Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Аксаково от 24.08.2024
Рег. №:
1724526506-24.08.2024 | Общинска администрация - Аксаково | Одобрено |
Дата на подаване: 24.08.2024 |
Срок:09.09.2024
На основание на чл.3 от закона за достъп до обществена информация, желая да ми бъде предоставена информация относно:
1. Какъв е броя на валидните към 15.08.2024 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината?
2. Какъв е броя на вписаните водачи във валидните към 15.08.2024 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината?
3. Какъв е броя валидните към 15.08.2024 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината, с вписани водачи, чиито данни присъстват в повече от едно валидно разрешение?
4. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на водачи списъците с данните на водачите, които ще извършват таксиметровия превоз от името на регистрирания търговец, но за своя сметка и възможно ли е електронно заявяване на услугата?
5. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по издаване на разрешение за таксиметров превоз и възможно ли е електронно заявяване на услугата?
6. Какъв е размера на таксата за издаване на разрешение за таксиметров превоз на територията на общината?
7. Какви средства са събрани от такси за издаване на разрешения за таксиметров превоз за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 г., поотделно, и за какво са разходвани те?
8. Какъв е размера на таксата за издаване на удостоверение за таксиметров превоз на територията на общината?
9. Какви средства са събрани от такси за издаване на удостоверения за таксиметров превоз за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 г., поотделно, и за какво са разходвани те?
10. Какъв е размера на данъка върху таксиметров превоз за 2024 г. за територията на общината?
11. Какви средства са събрани от данъка върху таксиметров превоз за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 г., поотделно, и за какво са разходвани те?
По т. 1, т.2, т. 3 считам за необходимо да отбележа, че извън предоставения от ИА "Автомобилна администрация" административен достъп на кметовете на общините и/или упълномощените от тях длъжностни лица, възможностите за търсене и намиране на информация в регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози са силно ограничени и изисканата информация не може да бъде установена.
Желая информацията да бъде предоставена на електронна поща с адрес: admin@taxiclub.bg
Решение
Дата: 09.09.2024
На основание чл. 28, ал. 2 и чл. 34 от Закона за достъп до обществена информация, с Решение № ДОИ1-9-[1]/04.09.2024г. е предоставен достъп до обществена информация по заявлението, регистрираното в интернет базираната платформа за достъп до обществена под № УРИ 1724526506 от 24.08.2024 г. и заведено в деловодната програма на Община Аксаково с вх. № ДОИ1-9/26.08.2024 г., в обем съгласно искането, а именно :
- по въпросът по т. 1., както следва: Към 15.08.2024 г. е издадено 1 (едно) валидно разрешение за таксиметров превоз на територията на община Аксаково;
- по въпросът по т. 2., както следва: броя на вписаните водачи в разрешения за таксиметров превоз за територията на общината към 15.08.2024 г. е един.
- по въпросът по т. 3., както следва: Към 15.08.2024 г. на територията на общината не са издадени разрешения за таксиметров превоз с вписани водачи, чиито данни присъстват в повече от едно валидно разрешение.
- по въпросът по т. 4., както следва: В общинска администрация-Аксаково е налична бланка на заявяване на услугата за „Вписване на автомобили и/или водачи които извършват таксиметров превоз на пътници от името на регистриран превозвач, но за своя сметка в списъците към удостоверението на регистрация на превозвача“. Електронните услуги са достъпни чрез официалния интернет сайт на Община Аксаково – www.aksakovo.bg, рубрика „Административни услуги „Търговия, туризъм и транспорт““.
- по въпросът по т. 5., както следва: В общинска администрация-Аксаково е предвидена възможност за електронно заявяване на услугата за „Издаване на разрешение за таксиметров превоз на пътници“. Електронните услуги са достъпни чрез официалния интернет сайт на Община Аксаково – www.aksakovo.bg, рубрика „Административни услуги „Търговия, туризъм и транспорт““.
- по въпросът по т. 6., както следва: С Решение № 9.2. от Протокол № 9 /28.03.2024г. на Общински съвет – Аксаково е определена такса за извършване на услугата в размер на 20 (двадесет) лева.
- по въпросът по т. 7., както следва: средствата събрани от такси за издаване на разрешения за таксиметров превоз по години са: за 2019 г. - не са постъпили средства, 2020 г. - не са постъпили средства, за 2021г. е постъпила сума в размер на 20 лв., за 2022г. е постъпила сума в размер на 20 лв., за 2023г. е постъпила сума в размер на 20 лв. Постъпилите средства се използват за изпълнение на дейности от местно значение.
- по въпросът по т. 8., както следва: С Решение № 9.2. от Протокол № 9 /28.03.2024г. на Общински съвет – Аксаково е определена такса за извършване на услугата в размер на 20 (двадесет) лева.
- по въпросът по т. 9., както следва: средствата събрани от такси за издаване на удостоверения за таксиметров превоз по години са: за 2019 г. - не са постъпили средства, 2020 г. - не са постъпили средства, за 2021г. не са постъпили средства, 2022г. е постъпила сума в размер на 20 лв., за е постъпила сума в размер на 20 лв Постъпилите средства се използват за изпълнение на дейности от местно значение.
- по въпросът по т. 10., както следва: Съгласно приетата Наредба за определяне на местни данъци и такси на територията на община Аксаково размера на данъка върху таксиметров превоз на пътници в община Аксаково за 2024 г. е 300 лв. (триста лева).
- по въпросът по т. 11., както следва: средствата събрани от данъка върху таксиметров превоз за 2019 г. - не са постъпили средства, за 2020 г. - не са постъпили средства, за 2021г. е постъпила сума в размер на 125 лв., за 2022г. е постъпила сума в размер на 600 лв., за 2023 г. е постъпила сума в размер на 300 лв Постъпилите средства се използват за изпълнение на дейности от местно значение.
46
Дата | Процес |
---|---|
24.08.2024 22:08 | Подаване на заявление |
24.08.2024 22:45 | Изпратено към деловодна система |
26.08.2024 02:30 | Потвърждение от деловодна система |
09.09.2024 15:33 | Крайно решение (Одобрено) |