Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Петрич от 10.06.2024

Рег. №: 1718023186-10.06.2024 | Общинска администрация - Петрич | Одобрено | Дата на подаване: 10.06.2024 | Срок:26.06.2024

Юридическо лице |

УВАЖЕМИ/А Г-Н/Г-ЖО КМЕТ,

Във връзка с новостартиращ проект с търговски цели, с наименование „Tripco“, осъществяван чрез дружеството „Трипко“ ЕООД, с ЕИК: 204851979, свързан с изграждането на първата национална, централизирана и дигитализирана база данни за обществения транспорт в страната, с цел по-лесна за пътниците откриваемост на маршрути и предварително закупуване на билети от обществения транспорт в Р. България, г-жа Манева работи над изграждането на дигитален пътеводител за обществено ползване и актуална и единна база със статични и динамични данни за всички видове транспорт от обществено-транспорната мрежа, който ще се използва от пътниците за улеснено осъществяване на техните пътувания в страната.

За целите на проекта се изготвят:

- Български регистър на спирките (БРС), който ще съдържа информация за най-съществените особености на всяка гара и спирка, каквито са нейното наименование, геолокацията и вид на обслужвания транспорт;

- Български Обществено-Транспортен Регистър (БОТР), в който ще бъдат включени разписанията на всички маршрути от обществено-транспортната мрежа, превозващи пътници.

И двата регистъра, ще отговарят на европейските стандарти за статични и динамични данни - NeTEx и SIRI.

Във връзка с горното, г-жа Манева има нужда от следната информация:

  1. Обществен транспорт: данни за геолокацията на всички спирки на територията на общината, с техните имена, идентификатор, вид на обслужван транспорт
  2. Обществен транспорт: оперативна информация;
  3. Обществен транспорт: информация за местоположението на превозните средства в реално време;
  4. Обществен транспорт: информация за тарифи и начини за покупка на билети;
  5. Данни за мрежата от велосипедна инфраструктура;
  6. Данни за пешеходна мрежа;
  7. Актуална справка с кои фирми са сключени договорите за обслужване на съответните направления.

Уважаеми/а г-н/ г-жо Кмет, молим за Вашето компетентно мнение и съдействие, за получаването на нужната на проекта „Трипко“ информация и бази данни.

Дата: 10.06.2024 г. С уважение: Мануела Манева

Решение


Дата: 13.06.2024

Р Е Ш Е Н И Е

Със заявление за достъп до обществена информация, постъпило чрез платформа за достъп до обществена информация № УРИ 1718023186-10.06.2024г., по електронен обмен и входирано в деловодството на Общинска администрация-Петрич с вх. № ЕО-ПЧ-819/11.06.2024г. е поискана от хххххххххххххххххххххххх, информация за обществения транспорт , велосипедната инфраструктура и пешеходната мрежа на територията на Община Петрич.

На основание чл.3, ал.1, чл.15в, ал.3, чл.28, ал.2, чл.34, ал.1 и 35 от Закона за достъп до обществена информация, във връзка със заявление постъпило чрез платформа за достъп до обществена информация и по електронен обмен от хххххххххххххххх и като взех предвид факта, че исканата информация е обществена по смисъла на чл.2 от ЗДОИ

Р Е Ш И Х:

1.Да се предостави от Община Петрич на ххххххххххххххххххх достъп до поисканата в заявлението обществена информация.

2.Разрешеният достъп до обществена информация да се предостави в срок на заявителката чрез платформата за достъп до обществена информация и на посочения ел. адрес под формата на отговори на поставените въпроси, както следва:

По т.1 и т.2 Поисканата информация в пълния и обем е налична на ел. страница на Община Петрич в раздел „ За нас”, подраздел „ Общински стратегии и планове” , в който е публикуван Одобрен план за устойчива градска мобилност. (https://petrich.bg/wps/portal/petrich/about-us/municipal-strategies/ms0210231) .

По т.3 – Не е поставено от Община Петрич изискване в провежданите обществени поръчки за избор на изпълнител, извършващ обществен превоз на пътници, наличие на устройство в превозните средства, което да отчита тяхното местоположение в реално време.

По т.4 – В Агенция за обществени поръчки е публикувана информация за сключените договорите от Община Петрич с избраните изпълнители, извършващ обществен превоз на пътници, включително цената на билетите и начина на тяхното закупуване, съобразно дестинацията.

По т.5 Поисканата информация в пълния и обем е налична на ел. страница на Община Петрич в раздел „ За нас”, подраздел „ Общински стратегии и планове” , в който е публикуван Одобрен план за устойчива градска мобилност. (https://petrich.bg/wps/portal/petrich/about-us/municipal-strategies/ms0210231) .

По.т.6 – Поисканата информация в пълния и обем е налична на ел. страница на Община Петрич в раздел „ За нас”, подраздел „ Общински стратегии и планове” , в който е публикуван Одобрен план за устойчива градска мобилност. (https://petrich.bg/wps/portal/petrich/about-us/municipal-strategies/ms0210231) .По т.7 – В Агенция за обществени поръчки е публикувана информация за сключените договорите от Община Петрич с избраните изпълнители, извършващ обществен превоз на пътници, с посочените направления.

3.Срокът, в който е осигурен достъпът до обществената информация, поискана в заявлението е 30 дни от датата на получаване на решението. С настоящото решение, получавате в срок поисканата в заявлението информация.

4.Разходи за предоставяне на обществената информация не се дължат, тъй като на основание чл.15в, ал.3 и чл.35, ал.3 от ЗДОИ, заявителят е поискал достъпът до информацията да му бъде предоставен чрез платформа за достъп до обществена информация и по електронен път и е посочил адрес на електронна поща за получаването.

Настоящото решение да бъде предоставено на заявителя чрез платформа за достъп до обществена информация и да му се изпрати на посочения от него електронен адрес.

Решението подлежи на обжалване по реда на АПК в 14 дневен срок от съобщаването му пред съответния Административен съд, съобразно чл.133 от АПК.

КМЕТ НА ОБЩИНА ПЕТРИЧ:

/ДИМИТЪР БРЪЧКОВ /

79

Дата Процес
10.06.2024 15:39 Подаване на заявление
10.06.2024 18:16 Изпратено към деловодна система
12.06.2024 19:15 Потвърждение от деловодна система
13.06.2024 13:12 Крайно решение (Одобрено)