Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Шумен от 15.08.2024

Рег. №: 1724912432-29.08.2024 | Общинска администрация - Шумен | Одобрено | Дата на подаване: 15.08.2024 |

Физическо лице |

Здравейте, По ЗДОИ моля да получа отговор на следните въпроси:

1. Какво става с приемане на плана за организация на движението в града? Кога се предвижда той да бъде приет, ще има ли обсъждане на окончателния му вариант? Ако има пречки, бавещи приемането му, какви са те и какво се прави по отстраняването им?

2. На някои от стълбовете около Арена Шумен и зала Младост има камери, които гледат към общинската пътна мрежа. Общината има ли информация за наличието им и ако да, тези камери към нея ли са или към друго звено? Работещи ли са? Ако са към друго звено, кое е то и кога е издадено разрешението за монтиране на камерите от страна на Община Шумен, като собственик на пътя? 3. Колко работещи камери има на територията на града (в т.ч. и около детски площадки и спортни обекти като Арена Шумен)? Кой ги стопанисва (Община Шумен или частна охранителна фирма)? Вярно ли е, че има проблем със софтуера/няма такъв и затова работещи камери в града няма? Вярно ли е, че няколко повредени камери са премахнати и не са подменени? Ако да, колко са и къде?

4. Вярно ли е, че външна фирма е спечелила проект за видеонаблюдение и веднага след получаване на финансиране, ще започне поетапното монтиране и въвеждане в експлоатация на камерите и прилежащия им софтуер? Може ли да ми предоставите въпросния проект? 5. Какво става с проекта за подмяна на уличното осветление в града с енергоспестяващо? Кога се очаква да започне работата по подмяната му и ако има пречки, какви са те и какво се прави за отстраняването им? Предвид факта, че има такъв проект, поддръжката на старите осветителни тела до започването на работата по него в сила ли е или не, защото "няма смисъл от нея"? 6. Има ли общината подписани договори за покупка на пътни знаци и за боя за пътна маркировка? Моля да ми бъдат представени, а ако ми откажете, то моля да отговорите на въпросите: С кои фирми са те, на каква стойност и за какъв период? Какви са техническите характеристики на договорения продукт, за който се плаща? Кой следи дали положената пътна маркировка и пътни знаци отговарят на нормативната уредба?

7. Общината констатирала ли е нарушения по качеството на пътната маркировка и пътните знаци на територията ѝ? 8. Кога се очаква проблемите с неправилно положената пътна маркировка в града да бъдат отстранени (напр. кръстовището до пожарната)? 9. Община Шумен запозната ли е с доклада на г-жа Диана Русинова от ЕЦТП по отношение на констатираните от нея и експертите от НПО-то нарушения, свързани с пътната безопасност в града и предложенията, които е отправила към общината?

Решение


Дата: 29.08.2024

Информацията е предоставена в пълен обем.


Документи:

1 Няма описание

69

Дата Процес
29.08.2024 09:20 Крайно решение (Одобрено)