Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Долни чифлик от 24.08.2024

Рег. №: 1724530133-24.08.2024 | Общинска администрация - Долни чифлик | Одобрено | Дата на подаване: 24.08.2024 | Срок:09.09.2024

Юридическо лице |

На основание на чл.3 от закона за достъп до обществена информация, желая да ми бъде предоставена информация относно:

1. Какъв е броя на валидните към 15.08.2024 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината?

2. Какъв е броя на вписаните водачи във валидните към 15.08.2024 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината?

3. Какъв е броя валидните към 15.08.2024 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината, с вписани водачи, чиито данни присъстват в повече от едно валидно разрешение?

4. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на водачи списъците с данните на водачите, които ще извършват таксиметровия превоз от името на регистрирания търговец, но за своя сметка и възможно ли е електронно заявяване на услугата?

5. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по издаване на разрешение за таксиметров превоз и възможно ли е електронно заявяване на услугата?

6. Какъв е размера на таксата за издаване на разрешение за таксиметров превоз на територията на общината?

7. Какви средства са събрани от такси за издаване на разрешения за таксиметров превоз за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 г., поотделно, и за какво са разходвани те?

8. Какъв е размера на таксата за издаване на удостоверение за таксиметров превоз на територията на общината?

9. Какви средства са събрани от такси за издаване на удостоверения за таксиметров превоз за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 г., поотделно, и за какво са разходвани те?

10. Какъв е размера на данъка върху таксиметров превоз за 2024 г. за територията на общината?

11. Какви средства са събрани от данъка върху таксиметров превоз за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 г., поотделно, и за какво са разходвани те?

По т. 1, т.2, т. 3 считам за необходимо да отбележа, че извън предоставения от ИА "Автомобилна администрация" административен достъп на кметовете на общините и/или упълномощените от тях длъжностни лица, възможностите за търсене и намиране на информация в регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози са силно ограничени и изисканата информация не може да бъде установена.

Желая информацията да бъде предоставена на електронна поща с адрес: admin@taxiclub.bg

Решение


Дата: 30.08.2024

Р Е Ш Е Н И Е

№ 9100-325(1)/29.08.2024 г.

В общинската администрация – Долни чифлик, чрез Платформата за достъп до обществена информация, е постъпило Заявление от СНЦ Такси клуб, област София, гр. София, ж.к „Младост“ 1, ул. „Въртопо“ 47, с наш регистрационен вх. № 9100-325/26.08.2024 г., за предоставяне на достъп до обществена информация, както следва:

1. Какъв е броя на валидните към 15.08.2024 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината?

2. Какъв е броя на вписаните водачи във валидните към 15.08.2024 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината?

3. Какъв е броя валидните към 15.08.2024 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината, с вписани водачи, чиито данни присъстват в повече от едно валидно разрешение?

4. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на водачи списъците с данните на водачите, които ще извършват таксиметровия превоз от името на регистрирания търговец, но за своя сметка и възможно ли е електронно заявяване на услугата?

5. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по издаване на разрешение за таксиметров превоз и възможно ли е електронно заявяване на услугата?

6. Какъв е размера на таксата за издаване на разрешение за таксиметров превоз на територията на общината?

7. Какви средства са събрани от такси за издаване на разрешения за таксиметров превоз за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 г., поотделно, и за какво са разходвани те?

8. Какъв е размера на таксата за издаване на удостоверение за таксиметров превоз на територията на общината?

9. Какви средства са събрани от такси за издаване на удостоверения за таксиметров превоз за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 г., поотделно, и за какво са разходвани те?

10. Какъв е размера на данъка върху таксиметров превоз за 2024 г. за територията на общината?

11. Какви средства са събрани от данъка върху таксиметров превоз за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 г., поотделно, и за какво са разходвани те?

Заявлението е основателно и исканата информация може да бъде предоставена.

Във връзка с гореизложеното и на основание чл. 28, ал. 2 и чл. 34 във връзка с чл. 3, ал. 1, чл. 26, ал. 1, т. 5 чл. 27, ал. 1, т. 4 и чл. 15в от Закона за достъп до обществената информация

1. Предоставям поисканата обществена информация, съгласно приложените справка 1.

2. Определям:

2.1. Степента на осигурения достъп до исканата обществена информация – пълен достъп;

2.2. Срока, в който е осигурен достъп до исканата обществена информация – няма;

2.3. Мястото, където ще бъде предоставен достъп до исканата обществена информация – електронната поща admin@taxiclub.bg

2.4. Формата, под която ще бъде предоставен достъп до исканата обществена информация – копие на справка на електронна поща.

2.5. Дължими разходи по предоставяне на достъпа до обществената информация – няма.

Настоящото решение подлежи на обжалване в 14-дневен срок от получаването му пред Административен съд – гр. София по реда на Административнопроцесуалния кодекс.

КИНА ПАВЛОВА

секретар на община Долни чифлик

Съгласувал: Теодора Неделчева – юрисконсулт

Справка 1

към Решение № 9100-325(1)/29.08.2024 г.

1.

Какъв е броя на валидните към 15.08.2024 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината?

3 броя

2.

Какъв е броя на вписаните водачи във валидните към 15.08.2024 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината?

1 брой

3.

Какъв е броя на валидните към 15.08.2024 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината с вписаните водачи , чиито данни присъстват в повече от едно валидно разрешение?

2 броя

4.

Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на водачите, които ще извършват таксиметровия превоз от името на регистрирания търговец, но за своя сметка и възможно ли е електронно заявяване на услугата?

Заплащат данък, за извършване на таксиметров превоз.

https://dolnichiflik.bg/wps/portal/municipality-dolni-chiflik/administrative-services/admin-services

5.

Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по издаване на разрешение за таксиметров превоз и възможно ли е електронно заявяване на услугата?

Процедурата е описана на сайта на общината в раздел Административни услуги„ Търговия, туризъм, транспорт“

https://dolnichiflik.bg/wps/portal/municipality-dolni-chiflik/administrative-services/admin-services

6.

Какъв е размера на таксата за издаване на разрешение за таксиметров превоз на територията на общината?

10 лв.

7.

Какви средства са събрани от такси за издаване на разрешения за таксиметров превоз за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 г. поотделно, и за какво са разходвани те?

2019г. – 30лв

2020г. – 60лв

2021г. – 60лв

2022г. – 40лв

2023г. – 40лв

Общо: 230лв

Средствата постъпват като местен приход в бюджета и се разходват за местни разходи.

8.

Какъв е размера на таксата за издаване на удостоверения за таксиметров превоз на територията на общината?

10лв

9.

Какви средства са събрани от такси за издаване на удостоверения за таксиметров превоз за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 г. поотделно, и за какво са разходвани те?

Не са издавани удостоверения

10.

Какъв е размера на данъка върху таксиметров превоз за 2024 г. за територията на общината?

300 лв.

11.

Какви средства са събрани от данъка върху таксиметров превоз за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 г. поотделно, и за какво са разходвани те?

2019г. – 625лв

2020г. – 1175лв

2021г. – 1200лв

2022г. – 950лв

2023г. – 650лв

Общо: 4600лв

Средствата постъпват като местен приход в бюджета и се разходват за местни разходи

56

Дата Процес
24.08.2024 23:08 Подаване на заявление
24.08.2024 23:15 Изпратено към деловодна система
26.08.2024 10:15 Потвърждение от деловодна система
30.08.2024 13:39 Крайно решение (Одобрено)