Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Симеоновград от 25.08.2024
Рег. №:
1724538226-25.08.2024 | Общинска администрация - Симеоновград | Одобрено |
Дата на подаване: 25.08.2024 |
Срок:10.09.2024
На основание на чл.3 от закона за достъп до обществена информация, желая да ми бъде предоставена информация относно:
1. Какъв е броя на валидните към 15.08.2024 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината?
2. Какъв е броя на вписаните водачи във валидните към 15.08.2024 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината?
3. Какъв е броя валидните към 15.08.2024 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината, с вписани водачи, чиито данни присъстват в повече от едно валидно разрешение?
4. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на водачи списъците с данните на водачите, които ще извършват таксиметровия превоз от името на регистрирания търговец, но за своя сметка и възможно ли е електронно заявяване на услугата?
5. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по издаване на разрешение за таксиметров превоз и възможно ли е електронно заявяване на услугата?
6. Какъв е размера на таксата за издаване на разрешение за таксиметров превоз на територията на общината?
7. Какви средства са събрани от такси за издаване на разрешения за таксиметров превоз за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 г., поотделно, и за какво са разходвани те?
8. Какъв е размера на таксата за издаване на удостоверение за таксиметров превоз на територията на общината?
9. Какви средства са събрани от такси за издаване на удостоверения за таксиметров превоз за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 г., поотделно, и за какво са разходвани те?
10. Какъв е размера на данъка върху таксиметров превоз за 2024 г. за територията на общината?
11. Какви средства са събрани от данъка върху таксиметров превоз за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 г., поотделно, и за какво са разходвани те?
По т. 1, т.2, т. 3 считам за необходимо да отбележа, че извън предоставения от ИА "Автомобилна администрация" административен достъп на кметовете на общините и/или упълномощените от тях длъжностни лица, възможностите за търсене и намиране на информация в регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози са силно ограничени и изисканата информация не може да бъде установена.
Желая информацията да бъде предоставена на електронна поща с адрес: admin@taxiclub.bg
Решение
Дата: 03.09.2024
До
СНЦ Такси клуб България
Гр. София
ж.к. "Младост" 1
ул. "Въртопо" 47
Относно: Заявление за достъп до обществена информация с вх.№ С-4379/26.08.2024г.
УВАЖАЕМИ ГОСПОЖИ И ГОСПОДА,
Във връзка с постъпило искане от Ваша страна за предоставяне на достъп до обществена на 26.08.2024г., приложено Ви представям Решение №353/03.09.2024г. на основание чл. 28, ал. 2 във връзка с чл. 34, ал. 1 от ЗДОИ, както и исканата от Вас информация
1. Какъв е броя на валидните към 15.08.2024 г. разрешения за таксиметров превоз издадени за територията на общината?
Отговор – пет броя
2. Какъв броя на вписаните водачи във валидните към 15.08.2024 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината?
Отговор – пет броя
3. Какъв е броя валидните към 15.08.2024 г. разрешения за таксиметров превоз,издадени за територията на общината, с вписани водачи, чиито данни присъства в повече от едно валидно разрешение?
Отговор-нула броя
4. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на водачи списъците с данните на водачите, които ще извършват таксиметровия превоз от името на регистрирания търговец, но за своя сметка и възможно ли е електронно заявяване на услугата?
Отговор-Спазваме реда и условията на Наредба 34 /1999 г. за таксиметров превоз на пътници. Услугата може да бъде заявена електронно.
5. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по издаване на разрешение за таксиметров превоз и възможно ли е електронно заявяване на услугата?
Отговор-Спазваме реда и условията на Наредба 34 /1999 г. за таксиметров превоз на пътници.
Услугата може да бъде заявена електронно.
6. Какъв е размера на таксата за издаване на разрешение за таксиметров превозна територията на общината.
Отговор-10 лева
7. Какви средства са събрани от такси за издаване на разрешения за таксиметров превоз за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 г., поотделно, и за какво са разходвани те?
Отговор- 2019-50лева,
2020-50лева
2021-60лева
2022-60лева
2023-70 лева
Обслужване на дейността.
8. Какъв е размера на таксата за издаване на удостоверение за таксиметров
превоз на територията на общината?
Отговор-100 лева
9. Какви средства са събрани от такси за издаване на удостоверения за
таксиметров превоз за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 г., поотделно, и за какво са разходвани те?
Отговор- 2019-0лева,
2020-0лева
2021-0лева
2022-0лева
2023-100 лева
Обслужване на дейността.
10. Какъв е размера на данъка върху таксиметров превоз за 2024 г. за територията на общината?
Отговор-300 лева
11. Какви средства са събрани от данъка върху таксиметров превоз за 2019, 2020,2021, 2022, 2023 г., поотделно, и за какво са разходвани те?
Отговор- 2019-600лева,
2020-2250лева
2021-1800лева
2022-2100лева
2023-1800 лева
Обслужване на дейността.
С уважение
Кмет на община Симеоновград:
/Милена Рангелова/
М.Р/ПИ
РЕШЕНИЕ № 353/ 03.09.2024г.
На основание чл. 28, ал. 2, във връзка с чл. 34, ал. 1 от ЗДОИ:
I. Предоставям достъп до обществена информация във връзка с писмено заявление за достъп до обществена информация от СНЦ „Такси клуб-България“, гр.София, ж.к „Младост“1, ул.“Въртопо“ 47, постъпило по eлектронен обмен на 26.08.2024г., входирано в деловодството на общинска администрация Симеоновград с вх.№С-4379/26.08.2024г.
II. Определям:
1. степента на осигурения достъп до исканата обществена информация – да се осигури пълен достъп;
2. срокът, в който е осигурен достъп до исканата обществена информация – 30 дни от дата на получаване на настоящото Решение;
3. Място, където ще бъде предоставен достъп до исканата обществена информация – да бъде изпратена по електронната поща на изпращача;
admin@taxiclub-bg.eu
4.Формата, под която ще бъде предоставен достъп до исканата обществена ин- формация- в електронен вариант;
5. Разходи по предоставянето на достъп до исканата обществена информация-не се дължат
На основание чл.40 от ЗДОИ, настоящото решение подлежи на обжалване по реда на Административно-процесуалния кодекс, пред Административен съд-Хасково в 14-дневен срок от съобщаването на решението на лицето поискало достъп по електронен път, на електронната му поща.
Кмет на община Симеоновград:
/Милена Рангелова/
17
Дата | Процес |
---|---|
25.08.2024 01:23 | Подаване на заявление |
25.08.2024 02:45 | Изпратено към деловодна система |
27.08.2024 19:45 | Потвърждение от деловодна система |
03.09.2024 16:18 | Крайно решение (Одобрено) |