Заявление от Физическо лице до Районна администрация - Илинден от 29.09.2024

Рег. №: 1727630116-29.09.2024 | Районна администрация - Илинден | Одобрено | Дата на подаване: 29.09.2024 | Срок:14.10.2024

Физическо лице |

УВАЖАЕМА ГОСПОЖО И.Д. КМЕТ,

На основание Закона за достъп до обществена информация моля да ми бъде предоставена наличната информация и/или ми се предоставят следните документи по

следните въпроси:

1. На каква стойност възлизат средствата по бюджета на МКБППМН към район Илинден за 2023 г.?

2. На каква стойност са изразходваните средства за издръжка на центрове и консултативни кабинети на МКБППМН от 01.01.2023 г. до 31.08.2024 г. в това число по години за 2023 и 2024 година?

3. На каква стойност са изразходваните средства за превенция на противообществени прояви от 01.01.2023 г. до 31.08.2024 г. в това число по години за 2023 и 2024 година?

4. На каква стойност възлиза най-скъпоструващото мероприятие финансирано от бюджета на МКБППМН от 01.01.2023 г. до 31.08.2024 г. и в какво е включвало събитието?

5. Въз основа на какви критерии се картотекират гражданите за получаване на общинско жилище в район Илинден?

6. Имало ли е критерии конкретно за доходите, въз основа на които са картотекирани гражданите през периода от 01.01.2020 г. до 31.08.2024 г.?

7. За периода от 01.01.2020 г. до 31.08.2024 г. има ли настоящи/бивши служители на районната администрация на район „Илинден“ или членове на техните

семейства/домакинства, които са получили общински жилища? Ако да, моля за конкретни данни.

8. Колко общински жилища има в блок 145Б, кв. Св. Троица и колко от тях са свободни?

9. Има ли общински наематели в блок 145Б, кв. Св. Троица, които да са настоящи/бивши служители на районната администрация на район „Илинден“ или членове на техните семейства/домакинства?

10. За периода от 01.01.2020 г. до 31.08.2024 г. има ли настоящи/бивши служители на районната администрация на район „Илинден“ или членове на техните семейства/домакинства, които са подписали договори за наем за нежилищни имоти (търговски помещения)?

11. Моля за информация относно търговските дружества, на които по реда на Наредбата за условията и реда на провеждане на търгове и конкурси са отдадени под наем общински нежилищни обекти с цел извършване на търговска дейност на така наречената „Алея на услугите“ до метростанция Вардар. Моля за периодите на сключените договори за наем.

12. Моля за информация колко разрешения за строеж са издадени за жилищно и промишлено застрояване за периода от 01.01.2021 г. до датата на Вашия отговор.

Моля поисканата информация да ми бъде изпратена в законовия срок на следния имейл адрес: hristo.koparanov@spasisofia.org

Решение


Дата: 14.10.2024

Приложенията ще бъдат изпратени по имейл, даден от заявителя.

49

Дата Процес
29.09.2024 20:15 Подаване на заявление
29.09.2024 20:30 Изпратено към деловодна система
30.09.2024 08:45 Потвърждение от деловодна система
14.10.2024 16:40 Крайно решение (Одобрено)