Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Царево от 25.08.2024
Рег. №:
1724538884-25.08.2024 | Общинска администрация - Царево | Одобрено |
Дата на подаване: 25.08.2024 |
Срок:11.09.2024
На основание на чл.3 от закона за достъп до обществена информация, желая да ми бъде предоставена информация относно:
1. Какъв е броя на валидните към 15.08.2024 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината?
2. Какъв е броя на вписаните водачи във валидните към 15.08.2024 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината?
3. Какъв е броя валидните към 15.08.2024 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината, с вписани водачи, чиито данни присъстват в повече от едно валидно разрешение?
4. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на водачи списъците с данните на водачите, които ще извършват таксиметровия превоз от името на регистрирания търговец, но за своя сметка и възможно ли е електронно заявяване на услугата?
5. Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по издаване на разрешение за таксиметров превоз и възможно ли е електронно заявяване на услугата?
6. Какъв е размера на таксата за издаване на разрешение за таксиметров превоз на територията на общината?
7. Какви средства са събрани от такси за издаване на разрешения за таксиметров превоз за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 г., поотделно, и за какво са разходвани те?
8. Какъв е размера на таксата за издаване на удостоверение за таксиметров превоз на територията на общината?
9. Какви средства са събрани от такси за издаване на удостоверения за таксиметров превоз за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 г., поотделно, и за какво са разходвани те?
10. Какъв е размера на данъка върху таксиметров превоз за 2024 г. за територията на общината?
11. Какви средства са събрани от данъка върху таксиметров превоз за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 г., поотделно, и за какво са разходвани те?
По т. 1, т.2, т. 3 считам за необходимо да отбележа, че извън предоставения от ИА "Автомобилна администрация" административен достъп на кметовете на общините и/или упълномощените от тях длъжностни лица, възможностите за търсене и намиране на информация в регистъра по чл. 12, ал. 4 от Закона за автомобилните превози са силно ограничени и изисканата информация не може да бъде установена.
Желая информацията да бъде предоставена на електронна поща с адрес: admin@taxiclub.bg
Решение
Дата: 28.08.2024
РЕШЕНИЕ
от 27.08.2024 г.
за предоставяне на достъп до обществена информация по реда на ЗДОИ
Относно: Заявление за достъп до обществена информация с вх. № 53-01-1058/26.08.2024 г.
В Общинска администрация – Царево, чрез Платформата за достъп до обществена информация, е постъпило заявление от СНЦ „Такси клуб – България”, с вх. № 53-01-1058/26.08.2024 г., да бъде предоставен достъп до обществена информация по ЗДОИ.
Поискан е достъп до следната информация:
1.Какъв е броя на валидните към 15.08.2024 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината?
2.Какъв е броя на вписаните водачи във валидните към 15.08.2024 г. разрешения за таксиметров превоз издадени на територията на общината?
3.Какъв е броя на валидните към 15.08.2024 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината, с вписани водачи, чийто данни присъстват в повече от едно валидно разрешение?
4.Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на водачи, списъците с данните на водачите, които ще извършват таксиметровия превоз от името на регистрирания търговец, но за своя сметка и възможно ли е електронно заявяване на услугата?
5.Каква е утвърдената и прилагана от общинска администрация процедура по издаване на разрешение за таксиметров превоз и възможно ли е електронно заявяване на услугата?
6. Какъв е размера на таксата за издаване на разрешение за таксиметров превоз на територията на общината?
7. Какви средства са събрани от такси за издаване на разрешения за таксиметров превоз за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 г., поотделно, и за какво са разходвани те?
8. Какъв е размера на таксата за издаване на удостоверение за таксиметров превоз на територията на общината?
9. Какви средства са събрани от такси за издаване на удостоверения за таксиметров превоз за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 г., поотделно, и за какво са разходвани те?
10. Какъв е размера на данъка върху таксиметров превоз за 2024 г. за територията на общината?
11. Какви средства са събрани от данъка върху таксиметров превоз за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 г., поотделно, и за какво са разходвани те?
След извършена преценка на горепосоченото заявление, се установи, че исканата информация попада в приложното поле на чл. 2 от ЗДОИ и на основание чл. 28 и чл. 32 във връзка с чл. 34 и чл. 35 ЗДОИ
Р Е Ш И Х:
Разрешавам достъп до обществена информация, поискан със заявление с вх. № 53-01-1058/26.08.2024 г. за предоставяне на достъп до обществена информация от СНЦ „Такси клуб – България”.
Достъпът до исканата обществена информация е свободен.
Определям срок за достъп до предоставената обществена информация – 30 дни от датата на получаване на настоящото решение.
