Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Роман от 10.06.2024

Рег. №: 1718023460-10.06.2024 | Общинска администрация - Роман | Одобрено | Дата на подаване: 10.06.2024 | Срок:24.06.2024

Юридическо лице |

УВАЖЕМИ/А Г-Н/Г-ЖО КМЕТ,

Във връзка с новостартиращ проект с търговски цели, с наименование „Tripco“, осъществяван чрез дружеството „Трипко“ ЕООД, с ЕИК: 204851979, свързан с изграждането на първата национална, централизирана и дигитализирана база данни за обществения транспорт в страната, с цел по-лесна за пътниците откриваемост на маршрути и предварително закупуване на билети от обществения транспорт в Р. България, г-жа Манева работи над изграждането на дигитален пътеводител за обществено ползване и актуална и единна база със статични и динамични данни за всички видове транспорт от обществено-транспорната мрежа, който ще се използва от пътниците за улеснено осъществяване на техните пътувания в страната.

За целите на проекта се изготвят:

- Български регистър на спирките (БРС), който ще съдържа информация за най-съществените особености на всяка гара и спирка, каквито са нейното наименование, геолокацията и вид на обслужвания транспорт;

- Български Обществено-Транспортен Регистър (БОТР), в който ще бъдат включени разписанията на всички маршрути от обществено-транспортната мрежа, превозващи пътници.

И двата регистъра, ще отговарят на европейските стандарти за статични и динамични данни - NeTEx и SIRI.

Във връзка с горното, г-жа Манева има нужда от следната информация:

  1. Обществен транспорт: данни за геолокацията на всички спирки на територията на общината, с техните имена, идентификатор, вид на обслужван транспорт
  2. Обществен транспорт: оперативна информация;
  3. Обществен транспорт: информация за местоположението на превозните средства в реално време;
  4. Обществен транспорт: информация за тарифи и начини за покупка на билети;
  5. Данни за мрежата от велосипедна инфраструктура;
  6. Данни за пешеходна мрежа;
  7. Актуална справка с кои фирми са сключени договорите за обслужване на съответните направления.

Уважаеми/а г-н/ г-жо Кмет, молим за Вашето компетентно мнение и съдействие, за получаването на нужната на проекта „Трипко“ информация и бази данни.

Дата: 10.06.2024 г. С уважение: Мануела Манева

Решение


Дата: 20.06.2024

РЕШЕНИЕ

№РЗДОИ- 2/ 18.06.2024 г.

На основание чл.3, ал.1, чл. 28, ал.2 и чл.34 от ЗДОИ, във връзка със Заявление, с УРИ №1718023460 – 10.06.2024 г., от Мануела Манева, с адрес: гр. Търговище, кв. Запад 2, бл.53, ап.60, с електронна поща: Manuela.maneva@tripkco.bg, заведено в ЦАО, Община Роман, с вх. №ДИ-02/10.06.2024 г., като взех предвид, че със заявлението се иска предоставяне на информация по реда на ЗДОИ

ПРЕДОСТАВЯМ:

Пълен достъп до следната служебна обществена информация, събирана, създадена и съхранявана в Община Роман:

По т.1

Обществен транспорт: данни за геолокацията на всички спирки на територията на общината, с техните имена, идентификатор, вид на обслужван транспорт:

Населено място

Брои автоспирки на територията на община Роман

Данни за геолокация

Вид обслужван транспорт

Lat

Lon

Aet

Acc

гр. Роман

Автогара

43.150885

23.923838

195.10

3.90

Автобусен

бул. „Хр. Ботев“

43.147410

23.925218

200.40

3.90

Автобусен

пред у-ще П. Р. Славейков

43.146669

23.925443

197.50

3.90

Автобусен

бул. „Хр. Ботев“ кв. 54

43.142284

23.925703

195.60

3.90

Автобусен

бул. „Хр. Ботев“ кв. 54А

43.141993

23.925625

195.70

3.90

Автобусен

ул. „Рила“

43.141564

23.925316

194.80

3.90

Автобусен

с. Камено поле

ул. „Паисий Хилендарски“

43.226470

23.893940

405.60

4.12

Автобусен

с. Кунино

ул. „Петко Лалов“

43.187576

24.0009430

182.90

3.90

Автобусен

с. Синьо бърдо

ул. „В. Левски“

43.103367

23.832927

409.52

3.90

Автобусен

ул. „В. Левски“ Центъра

43.108614

23.829785

438.90

5.05

Автобусен

до жп спирка

43.134480

23.826281

227.02

3.90

Автобусен

с. Радовене

ул. „Цар Симеон Велики“

43.157380

23.961341

199.40

3.90

Автобусен

с. Долна Бешовица

ул. „Хр. Ботев“

43.185192

23.887167

315.60

4.95

Автобусен

ул. „Хр. Ботев“

43.183268

23.894473

318.60

4.67

Автобусен

с. Стояновци

ул. „Хр. Ботев“

43.123267

23.997648

286.25

10.04

Автобусен

ул. „Хр. Ботев“

43.125076

24.006101

272.86

3.90

Автобусен

с. Струпец

ул. „Иван Вазов“

43.128660

23.892978

327.10

3.90

Автобусен

ул. „Иван Вазов “

43.126765

23.898259

327.10

3.90

Автобусен

Жп гара Струпец

до жп спирка

43.135717

23.865720

204.54

3.90

Автобусен

с. Курново

ул. „Иван Вазов“-Центъра

43.077537

23.850056

347.90

3.90

Автобусен

с. Хубавене

ул. „Цар Симеон I“-Центъра

43.104891

23.937806

254.10

3.90

Автобусен

с. Караш

ул. „П. Р. Славейков“

43.098614

23.914809

230.62

3.90

Автобусен

с. Средни рът

Пред кметството

43.146995

23.925178

206.30

14.17

Автобусен

По точки 2, 3, 4, 5 и 6 няма данни или не поддържа такива регистри.

По т. 7 – Междуселищната транспортна схема се обслужва от „Роман автотранспорт“ ЕООД, гр. Роман.

2. Обществената информация да се предостави в следната форма: съгласно предпочетената от заявителя форма: чл.26, ал.1, т.4, посочена в заявлението за ДОИ: копия, предоставени по електронен път, или интернет адрес, където се съхраняват или са публикувани данните.

3. За предоставянето на информация по чл.26, ал.1, т.4 от ЗДОИ, съгласно чл. 35, ал.3 от ЗДОИ „Когато заявителят е поискал достъпът до информация да му бъде предоставен по електронен път и е посочил адрес на електронна поща за получаването, органът изпраща на посочения адрес на електронна поща решението за предоставянето на достъп заедно с копие от информацията или интернет адреса, на който се съдържат данните. В тези случаи не се съставя протоколът по ал. 2 и не се заплащат разходи по предоставянето.“

4. Документите се състоят от общо 2 /две/ страници.

Решението да се изпрати на заявителя на посочения електронен адрес.

Контрол по изпълнението на решението ще изпълнявам лично.

Настоящото решение да се сведе до знанието на Директор на Дирекция АПИО и Секретаря на Община Роман.

Решението подлежи на обжалване пред Административен съд - Враца по реда на АПК в 14-дневен срок от неговото получаване.

Решението се състои от 2 (две) страници.

ВАЛЕРИ РОЛАНСКИ

Кмет на Община Роман

58

Дата Процес
10.06.2024 15:44 Подаване на заявление
10.06.2024 15:50 Изпратено към деловодна система
10.06.2024 20:17 Потвърждение от деловодна система
20.06.2024 09:01 Крайно решение (Одобрено)