Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Куклен от 24.08.2024

Рег. №: 1724530878-24.08.2024 | Общинска администрация - Куклен | Одобрено | Дата на подаване: 24.08.2024 | Срок:10.09.2024

Юридическо лице |

На основание на чл.3 от закона за достъп до обществена информация, желая да ми бъде предоставена информация относно:

1. Какъв е броя на валидните към 15.08.2024 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината?

2. Какъв е броя на вписаните водачи във валидните към 15.08.2024 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината?

3. Какъв е броя валидните към 15.08.2024 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината, с вписани водачи, чиито данни присъстват в повече от едно валидно разрешение?

4. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на водачи списъците с данните на водачите, които ще извършват таксиметровия превоз от името на регистрирания търговец, но за своя сметка и възможно ли е електронно заявяване на услугата?

5. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по издаване на разрешение за таксиметров превоз и възможно ли е електронно заявяване на услугата?

6. Какъв е размера на таксата за издаване на разрешение за таксиметров превоз на територията на общината?

7. Какви средства са събрани от такси за издаване на разрешения за таксиметров превоз за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 г., поотделно, и за какво са разходвани те?

8. Какъв е размера на таксата за издаване на удостоверение за таксиметров превоз на територията на общината?

9. Какви средства са събрани от такси за издаване на удостоверения за таксиметров превоз за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 г., поотделно, и за какво са разходвани те?

10. Какъв е размера на данъка върху таксиметров превоз за 2024 г. за територията на общината?

11. Какви средства са събрани от данъка върху таксиметров превоз за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 г., поотделно, и за какво са разходвани те?

По т. 1, т.2, т. 3 считам за необходимо да отбележа, че извън предоставения от ИА "Автомобилна администрация" административен достъп на кметовете на общините и/или упълномощените от тях длъжностни лица, възможностите за търсене и намиране на информация в регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози са силно ограничени и изисканата информация не може да бъде установена.

Желая информацията да бъде предоставена на електронна поща с адрес: admin@taxiclub.bg

Решение


Дата: 09.09.2024

Във връзка с Ваше писмо, относно предоставяне на достъп до обществена информация с вх. №7134/26.08.2024 г., Ви предоставям исканата от Вас информация, както следва:

1. Към 15.08.2024 г. няма валидни разрешения за таксиметров превоз.

2. Към 15.08.2024г. няма вписани водачи, поради това че няма издадени разрешения.

3. Към 15.08.2024 г. няма валидни разрешения за таксиметров превоз и няма вписани водачи, чиито данни присъстват в повече от едно разрешение.

4. Процедурата за вписване на водачи в списъците с данните на водачи, които ще извършват таксиметров превоз от името на регистрирания търговец се извършва от упълномощено от кмета със заповед длъжностно лице, което има право да извършва промени в Единния публичен таксиметров регистър.

5. Процедурата по издаване на разрешение за таксиметров превоз е следната:

-подаване на заявление по образец: приложение № 5з към чл. 24, ал. 2, т. 1 от НАРЕДБА № 34 от 1999 г. за таксиметров превоз на пътници

- проверка дали таксиметровият автомобил отговаря на изискванията по чл. 12а, ал. 5 от Закон за автомобилните превози и за него има издадено удостоверение за техническа изправност с допълнителен преглед за таксиметров превоз на пътници и е вписано в регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закон за автомобилните превози.

- проверка дали регистрираният търговец няма задължения за данъци и осигурителни вноски, освен когато са разсрочени или отсрочени по законов ред.

- разрешението се издава за срока, посочен от превозвача в заявлението, но не по-късно от края на календарната година, за която се иска разрешението, съгласно чл.24, ал.3 от Наредбата за таксиметров превоз на пътници .

- в 14-дневен срок от получаването на заявлението кметът на общината издава разрешението по ал. 1 или със заповед отказва издаването му, ако не са налице обстоятелствата по чл.24, ал. 9 от Наредбата.

- Съгласно чл.24а, ал.1 от Наредбата, разрешението се получава, след като е платен дължимият данък върху таксиметров превоз на пътници, за срока за който е издадено разрешението.

- Възможно е електронно заявяване на услугата по имейл адрес mail@kuklen.org и с електронен подпис през сигурно електронно връчване.

6. Размер на таксата за издаване на разрешение за таксиметров превоз – няма определена такса.

7. Няма събрани средства за издаване на разрешение за таксиметров превоз за 2019г., 2020, 2021,2022 и 2023 година, тъй като няма определена такса за издаване на разрешение.

8. Размер на таксата за издаване на удостоверение за таксиметров превоз на територията на Община Куклен - няма определена такса.

9. Няма събрани средства за издаване на удостоверение за таксиметров превоз за 2019г., 2020, 2021, 2022 и 2023 година, тъй като няма определена такса за издаване на удостоверение.

10. Данъкът върху таксиметров превоз за 2024 г. е 300 лв.

11. Събрани средства , а именно:

2019г. – 300 лв.

2020г. – 150 лв.

2021г. – 250 лв.

2022г. – 275 лв.

2023г. - 0 лв.

Сумите са използвани за поддръжка на 2 броя такси стоянки в гр. Куклен.

Изготвил:

П. Георгиев – ст. експерт

Съгласувал:

А. Хаджиянева – Началник отдел „ ОС,ТТ,ОМПС и ГР“

45

Дата Процес
24.08.2024 23:21 Подаване на заявление
24.08.2024 23:35 Изпратено към деловодна система
27.08.2024 02:00 Потвърждение от деловодна система
09.09.2024 15:18 Крайно решение (Одобрено)