Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Крушари от 24.08.2024
Рег. №:
1724530870-24.08.2024 | Общинска администрация - Крушари | Одобрено |
Дата на подаване: 24.08.2024 |
Срок:10.09.2024
На основание на чл.3 от закона за достъп до обществена информация, желая да ми бъде предоставена информация относно:
1. Какъв е броя на валидните към 15.08.2024 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината?
2. Какъв е броя на вписаните водачи във валидните към 15.08.2024 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината?
3. Какъв е броя валидните към 15.08.2024 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината, с вписани водачи, чиито данни присъстват в повече от едно валидно разрешение?
4. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на водачи списъците с данните на водачите, които ще извършват таксиметровия превоз от името на регистрирания търговец, но за своя сметка и възможно ли е електронно заявяване на услугата?
5. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по издаване на разрешение за таксиметров превоз и възможно ли е електронно заявяване на услугата?
6. Какъв е размера на таксата за издаване на разрешение за таксиметров превоз на територията на общината?
7. Какви средства са събрани от такси за издаване на разрешения за таксиметров превоз за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 г., поотделно, и за какво са разходвани те?
8. Какъв е размера на таксата за издаване на удостоверение за таксиметров превоз на територията на общината?
9. Какви средства са събрани от такси за издаване на удостоверения за таксиметров превоз за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 г., поотделно, и за какво са разходвани те?
10. Какъв е размера на данъка върху таксиметров превоз за 2024 г. за територията на общината?
11. Какви средства са събрани от данъка върху таксиметров превоз за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 г., поотделно, и за какво са разходвани те?
По т. 1, т.2, т. 3 считам за необходимо да отбележа, че извън предоставения от ИА "Автомобилна администрация" административен достъп на кметовете на общините и/или упълномощените от тях длъжностни лица, възможностите за търсене и намиране на информация в регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози са силно ограничени и изисканата информация не може да бъде установена.
Желая информацията да бъде предоставена на електронна поща с адрес: admin@taxiclub.bg
Решение
Дата: 06.02.2025
О Б Щ И Н А К Р У Ш А Р И О Б Л А С Т Д О Б Р И Ч
9410, с. Крушари, тел: 05771/2024, факс 05771/ 2136
E-mail krushari@krushari.bg; site: www.krushari.bg
Р Е Ш Е Н И Е
№ 167
с. Крушари 28.08.2024 г.
Подписаният Илхан Мюстеджеб – кмет на община Крушари, разгледах:
Зявление за предоставяне на достъп до обществена информация с вх. № АО-05-4367/26.08.2024 година,
Подадено от: СНЦ Такси клуб България
адрес: гр. София, ж.к Младост 1, ул. ,,Въртопо ‘‘ № 47 и взех предвид следното от фактическа и правна страна:
Заявителят е отправил искане за предоставяне на достъп до обществена информация, както следва:
1.Какъв е броя на валидните към 15.08.2024 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината?
2.Какъв е броя на вписаните водачи във валидните към 15.08.2024 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината?
3.Какъв е броя валидните към 15.08.2024 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината, с вписани водачи, чиито данни присъстват в повече от едно валидно разрешение?
4.Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на водачи списъците с данните на водачите, които ще извършват таксиметровия превоз от името на регистрирания търговец, но за своя сметка и възможно ли е електронно заявяване на услугата?
5.Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по издаване на разрешение за таксиметров превоз и възможно ли е електронно заявяване на услугата?
6.Какъв е размера на таксата за издаване на разрешение за таксиметров превоз на територията на общината?
7.Какви средства са събрани от такси за издаване на разрешения за таксиметров превоз за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 г., поотделно, и за какво са разходвани те?
8.Какъв е размера на таксата за издаване на удостоверение за таксиметров превоз на територията на общината?
9.Какви средства са събрани от такси за издаване на удостоверения за таксиметров превоз за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 г., поотделно, и за какво са разходвани те?
10.Какъв е размера на данъка върху таксиметров превоз за 2024 г. за територията на общината?
11.Какви средства са събрани от данъка върху таксиметров превоз за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 г., поотделно, и за какво са разходвани те?
Заявителят е посочил, че желае да получи информацията на електронна поща.
Заявлението е основателно.
Исканата информация не е класифицирана или друга защитена тайна в случаите, предвидени със закон и не е предоставяна на заявителя през предходните 6 месеца.
С оглед гореизложеното и на основание чл. 28, ал. 2 от Закона за достъп до обществена информация
Р Е Ш И Х:
I. Разрешавам пълен достъп до обществена информация относно:
1.Какъв е броя на валидните към 15.08.2024 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината?
2.Какъв е броя на вписаните водачи във валидните към 15.08.2024 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината?
3.Какъв е броя валидните към 15.08.2024 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината, с вписани водачи, чиито данни присъстват в повече от едно валидно разрешение?
4.Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на водачи списъците с данните на водачите, които ще извършват таксиметровия превоз от името на регистрирания търговец, но за своя сметка и възможно ли е електронно заявяване на услугата?
5.Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по издаване на разрешение за таксиметров превоз и възможно ли е електронно заявяване на услугата?
6.Какъв е размера на таксата за издаване на разрешение за таксиметров превоз на територията на общината?
7.Какви средства са събрани от такси за издаване на разрешения за таксиметров превоз за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 г., поотделно, и за какво са разходвани те?
8.Какъв е размера на таксата за издаване на удостоверение за таксиметров превоз на територията на общината?
9.Какви средства са събрани от такси за издаване на удостоверения за таксиметров превоз за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 г., поотделно, и за какво са разходвани те?
10.Какъв е размера на данъка върху таксиметров превоз за 2024 г. за територията на общината?
11.Какви средства са събрани от данъка върху таксиметров превоз за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 г., поотделно, и за какво са разходвани те?
II.На основание чл. 34 ал.4 от ЗДОИ срокът, в който е осигурен достъп до исканата информация не може да бъде по-кратък от 30 дни от датата на получаване на решението.
Исканата информация да бъде предоставена по електронната поща.
Решението може да се обжалва пред Административен съд гр. Добрич в 14-дневен срок от съобщаването му.
С уважение,
ИЛХАН МЮСТЕДЖЕБ
Кмет на Община Крушари
78
Дата | Процес |
---|---|
24.08.2024 23:21 | Подаване на заявление |
24.08.2024 23:35 | Изпратено към деловодна система |
27.08.2024 01:45 | Потвърждение от деловодна система |
06.02.2025 11:55 | Крайно решение (Одобрено) |