Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Ветрино от 25.03.2020
Рег. №:
1585143571777-25.03.2020 | Общинска администрация - Ветрино | Частично одобрено |
Дата на подаване: 25.03.2020 |
Срок:09.04.2020
Моля, основание чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация, да предоставите следната информация от обществен интерес, свързана с: граждански договори за предоставяне на услуги, включително и такива за външни експерти по реда на Закона за обществени поръчки; определя размера на месечния наем на общински жилища; общият размер на приходите, постъпили в общинския бюджет за периода 2016-2019 г. от сключените договори за наем и продажба на общински жилища, както следва:
1. Моля да ми бъдат предоставени копия на сключените през периода 2016-2019 г. граждански договори за предоставяне на услуги, включително и такива за външни експерти по реда на Закона за обществени поръчки?
2. Моля да ми бъдат предоставени копия на съответните документи, установяващи размера на заплатените от общината възнаграждения по посочените в т. 1 договори, както и документите, доказващи вида и количеството на представените по договорите услуги.
3. В случай, че предоставянето на копия от документите по т. 1 и т. 2 би затруднило общинската администрация или съществуват законови пречки за предоставянето им, моля да бъда информиран какъв е предметът на всеки от договорите, на какво правно основание са сключени, какво е договореното и изплатено възнаграждение от общината по всеки договор, както и какъв е вида и количеството на предоставените услуги.
4. Моля да ми бъде предоставена информация какви са конкретните причини, наложили сключването на тези договори и по какви критерии са избрани контрагентите на общината по тях.
5. Моля да ми бъде предоставена информация относно това припокриват ли се задълженията на контрагентите по сключените нетрудови договори със задълженията на лица, намиращи се в трудови/служебни правоотношения с общината, съгласно трудовите им характеристики.
6. Какви са правата, задълженията и отговорностите, изискванията към образованието, квалификацията и стажа на въпросните лица, с които са сключени граждански договори? Има ли изискване да са завършили спeциалност "екология" или свързана с екологията специалност, когато предметът на договора с тях е свързан с дейността на общината в сферата на екологията? Преминали ли са някакаво обучение, свързано с екологията и управлението на отпадъците?
7. Някое от лицата, с които има сключен договор за услуга, има ли юридическо образование?
8. Моля, предоставете ми електронни копия на длъжностните характеристики на лицата, работещи при условията на служебно правоотношение с общината в областта на екологията.
9. По какъв ред Общината определя размера на месечния наем на общински жилища? По какъв начин се е изменила наемната цена за периода от 2016 до 2019 г. вкл.? Моля да ми бъде представени копия на документи, илюстриращи промяната на наемната цена за горепосочения период.
10. Какъв е общият размер на приходите, постъпили в общинския бюджет за периода 2016-2019 г. от сключените договори за наем и продажба на общински жилища.
1) На основание чл. 25, ал. 1, т. 1 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям три имена и постоянен адрес – КРИСТИАН ИВОВ МИЛЕНОВ, Република България, област София (столица), община Столична, гр. София 1618, адрес ж.к. „Овча Купел“, бл. 602, вх. А, ап. 8.
2) Моля, на основание чл. 25, ал. 1, т. 3 и чл. 26, ал. 1, т.4 и ал. 3 от Закона за достъп до обществена информация, исканата информация да ми бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната ми поща, посочен в настоящото заявление, ivan13@abv.bg , на компютърни файлове в удобен за Вас формат - pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен.
3) На основание чл. 25, ал. 1, т. 4 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям следния адрес за кореспонденция –Република България, област София (столица), община Столична, гр. София 1618, адрес ж.к. „Овча Купел“, бл. 602, вх. А, ап. 8.
Настоящото заявление адресирам и подавам до Кмета на Общината, като се надявам да бъде уважено от него.
Решение
Дата: 02.04.2020
Р Е Ш Е Н И Е За предоставяне на достъп до обществена информация № 7 /02.04.2020г. Подписаният : Д-р Димитър Колев Димитров, Разгледах заявлението за предоставяне на достъп до обществена информация с вх. № ЗДОИ-7/26.03.2020г., подадено от Кристиан Ивов Миленов с адрес за контакти: гр.София, ж.к. „Овча Купел“, бл.602, вх.А, ап.8, п.к. 1618 Намирам, че са на лице основанията за предоставяне на исканата обществена информация поради това ПРЕДОСТАВЯМ ЧАСТИЧЕН ДОСТЪП ДО ИСКАНАТА И НАЛИЧНА ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ. Определям срок за предоставяне на разрешения достъп до информация-14 дни, считано от уведомлението на заявителя за настоящото решение. Достъпа до разрешената информация да бъде предоставен под формата на : електронен път. Информацията следва да бъде предоставена на електронна поща на заявилия без да се заплаща такса за това. Решението подлежи на обжалване пред Административен съд Варна в 14 дневен срок от датата на съобщението. Д-р Димитър Димитров Кмет на община Ветрино215
Дата | Процес |
---|---|
25.03.2020 15:39 | Подаване на заявление |
25.03.2020 15:39 | Изпратено към деловодна система |
26.03.2020 08:40 | Потвърждение от деловодна система |
02.04.2020 16:29 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |