Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Полски Тръмбеш от 17.01.2025

Рег. №: 1737110125-17.01.2025 | Общинска администрация - Полски Тръмбеш | Одобрено | Дата на подаване: 17.01.2025 | Срок:31.01.2025

Физическо лице |

Бих искал да получа следната информация:

1. Справка, съдържаща:

- Данни за дружествата изпълнители, сключили договор с областно пътно управление, за осъществяване на зимното поддържане на пътищата;

- Оперативен план за действие при утежнени зимни условия, разработен от областно пътно управление съвместно с дружествата изпълнители, на които с договор е възложено зимното поддържане, с органите на пътната полиция и с областните дирекции ПБЗН при МВР;

- План за действие при обилни снеговалежи.

2. Копие от оперативните планове за зимно поддържане, разработени от изпълнителите, на които това е възложено с договорите за поддържане на републиканските и/или общинските пътища на територията на областта.

Решение


Дата: 27.01.2025

РЕШЕНИЕ

ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ДОСТЪП ДО ИНФОРМАЦИЯ

№ РД-01-09-781-1/27.01.2025г.

В Общинска администрация – Полски Тръмбеш е постъпило Заявление за достъп до обществена информация, изпратено на основание чл. 32 от ЗДОИ от Областния управител на област Велико Търново. Заявленията са подадени от господин Спас Спасов, същите са с номер УРИ 1737110125-17.01.25 и УРИ 1737110384-17.01.2025 в Платформа за достъп до обществена информация към Министерски съвет и са заведени в деловодната система на Община Полски Тръмбеш с Вх. № РД-01-09-781/17.01.2025г. и № РД-01-09-782/17.01.2025г.

Заявлението подадено от господин Спас Спасов е разгледано от комисия, назначена със Заповед № РД-01-05-159/13.12.2024г. на Областен управител на област Велико Търново. По същото е предоставен частичен достъп до информацията по точка 1. За информация по точка 2, Областният управител на област Велико Търново, на основание чл. 32 от ЗДОИ е препратил полученото заявление до общините в област Велико Търново, част от които е и Община Полски Тръмбеш.

Със заявленията се желае да се предостави информация относно оперативни планове за зимно поддържане, разработени от изпълнителите, на които това е възложено с договорите за поддържане на републиканските и/или общинските пътища на територията на областта.

След като се запознах с постъпилото заявление и с информацията в Община Полски Тръмбеш и на основание чл. 34, ал. 1, чл. 35, ал. 3 във вр. с чл. 28, ал. 2 от Закона за достъп до обществената информация (ЗДОИ),

Р Е Ш И Х:

I. Предоставям пълен достъп до обществена информация, съхранявана в Община Полски Тръмбеш, по повод постъпилото и описано по-горе заявление.

Мотивите, фактическите и правните основания за постановяване на акта са следните:

В чл. 3, ал. 1 от Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ) е очертан кръгът на субектите, задължени да предоставят достъп до обществена информация. Безспорно Община Полски Тръмбеше е част от задължените субекти по смисъла на посочената правна норма.

Съгласно чл. 2, ал. 1 от ЗДОИ: „обществена информация по смисъла на този закон е всяка информация, свързана с обществения живот в Република България и даваща възможност на гражданите да си съставят собствено мнение относно дейността на задължените по закона субекти.“

Определението съдържа две изисквания, необходими, за да се квалифицира една информация като обществена: 1) да е свързана с обществения живот и 2) да представя възможност на гражданите да съставят собствено мнение относно дейността на субектите.

Една информация е обществена, когато са налице двете кумулативни изисквания, за да може да бъде предоставена.

II. Относно исканата информация, уведомявам Заявителя, че предоставям следната в желаната от него форма, както следва:

Предоставяме ви копия на оперативните планове за зимно поддържане на общински пътища VTR 1235 /III-504/ с. Стефан Стамболово – Полски Сеновец /I-5/ + участък „Варианта“ за сезон 2024-2025г. и път VTR 1232 /III-502/ гр. Полски Тръмбеш – с. Раданово /I-5/ за сезон 2024 – 2025 г. със заличени данни.

III. Исканата информация Ви изпращаме по електронен път на електронен адрес: spas.spasov@dnevnik.bg, спазвайки предвидения в чл. 28, ал. 1 от ЗДОИ срок, както и на Платформата за достъп до обществена информация, съгласно чл. 15в, ал.3, т. 2 от ЗДОИ, като Ви предоставяме пълен достъп до исканата от Вас информация по точка 2 от Заявлението.

IV. На основание чл. 35, ал. 3 от ЗДОИ не се заплащат разходи по предоставянето на обществената информация.

V. Съгласно чл. 40 от Закона за достъп до обществена информация, Решението подлежи на обжалване пред съответния Административен съд, по реда на АПК.

Красимира Великова /П/

Секретар на Община Полски Тръмбеш

/съгл. Заповед № РД-01-05-12530/28.11.2023г.

на Кмета на община Полски Тръмбеш/


Документи:

1 Няма описание
2 Няма описание

56

Дата Процес
17.01.2025 12:35 Подаване на заявление
17.01.2025 12:46 Изпратено към деловодна система
17.01.2025 14:00 Потвърждение от деловодна система
27.01.2025 16:08 Крайно решение (Одобрено)