Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Мизия от 25.03.2020
Рег. №:
1585145049740-25.03.2020 | Общинска администрация - Мизия | Одобрено |
Дата на подаване: 25.03.2020 |
Срок:18.04.2020
Моля, основание чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация, да предоставите следната информация от обществен интерес, свързана с: граждански договори за предоставяне на услуги, включително и такива за външни експерти по реда на Закона за обществени поръчки; определя размера на месечния наем на общински жилища; общият размер на приходите, постъпили в общинския бюджет за периода 2016-2019 г. от сключените договори за наем и продажба на общински жилища, както следва:
1. Моля да ми бъдат предоставени копия на сключените през периода 2016-2019 г. граждански договори за предоставяне на услуги, включително и такива за външни експерти по реда на Закона за обществени поръчки?
2. Моля да ми бъдат предоставени копия на съответните документи, установяващи размера на заплатените от общината възнаграждения по посочените в т. 1 договори, както и документите, доказващи вида и количеството на представените по договорите услуги.
3. В случай, че предоставянето на копия от документите по т. 1 и т. 2 би затруднило общинската администрация или съществуват законови пречки за предоставянето им, моля да бъда информиран какъв е предметът на всеки от договорите, на какво правно основание са сключени, какво е договореното и изплатено възнаграждение от общината по всеки договор, както и какъв е вида и количеството на предоставените услуги.
4. Моля да ми бъде предоставена информация какви са конкретните причини, наложили сключването на тези договори и по какви критерии са избрани контрагентите на общината по тях.
5. Моля да ми бъде предоставена информация относно това припокриват ли се задълженията на контрагентите по сключените нетрудови договори със задълженията на лица, намиращи се в трудови/служебни правоотношения с общината, съгласно трудовите им характеристики.
6. Какви са правата, задълженията и отговорностите, изискванията към образованието, квалификацията и стажа на въпросните лица, с които са сключени граждански договори? Има ли изискване да са завършили спeциалност "екология" или свързана с екологията специалност, когато предметът на договора с тях е свързан с дейността на общината в сферата на екологията? Преминали ли са някакаво обучение, свързано с екологията и управлението на отпадъците?
7. Някое от лицата, с които има сключен договор за услуга, има ли юридическо образование?
8. Моля, предоставете ми електронни копия на длъжностните характеристики на лицата, работещи при условията на служебно правоотношение с общината в областта на екологията.
9. По какъв ред Общината определя размера на месечния наем на общински жилища? По какъв начин се е изменила наемната цена за периода от 2016 до 2019 г. вкл.? Моля да ми бъде представени копия на документи, илюстриращи промяната на наемната цена за горепосочения период.
10. Какъв е общият размер на приходите, постъпили в общинския бюджет за периода 2016-2019 г. от сключените договори за наем и продажба на общински жилища.
1) На основание чл. 25, ал. 1, т. 1 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям три имена и постоянен адрес – КРИСТИАН ИВОВ МИЛЕНОВ, Република България, област София (столица), община Столична, гр. София 1618, адрес ж.к. „Овча Купел“, бл. 602, вх. А, ап. 8.
2) Моля, на основание чл. 25, ал. 1, т. 3 и чл. 26, ал. 1, т.4 и ал. 3 от Закона за достъп до обществена информация, исканата информация да ми бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната ми поща, посочен в настоящото заявление, ivan13@abv.bg , на компютърни файлове в удобен за Вас формат - pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен.
3) На основание чл. 25, ал. 1, т. 4 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям следния адрес за кореспонденция –Република България, област София (столица), община Столична, гр. София 1618, адрес ж.к. „Овча Купел“, бл. 602, вх. А, ап. 8.
Настоящото заявление адресирам и подавам до Кмета на Общината, като се надявам да бъде уважено от него.
Решение
Дата: 16.04.2020
РЕШИХ: РАЗРЕШАВАМ ПЪЛЕН достъп до обществена информация относно : 1. Копия на сключените през периода 2016-2019 г.граждански договори за предоставяне на услуги ,включително и такива за външни експерти по реда на Закона за обществените поръчки; 2 Копия на съответните документи ,установяващи размера на заплатените от общината възнаграждения по посочените в т.1 договори ,както и документите ,доказващи вида и количеството на предоставените по договорите услуги; 3. В случай,че предоставянето на копия от документите по т.1 и т.2 би затруднило общинската администрация или съществуват законови пречки за предоставянето им ,моля да бъда информиран какъв е предметът на всеки от договорите ,на какво правно основание са сключени, какво е договореното и изплатено възнаграждение от общината по всеки договор,както и какъв е вида и количеството на предоставените услуги; 4. Моля да ми бъде предоставена информация какви са конкретните причини ,наложили сключването на тези договори и по какви критерии са избирани контрагентите на общината по тях; 5. Моля да ми бъде предоставена информация относно това припокриват ли се задълженията на контрагентите по сключените нетрудови договори със задълженията на лица ,намиращи се в трудови /служебни правоотношения с общината ,съгласно трудовите им характеристики; 6.Какви са правата ,задълженията и отговорностите ,изискванията към образованието, квалификацията и стажа на въпросните лица ,с които са сключени граждански договори .Има ли изискване да са завършили специалност „Екология” или свързана с екологията специалност ,когато предметът на договора с тях е свързан с дейността на общината в сферата на екологията.Преминали ла са някакво обучение ,свързано с екологията и управлението на отпадъците; 7.Някое от лицата ,с които има сключен договор за услуга ,има ли юридическо образование; 8.Моля ,предоставете ми електронни копия на длъжностните характеристики на лицата,работещи при условията на служебно правоотношение с общината в областта на екологията; 9.По какъв ред Общината определя размера на месечния наем на общински жилища;По какъв начин се е изменила наемната цена за периода от 2016 до 2019 г.вкл.;Моля да ми бъдат предоставени копия на документи ,илюстриращи промяната на наемната цена за горепосочения период; 10.Какъв е общият размер на приходите ,постъпили в общинския бюджет за периода 2016-2019 г.от сключените договори за наем и продажба на общински жилища; на Заявителя – Кристиан Ивов Миленов с адрес за кореспонденция : гр.София 1618,област София,община Столична,ж.к „Овча купел”,бл.602,вх.А,ап.8,п.к 1618; На основание чл. 34,ал.3 от ЗДОИ информацията да бъде предоставена на заявителя в електронен вид на електронни адрес: ivan13@abv.bg , едновременно с решението за достъп, съгласно чл.35,ал.3 от Закона за достъп до обществена информация. Съгласно чл.35,ал.3 изречение последно от ЗДОИ за получаване на информацията не се заплащат разходи. Решението подлежи на обжалване пред Административен съд – Враца в 14-дневен срок от датата на получаването му чрез Кмета на община Мизия. СЕКРЕТАР НА ОБЩИНА МИЗИЯ :/п/ ДЕСИСЛАВА ЛЕХЧЕВСКА196
Дата | Процес |
---|---|
25.03.2020 16:04 | Подаване на заявление |
25.03.2020 16:04 | Изпратено към деловодна система |
25.03.2020 16:20 | Потвърждение от деловодна система |
31.03.2020 15:13 | Удължаване на срока (Удължаване на срока поради голямо количество информация) |
16.04.2020 16:01 | Крайно решение (Оставено без разглеждане) |