Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Пловдив от 23.01.2025

Рег. №: 1737626648-23.01.2025 | Общинска администрация - Пловдив | Регистрирано/в процес на обработка | Дата на подаване: 23.01.2025 | Срок:06.02.2025

Физическо лице |

На основание Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ), моля да ми бъде предоставена цялата налична информация, свързана с организацията и състоянието на масовия градски транспорт в Пловдив. По-конкретно, желая достъп до следните документи и данни:

  1. Документация, свързана с изискванията към масовия градски транспорт, включително технически, оперативни и нормативни изисквания.

  2. Предлаганите услуги от градския транспорт, включително разписания, маршрути, тарифи и информация за достъпността за различни групи от населението.

  3. Договорите с транспортните фирми, които оперират на територията на града, включително:

    • Условия и клаузи в договорите;

    • Клаузи за прекратяване на договори;

    • Контролни механизми и санкции при неизпълнение на задълженията.

  4. Документация относно процедурите за обществени поръчки и избор на фирми, които предоставят услугите за градски транспорт.

  5. Актуални отчети и анализи, свързани с изпълнението на задълженията от транспортните фирми, както и информация за наложени санкции, ако има такива.

  6. Всички други документи, които са свързани с текущото състояние и организация на масовия градски транспорт.

Допълнително, моля да ми бъде предоставена информация, свързана с внедряването, текущото състояние и функционирането на следните системи:

  1. Системи за GPS проследяване на градския транспорт:

    • Документация относно закупуването, внедряването и поддръжката на системите за GPS проследяване;

    • Причини за евентуални неизправности или неработещи системи;

    • Информация за извършени проверки и взетите мерки за отстраняване на проблемите.

  2. Безконтактни системи за разплащане в градския транспорт:

    • Документация за внедряването и поддръжката на системите за безконтактно плащане, включително договори с доставчици;

    • Причини за неработоспособност на системите и информация за предприетите действия от страна на Общината за тяхното отстраняване;

    • Планирани действия за подобрение на тези услуги.

  3. Анализи и кореспонденция, които обясняват:

    • Какви усилия е положила Община Пловдив за решаване на проблемите с GPS проследяването и безконтактното плащане;

    • Дали са идентифицирани виновни страни (доставчици, изпълнители, оператори) за неработоспособността на тези системи и какви действия са предприети спрямо тях.

18

Дата Процес
23.01.2025 12:04 Подаване на заявление
23.01.2025 12:15 Изпратено към деловодна система
23.01.2025 13:01 Потвърждение от деловодна система