Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Добрич от 14.10.2024
Рег. №:
1728906567-14.10.2024 | Общинска администрация - Добрич | Одобрено |
Дата на подаване: 14.10.2024 |
Срок:28.10.2024
До Кмет на община Добрич
УВАЖАЕМИ Г-Н/Г-ЖО КМЕТ,
Моля да ми укажете: Колко лева е размера на отчисленият 20%ДДС, по отделно за всеки един от месеците от I до IX 2024г., по отделно за всяка една от четирите дейностите по: платено паркиране, поставяне на "скоба", репатриране и такса за отговорно пазене в наказателния паркинг на МПС?
Моля информацията да ми се предостави като справка на: платформата, на имейл ми и на хартиен носител.
Решение
Дата: 24.10.2024
УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН ЗАПРЯНОВ,
В Община град Добрич се получи Ваше заявление за достъп до обществена информация, чрез Платформата за достъп до информация (ПДИ) регистрирано с входящ рег.№ 92-80-5/15.10.2024г. и УРИ 1728906567-14.10.2024г., с искане за предоставяне на информация относно отчисления за периода от януари до септември 2024 свързани с приходи от дейности на ПП „Паркинги и пазари“.
На основание чл. 28 и чл. 35, ал. 3 от Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ) заявлението бе разгледано и Ви предоставям исканата информация, под формата на изготвена справка по месеци на 2024г., на посочения от Вас е-адрес.
Документи:
1 | Решение за предоставяне на исканата информация |
24
Дата | Процес |
---|---|
14.10.2024 14:49 | Подаване на заявление |
24.10.2024 14:18 | Крайно решение (Одобрено) |