Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Златарица от 17.01.2025

Рег. №: 1737110107-17.01.2025 | Общинска администрация - Златарица | Одобрено | Дата на подаване: 17.01.2025 | Срок:13.02.2025

Физическо лице |

Бих искал да получа следната информация:

1. Справка, съдържаща:

- Данни за дружествата изпълнители, сключили договор с областно пътно управление, за осъществяване на зимното поддържане на пътищата;

- Оперативен план за действие при утежнени зимни условия, разработен от областно пътно управление съвместно с дружествата изпълнители, на които с договор е възложено зимното поддържане, с органите на пътната полиция и с областните дирекции ПБЗН при МВР;

- План за действие при обилни снеговалежи.

2. Копие от оперативните планове за зимно поддържане, разработени от изпълнителите, на които това е възложено с договорите за поддържане на републиканските и/или общинските пътища на територията на областта.

Решение


Дата: 30.01.2025

РЕШЕНИЕ

ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ

№ 3/28.01.2025 г.

На основание чл. 3, ал. 1, чл. 28, ал. 2 и чл. 35, ал. 3 от Закона за достъп до обществена информация, чл. 14 от Вътрешните правила за реда и организацията за предоставяне на достъп до обществена информация в Община Златарица и заявление за достъп на обществена информация до Община Златарица с вх. РД 11-368/17.01.2025 г., подадено от Спас Спасов, с желание да се предостави Копие от оперативните планове за зимно поддържане, разработени от изпълнителите, на които това е възложено с договорите за поддържане на републиканските и/или общинските пътища на територията на областта

Р Е Ш И Х:

1. Предоставям достъп до обществена информация, създадена от Община Златарица: пълен

2. Достъпът на заявителя до исканата информация да се осигури в срок до 31.01.2025 г.

3. Заявителят ще получи исканата информация по електронен път, на посочен в заявлението електронен адрес: spas.spasov@dnevnik.bg и в ПДОИ

4. Обществената информация да се предостави в следната форма: информация в писмен вид

5. За предоставяне на исканата обществена информация не се заплащат разходи.

6. Решението да се изпрати по електронната поща на заявителя, съгласно чл.35, ал.3 от ЗДОИ.

7. Контрол по изпълнението на Решението възлагам на Секретаря на Община Златарица

8. Решението подлежи на обжалване по реда на Административнопроцесуалния кодекс.

С уважение:

ПЕТЪР ГАНЕВ

Кмет на Община Златарица

Изх. № РД 11-368 #1

28.01.2025 г.

ДО

СПАС ЦВЕТКОВ СПАСОВ

ГР. СОФИЯ

spas.spasov@dnevnik.bg

ПРЕДОСТАВЯНЕ

НА ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ

УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН СПАСОВ,

Във връзка с подаденото от Вас заявление за достъп до обществена информация до Община Златарица с вх. № РД 11-368/17.01.2025 г., с желание да се предостави копие от оперативните планове за зимно поддържане, разработени от изпълнителите, на които това е възложено с договорите за поддържане на републиканските и/или общинските пътища на територията на областта, Ви уведомявам, че в Община Златарица няма изготвени оперативни планове. Информацията се съдържа в заповед № РД 12-523/24.10.2024 г. на кмета на Община Златарица, която приложено предоставям.

Приложение: съгласно текста

ПЕТЪР ГАНЕВ (п)

Кмет на Община Златарица


Документи:

1 Няма описание
2 Няма описание

39

Дата Процес
17.01.2025 12:35 Подаване на заявление
17.01.2025 12:45 Изпратено към деловодна система
30.01.2025 13:39 Регистрирано в процес на обработка
30.01.2025 13:49 Крайно решение (Одобрено)