Формата, под която ще бъде предоставен достъп до исканата информация – в електронен вид, съобразно изискванията, посочени от заявителя в заявлението. Решението да бъде изпратено чрез Платформата за достъп до обществена информация.
В отговор на постъпилото запитване, предоставям исканата информация както следва:
1.Какъв е броя на валидните към 15.08.2024 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината?
Отговор: 18 бр.
2.Какъв е броя на вписаните водачи във валидните към 15.08.2024 г. разрешения за таксиметров превоз издадени на територията на общината?
Отговор: 19 бр.
3.Какъв е броя на валидните към 15.08.2024 г. разрешения за таксиметров превоз, издадени за територията на общината, с вписани водачи, чийто данни присъстват в повече от едно валидно разрешение?
Отговор: 0 бр.
4.Каква е утвърдената и прилагана от общинската администрация процедура по вписване на водачи, списъците с данните на водачите, които ще извършват таксиметровия превоз от името на регистрирания търговец, но за своя сметка и възможно ли е електронно заявяване на услугата?
Отговор. За услугата се подава заявление по образец, като има изискване да е заплатен данъка на съответното МПС, както и да се приложи фискален бон. Всички разрешения за извършване на таксиметров превоз на територията на Община Царево се издават само при представяне на изискуемите документи, съгласно изискванията на Закона за автомобилните превози и Наредба № 34 за таксиметров превоз на пътници. Възможно е електронно заявяване на услугата. На територията на Община Царево няма водачи които извършват таксиметровия превоз от името на регистрирания търговец, но за своя сметка.
5.Каква е утвърдената и прилагана от общинска администрация процедура по издаване на разрешение за таксиметров превоз и възможно ли е електронно заявяване на услугата?
Отговор: За услугата се подава заявление по образец, като има изискване да е заплатен данъка на съответното МПС, както и да се приложи фискален бон. Всички разрешения за извършване на таксиметров превоз на територията на Община Царево се издават само при представяне на изискуемите документи, съгласно изискванията на Закона за автомобилните превози и Наредба № 34 за таксиметров превоз на пътници. Възможно е електронно заявяване на услугата.
6. Какъв е размера на таксата за издаване на разрешение за таксиметров превоз на територията на общината?
Отговор: 50 лв.
7. Какви средства са събрани от такси за издаване на разрешения за таксиметров превоз за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 г., поотделно, и за какво са разходвани те?
Отговор: Средствата от такси за издаване на разрешения за таксиметров превоз , са както следва: 2019 г. – 1 040 лв.; 2020 г. – 1 040 лв.; 2021 г. – 880 лв.; 2022 г. – 680 лв.; 2023 г. – 800 лв. Сумите са изразходвани за нуждите на Община Царево.
8. Какъв е размера на таксата за издаване на удостоверение за таксиметров превоз на територията на общината?
Отговор: 100 лв.
9. Какви средства са събрани от такси за издаване на удостоверения за таксиметров превоз за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 г., поотделно, и за какво са разходвани те?
Отговор: Средствата събрани от такси за издаване на удостоверения за таксиметров превоз са както следва: за 2019 г. – 0 лв.; за 2020 г. – 100 лв., за 2021 г. – 0 лв.; за 2022 г. – 100 лв.; за 2023 г. – 100 лв. Сумите са изразходвани за нуждите на Община Царево.
10. Какъв е размера на данъка върху таксиметров превоз за 2024 г. за територията на общината?
Отговор: 40 лв. на месец.
11. Какви средства са събрани от данъка върху таксиметров превоз за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 г., поотделно, и за какво са разходвани те?
Отговор: Средствата събрани от данъка върху таксиметров превоз, са както следва: за 2019 г. – 3 259.61 лв.; за 2020 г. – 2 300 лв.; за 2021 г. – 1 650 лв.; за 2022 г. – 2 251.14 лв.; за 2023 г. – 3 157.74 лв.
Препис от настоящото решение да се предостави на СНЦ „Такси клуб – България”, на електронна поща с адрес: admin@taxiclub.bg
Съгласно чл. 40, ал. 1 от Закона за достъп до обществена информация решението подлежи на обжалване пред Административен съд, в 14 - дневен срок от съобщаването му.
МАРИН КИРОВ,
Кмет на Община Царево
СД/ДС
51
Дата | Процес |
---|---|
25.08.2024 01:34 | Подаване на заявление |
25.08.2024 01:45 | Изпратено към деловодна система |
28.08.2024 01:00 | Потвърждение от деловодна система |
28.08.2024 09:05 | Крайно решение (Одобрено) |