Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Златарица от 04.07.2024
Рег. №: 1720166735-05.07.2024 | Общинска администрация - Златарица | Одобрено | Дата на подаване: 04.07.2024 |
УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН КМЕТ,
На основание на Закона за достъп до обществена информация моля да ми бъде предоставена информация относно размера на избрани данъци и такси във Вашата община, както и за други аспекти от работата на поверената Ви администрация, попълвайки приложения въпросник.
Решение
Дата: 05.07.2024
РЕШЕНИЕ
ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ
№4/04.07.2024 г.
На основание чл.3, ал.1, чл.28, ал.2 и чл. 35, ал.3 от Закона за достъп до обществена информация, чл.14 от Вътрешните правила за реда и организацията за предоставяне на достъп до обществена информация в Община Златарица и заявление за достъп до обществена информация подадено от г-жа Светла Константинова Костадинова, с желание да се предостави информация относно размера на избрани данъци и такси във Община Златарица, както и за други аспекти от работата на общинска администрация
Р Е Ш И Х:
1. Предоставям достъп до обществена информация, създадена от Община Златарица: пълен
2. Достъпът на заявителя до исканата информация да се осигури в срок до 12.07.2024 г.
3. Заявителят ще получи исканата информация по електронен път, на посочен в заявлението електронен адрес: mail@ime.bg
4. Обществената информация да се предостави в следната форма:
Попълнен въпросник от началник отдел „Местни приходи и ГРАО“
5. За предоставяне на исканата обществена информация не се заплащат разходи.
6. Решението да се изпрати по електронната поща на заявителя, съгласно чл.35, ал.3 от ЗДОИ.
7. Контрол по изпълнението на Решението възлагам на Секретаря на Община Златарица
8. Решението подлежи на обжалване по реда на Административнопроцесуалния кодекс.
ПЕТЪР ГАНЕВ
Кмет на Община Златарица
Документи:
1 | Няма описание |
2 | Няма описание |
79
Дата | Процес |
---|---|
05.07.2024 11:05 | Крайно решение (Одобрено) |