Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Куклен от 21.02.2020

Рег. №: 1582292282913-21.02.2020 | Общинска администрация - Куклен | Одобрено | Дата на подаване: 21.02.2020 | Срок:16.03.2020

Физическо лице |

1. Моля да ми бъдат предоставени копия на сключените през периода 2017-2019 г. нетрудови договори (граждански, консултантски, посреднически, преводачески и други) за предоставяне на услуги на обща стойност над 1000 лева без ДДС, с изключение на тези, сключени по реда на ЗОП? 2. Моля да ми бъдат предоставени копия на съответните документи, установяващи размера на заплатените от общината възнаграждения по посочените в т.1 договори, както и документите, доказващи вида и количеството на представените по договорите услуги. 3. В случай, че предоставянето на копия от документите по т.1 и т.2 би затруднило общинската администрация или съществуват законови пречки за предоставянето им, моля да бъда информиран какъв е предметът на всеки от договорите, на какво правно основание са сключени, какво е договореното и изплатено възнаграждение от общината по всеки договор, както и какъв е вида и количеството на предоставените услуги. 4. Моля да ми бъде предоставена информация какви са конкретните причини, наложили сключването на тези договори и по каки критерии са избрани контрагентите на общината по тях. 5. Моля да ми бъде предоставена информация относно това припокриват ли се задълженията на контрагентите по сключените нетрудови договори със задълженията на лица, наети по трудови договори от общината, съгласно трудовите им характеристики. Моля информацията да ми бъде предоставена по електронна поща на мейл plamenachocheva@abv.bg

Решение


Дата: 16.03.2020

Р Е Ш Е Н И Е № 178 гр. Куклен, 16.03. 2020 г. Постъпило е заявление с вх. № 1482/21.02.2020 г. от П. Л. Ч., с постоянен адрес: гр.П., ул. Със заявлението, на основание Закона за достъп до обществена информация /ЗДОИ/, е поискан достъп до следната информация: 1. Изискани са копия на сключените през периода 2017 – 2019 г. нетрудови договори (граждански, консултантски, посреднически, преводачески и др.) за предоставяне на услуги на обща стойност над 1000 лв. без ДДС, с изключение на тези, сключени по реда на Закона за обществените поръчки. 2. Изискани са копия на съответните документи, установяващи размера на изплатените от общината възнаграждения по посочените в т.1 договори, както и документите, доказващи вида и количеството на предоставените по договорите услуги. 3. В случай, че предоставянето на копия от документите по т.1 и 2 би затруднило общинската администрация или съществуват законови пречки за предоставянето им, се изисква информация какъв е предметът на всеки един от договорите, на какво правно основание са сключени, какво е договореното и изплатено възнаграждение от общината по всеки договор, както и какъв е вида и количеството на предоставените по договорите услуги. 4. Изисква се информация какви са конкретните причини, наложили сключването на договорите и по какви критерии са избирани контрагентите на общината по тях. 5. Изискана е информация относно това, припокриват ли се задълженията на контрагентите по сключените нетрудови договори със задължения на лица, наети по трудови договори от общината, съгласно трудовите им характеристики. Заявителката е изразила желание исканата информация да бъде предоставена по електронен път, в избран и удобен за администрацията формат на електронен адрес: Предвид гореописаното и на основание чл. 28 от ЗДОИ, Р А З Р Е Ш А В А М: На П. Л. Ч., с постоянен адрес: гр. П. ул. да бъде предоставен достъп до исканата и описана по-горе информация, която представлява обществена такава. В изпълнение на искането, както и на разпоредбите на чл. 26, ал. 1, т. 4 от ЗДОИ, предоставям исканата информация под формата на копие по електронен път. На основание чл. 34, ал. 3 от ЗДОИ, настоящото решение, ведно с исканата информация да се изпрати на заявителя на електронен адрес: Съгласно чл. 40 от ЗДОИ, решението подлежи на обжалване по реда на АПК пред Административен съд - Пловдив в 14-дневен срок от съобщаването му. МАРИЯ БЕЛЧЕВА Кмет на Община Куклен

Документи:

1 Няма описание
2 Няма описание
3 Няма описание
4 Няма описание

43

Дата Процес
21.02.2020 15:38 Подаване на заявление
21.02.2020 15:38 Изпратено към деловодна система
21.02.2020 16:30 Потвърждение от деловодна система
06.03.2020 14:36 Удължаване на срока (Удължаване на срока поради голямо количество информация)
16.03.2020 16:42 Крайно решение (Оставено без разглеждане)