Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Петрич от 04.02.2025

Рег. №: 1738664798-04.02.2025 | Общинска администрация - Петрич | Одобрено | Дата на подаване: 04.02.2025 | Срок:18.02.2025

Юридическо лице |

Издавани ли са разрешения по чл.32, ал.2 от ЗОСИ /закон за опазване на селскостопанското имущество/ в периода 01.01.2019г. до 12.12.2024г.? В случай, че са издавани такива разрешения, моля да бъде предоставена информация колко разрешения по чл.32, ал.2 от ЗОСИ са издадени за периода от 01.01.2019г. до 12.12.2024г., както и моля да бъдат посочени имотите за които са издавани разрешения по чл.32.ал.2 от ЗОСИ с точни идентификационни данни.

2. Кметовете на Кметства в Община Петрич издавали ли са Разрешения по чл.32.ал.2 от ЗОСИ? В случай, че са издавани такива разрешения, моля да бъде предоставена информация колко разрешения по чл.32, ал.2 от ЗОСИ са издадени за периода от 01.01.2019г. до 12.12.2024г., както и моля да бъдат посочени имотите за които са издавани разрешения по чл.32.ал.2 от ЗОСИ с точни идентификационни данни.

3. Извършвана ли е е инвентаризация на горите в Община Петрич израстнали върху земеделски земи публична общинска собственост и общински земи частна общинска собственост? Ако такава инвентаризация е била извършена моля, да бъде предоставена информация за доклада по инвентаризацията както и самият доклад в пълен обем.

Решение


Дата: 11.02.2025

Р Е Ш Е Н И Е

№ 3/10.02.2025г.

Със заявление за достъп до обществена информация, постъпило чрез платформа за достъп до обществена информация № УРИ 1738664798-04.02.2025г., по електронен обмен и входирано в деловодството на Общинска администрация-Петрич с вх. № ЕО-ПЧ-201/04.02.2025г. е поискана от Фондация „Закрила за правата на гражданите” с адрес за контакт:Обл.хххххх, общ.хххххх гр.хххххххххххххххх ул.„хххххххххх” №хх, ет.хх, информация за броя издадени разрешения от Кмета на Община Петрич или от Кметовете на кметства в общината по чл.32, ал.2 от ЗОСИ за отсичане или изкореняване до 5 бр.дървета или лозя до 1 дка.

На основание чл.3, ал.1, чл.15, ал.3, чл.28, ал.2, чл.34, ал.1 и чл.35, ал.3 от Закона за достъп до обществена информация, във връзка със заявление за предоставяне на достъп до обществена информация от Фондация „Закрила за правата на гражданите”, постъпило чрез платформа за достъп до обществена информация № УРИ 1738664798-04.02.2025г. и входирано в деловодството на Общинска администрация-Петрич с вх. № ЕО-ПЧ-201/04.02.2025г. и като взех предвид факта, че исканата информация е обществена по смисъла на чл.2 от ЗДОИ

Р Е Ш И Х:

1.Да се предостави от Община Петрич на Фондация „Закрила за правата на гражданите” достъп до поискана в заявлението обществена информация.

2.Разрешеният достъп до обществена информация да се предостави в срок на заявителя чрез ПДОИ и на посочения ел. адрес под формата на отговори на поставените въпроси:

2.1. По т.1 и т.2-Поисканата информация е публично достъпна и налична на ел. страницата на Министерство на земеделието и храните и горите, Изпълнителна агенция по горите, в раздел „Регистри”, „Превозни билети”, https://tickets.iag.bg/cgi-bin/index.cgi., идентификационен номер на терминала, издал превозния билет- 9442.

2.2. По т.3 - Предстои извършване на инвентаризация на горите в Община Петрич.

3.Срокът, в който е осигурен достъпът до обществената информация, поискана в заявлението е 30 дни от датата на получаване на решението. С настоящото решение, получавате в срок отговор на поставените в заявлението въпроси.

4.Разходи за предоставяне на обществената информация не се дължат, тъй като на основание чл.15в, ал.3 и чл.35, ал.3 от ЗДОИ, заявителят е поискал достъпът до информацията да му бъде предоставен чрез платформа за достъп до обществена информация и по електронен път и е посочил адрес на електронна поща за получаването.

Настоящото решение да бъде предоставено на заявителя чрез платформа за достъп до обществена информация и да му се изпрати на посочения от него електронен адрес.

Решението подлежи на обжалване по реда на АПК в 14 дневен срок от съобщаването му пред съответния Административен съд, съобразно чл.133 от АПК.

КМЕТ НА ОБЩИНА ПЕТРИЧ

46

Дата Процес
04.02.2025 12:26 Подаване на заявление
04.02.2025 12:30 Изпратено към деловодна система
04.02.2025 14:00 Потвърждение от деловодна система
11.02.2025 11:41 Крайно решение (Одобрено)