Заявление от Юридическо лице до Министерство на вътрешните работи от 21.05.2024
Рег. №: 1716279585-21.05.2024 | Министерство на вътрешните работи | Одобрено | Дата на подаване: 21.05.2024 |
1. Какъв е в момента редът за получаване на лични документи при експресни услуги? Може ли гражданинът да получи издадения документ в структура на МВР по местоживеене или трябва да го получи в гр. София?
2. Кое налага централизиране на получаването в гр. София?
3. Това няма ли да доведе до неудобство на гражданите, желаещи да получат нов документ за самоличност в максимално кратки срокове?
4. След въвеждането на новия образец лични документи, планирано за месец май 2024 г., и с оглед печатането им само в София, как ще бъдат изпращани по места готовите документи? Ще бъде ли обявена обществена поръчка за куриерски услуги или се планира друг начин за транспортиране на готовите документи?
5. Каква е общата стойност на обществената поръчка за изработване на новия образец лични документи, спечелена от „Мюлбауер Ай Ди Сървисиз ГмбХ“ към днешна дата?
6. Какво наложи подписването на допълнително споразумение с изпълнителя, което оскъпява поръчката с над 80 млн. лв.?
7. На какъв етап е изпълнението на въпросната поръчка – доставени ли са необходимите машини и консумативи за изработване на новия образец лични документи?
8. На какъв етап е строителството на новата сграда, предвидена в обществената поръчка?
9. Къде се намира в момента техниката, в случай, че сградата не е построена?
110
Дата | Процес |
---|---|
21.05.2024 11:19 | Крайно решение (Одобрено) |