Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Брегово от 24.08.2024

Рег. №: 1724529599-24.08.2024 | Общинска администрация - Брегово | Одобрено | Дата на подаване: 24.08.2024 | Срок:10.09.2024

Юридическо лице |

На основание на чл.3 от закона за достъп до обществена информация, желая да ми бъде предоставена информация относно:

1. Какъв е броя на валидните към 15.08.2024 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината?

2. Какъв е броя на вписаните водачи във валидните към 15.08.2024 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината?

3. Какъв е броя валидните към 15.08.2024 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината, с вписани водачи, чиито данни присъстват в повече от едно валидно разрешение?

4. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на водачи списъците с данните на водачите, които ще извършват таксиметровия превоз от името на регистрирания търговец, но за своя сметка и възможно ли е електронно заявяване на услугата?

5. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по издаване на разрешение за таксиметров превоз и възможно ли е електронно заявяване на услугата?

6. Какъв е размера на таксата за издаване на разрешение за таксиметров превоз на територията на общината?

7. Какви средства са събрани от такси за издаване на разрешения за таксиметров превоз за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 г., поотделно, и за какво са разходвани те?

8. Какъв е размера на таксата за издаване на удостоверение за таксиметров превоз на територията на общината?

9. Какви средства са събрани от такси за издаване на удостоверения за таксиметров превоз за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 г., поотделно, и за какво са разходвани те?

10. Какъв е размера на данъка върху таксиметров превоз за 2024 г. за територията на общината?

11. Какви средства са събрани от данъка върху таксиметров превоз за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 г., поотделно, и за какво са разходвани те?

По т. 1, т.2, т. 3 считам за необходимо да отбележа, че извън предоставения от ИА "Автомобилна администрация" административен достъп на кметовете на общините и/или упълномощените от тях длъжностни лица, възможностите за търсене и намиране на информация в регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози са силно ограничени и изисканата информация не може да бъде установена.

Желая информацията да бъде предоставена на електронна поща с адрес: admin@taxiclub.bg

Решение


Промяна след крайно решение

Дата: 27.08.2024

РЕШЕНИЕ

№ 04/27.08.2024г.

Във връзка с постъпило заявление по реда на Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ), за предоставяне на достъп до обществена информация, УРИ 1724529599-24.08.2024, подадено от СНЦ „Такси клуб – България”, адрес: гр. София, ж.к „Младост“ 1, ул. „Въртопо”, №47, след като разгледах горепосоченото, взех предвид следното от фактическа и правна страна.

Заявителят отправя искане за предоставяне на достъп до обществена информация както следва:

1. Какъв е броя на валидните към 15.08.2024 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината?

2. Какъв е броя на вписаните водачи във валидните към 15.08.2024 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината?

3. Какъв е броя валидните към 15.08.2024 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината, с вписани водачи, чиито данни присъстват в повече от едно валидно разрешение?

4. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на водачи списъците с данните на водачите, които ще извършват таксиметровия превоз от името на регистрирания търговец, но за своя сметка и възможно ли е електронно заявяване на услугата?

5. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по издаване на разрешение за таксиметров превоз и възможно ли е електронно заявяване на услугата?

6. Какъв е размера на таксата за издаване на разрешение за таксиметров превоз на територията на общината?

7. Какви средства са събрани от такси за издаване на разрешения за таксиметров превоз за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 г., поотделно, и за какво са разходвани те?

8. Какъв е размера на таксата за издаване на удостоверение за таксиметров превоз на територията на общината?

9. Какви средства са събрани от такси за издаване на удостоверения за таксиметров превоз за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 г., поотделно, и за какво са разходвани те?

10. Какъв е размера на данъка върху таксиметров превоз за 2024 г. за територията на общината?

11. Какви средства са събрани от данъка върху таксиметров превоз за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 г., поотделно, и за какво са разходвани те?

Заявителят конкретизира, че извън предоставения от ИА "Автомобилна администрация" административен достъп на кметовете на общините и/или упълномощените от тях длъжностни лица, възможностите за търсене и намиране на информация в регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози са силно ограничени и изисканата информация не може да бъде установена.

Заявлението е основателно, тъй като съдържа искане за предоставяне обществена информация съгласно чл.2, ал.1 от ЗДОИ.

С оглед на гореизложеното и на основание чл. 28, ал. 2 от ЗДОИ РАЗРЕШАВАМ:

1. Достъп до обществена информация съхранявана в община Брегово на СНЦ „Такси клуб – България”.

2. Осигурявам цялостен достъп до исканата със заявление УРИ 1724529599-24.08.2024, налична обществена информация в пълнота до размера на искането.

3. На основание чл.35, ал.3 от ЗДОИ предоставям цялостен достъп до исканата налична обществена информация, ведно с настоящето Решение в ПДОИ, както и на посочения от Заявителя електронен адрес: admin@taxiclub.bg

Решението подлежи на обжалване по реда на АПК.

ИЛИЯН БЪРСАНОВ

Кмет на община Брегово

52

Дата Процес
24.08.2024 22:59 Подаване на заявление
24.08.2024 23:45 Изпратено към деловодна система
27.08.2024 08:30 Потвърждение от деловодна система
27.08.2024 13:55 Крайно решение (Одобрено)
27.08.2024 14:07 Крайно решение (Одобрено)