34, ал.3 от ЗДОИ на посочения от него адрес за кореспонденция: гр. Велико Търново, гр. София, с. Герман,

ул. „Георги Петров – Даскала“ №17.

С уважение,

ПРОФ. ГЕОРГИ КАМАРАШЕВ

Зам.-кмет „Строителство и устройство на територията“

/Съгласно Заповед №РД 22-105/20.01.2020г.

на Кмета на Община Велико Търново/

Съгласували:

инж. Динко Кечев, Директор на Дирекция СУТ

Изготвил:

Теодора Станчева, началник на отдел „УТ“

219

Дата Процес
16.05.2024 14:42 Крайно решение (Одобрено)