Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Столична община от 12.01.2025
Рег. №:
1736707149-12.01.2025 | Общинска администрация - Столична община | Регистрирано/в процес на обработка |
Дата на подаване: 12.01.2025 |
Срок:27.01.2025
На основание за закона за достъп до обществена информация, искам да ми бъде предоставена следната информация:
1. Какви съгласувателни процедури са били проведени за поставянето на бариера за достъп пред сградата на община "Красно село". Общината заплаща ли обонаментна такса за използването на заградените паркоместа? В случай, че заплаща в какъв размер и от кое перо на бюджета на общината се извършват тези плащания. Как се обосновава неободимостта от използването на повече от 10 паркоместа от общинската администрация.
2. Какви дейности по благоустрояване са били проведени в община "Красно село" през 2024 година и на каква стойност? Има ли общината неусвоени средства по бюджета за благоустрояване и каква е причината за неизпълнение на проектите.
3. Какъв е общият размер на ДМС изплатени на общинската администрация в община "Красно село" пред 2024 година? Какъв е броят на служителите в общината, които имат сключени втори трудов договор и/или граждански договор с общината в допълнение към основния си. Какъв е общият размер на средствата, изплатен по подобни договори през 2024 година? Какво е наложило сключването им?
4. Какъв е размерът на средствата, използвани за представителни разходи от кмета на община "Красно село" от избирането му до момента.
17
Дата | Процес |
---|---|
12.01.2025 20:39 | Подаване на заявление |
12.01.2025 20:45 | Изпратено към деловодна система |
13.01.2025 08:00 | Потвърждение от деловодна система |