Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Столична община от 07.01.2025

Рег. №: 1736232800-07.01.2025 | Общинска администрация - Столична община | Одобрено | Дата на подаване: 07.01.2025 | Срок:21.01.2025

Юридическо лице |

Моля да ни предоставите информация за периода 1.1.2023 - 1.1.2024:

  1. Колко електронни заявки са направени за извозване на отпадъци (строителни, зелени, едрогабаритни)?
  2. Има ли извършени проверки и ако да, колко са на брой?
  3. За колко от извършените проверки има съставени предписания?
  4. За колко от извършените проверки има съставени актове?
  5. Колко от съставните актове са връчени на нарушителите?
  6. На територията на района, извършени ли са за периода проверки по Наредба придобиване, притежаване и отглеждане на домашни животни на територията на Столична община - район Нови Искър?
  7. Колко от проверките по т.6 са с установени нарушения?
  8. Има ли съставени актове по т.6/7 и ако да, колко на брой са?
  9. За периода има ли издадени разрешителни за използване на пиротехнически средства? Има ли съставени актове?
  10. Извършени ли са проверки за замърсени, неокосени или неподвижни в добро състояние инфраструктурни обекти (игрища, паркове, тротоари, зелени площи и др.)
  11. Установени ли са нарушения по т.10?
  12. Съставени ли са актове по т.10/11 и ако да, колко на брой са?

Решение


Дата: 22.01.2025

Предоставен пълен достъп до исканата информаци с Решение № СОА25-РИ09-37/21.01.2025 г.

68

Дата Процес
07.01.2025 08:53 Подаване на заявление
07.01.2025 09:00 Изпратено към деловодна система
07.01.2025 10:00 Потвърждение от деловодна система
22.01.2025 10:16 Крайно решение (Одобрено)