Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Брегово от 14.01.2025
Рег. №:
1736864075-14.01.2025 | Общинска администрация - Брегово | Одобрено |
Дата на подаване: 14.01.2025 |
Срок:29.01.2025
Бих искал да получа следната информация:
1. Справка, съдържаща:
- Данни за дружествата изпълнители, сключили договор с областно пътно управление, за осъществяване на зимното поддържане на пътищата;
- Оперативен план за действие при утежнени зимни условия, разработен от областно пътно управление съвместно с дружествата изпълнители, на които с договор е възложено зимното поддържане, с органите на пътната полиция и с областните дирекции ПБЗН при МВР;
- План за действие при обилни снеговалежи.
2. Копие от оперативните планове за зимно поддържане, разработени от изпълнителите, на които това е възложено с договорите за поддържане на републиканските и/или общинските пътища на територията на областта.
Решение
Дата: 23.01.2025
Във връзка с постъпило заявление по реда на Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ), за предоставяне на достъп до обществена информация, УРИ 1736864075-14.01.2025г., подадено от Спас Спасов, след като разгледах горепосоченото, взех предвид следното от фактическа и правна страна.
Заявлението за достъп до обществена информация с регистрационен номер в ПДОИ 1736864075-14.01.2025г. съдържа реквизитите по чл.25, ал.1 от ЗДОИ. Заявлението е основателно, тъй като съдържа искане за предоставяне на обществена информация съгласно чл.2, ал.1 от ЗДОИ.
С оглед на гореизложеното и на основание чл. 28, ал. 2 от ЗДОИ РАЗРЕШАВАМ:
1. Достъп до обществена информация съхранявана в община Брегово на г-н Спас Спасов.
2. Осигурявам достъп до исканата със заявление УРИ 1736864075-14.01.2025г налична обществена информация, както следва:
На 13.11.2024г. между Община Брегово и Агенция „Пътна инфраструктура” в лицето на „Областно пътно управление Видин” е сключен споразумителен протокол за поддържането на републиканските пътища в чертите на гр. Брегово.
Предоставям копие от Оперативен план за работа при зимни условия 2024-2025г в Община Брегово.
3. На основание чл.35, ал.3 от ЗДОИ предоставям цялостен достъп до исканата налична обществена информация, ведно с настоящето Решение в ПДОИ, както и на посочения от Заявителя електронен адрес.
4. Разходите по предоставянето на достъп до исканата обществена информация – безплатен достъп, на осн. Чл.35, ал.3 от ЗДОИ.
На основание чл.40, ал.1 от Закона за достъп до обществена информация, решението може да бъде обжалвано пред Административен съд - Видин по реда на АПК в 14-дневен срок от съобщаването му.
ИЛИЯН БЪРСАНОВ
Кмет на община Брегово
44
Дата | Процес |
---|---|
14.01.2025 16:14 | Подаване на заявление |
14.01.2025 16:15 | Изпратено към деловодна система |
15.01.2025 09:00 | Потвърждение от деловодна система |
23.01.2025 11:01 | Крайно решение (Одобрено) |