Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Мадан от 07.02.2025
Рег. №:
1738929561-07.02.2025 | Общинска администрация - Мадан | Одобрено |
Дата на подаване: 07.02.2025 |
Срок:21.02.2025
Решение
Дата: 14.02.2025
В Общинска администрация - Мадан е постъпило заявление за достъп до обществена информация, с вх. № 9500-1/07.02.2025г. и Рег. №: 1738929561-07.02.2025г. в ПДОИ от Видин Стоянов Сукарев, Адрес: Пловдив, ул. "Пенчо Славейков" 32, ет. 1, ап. 7, Електронна поща: vsukarev@gmail.com.
Заявлението съдържа искане за предоставяне на следната информация:
Моля всички общински администрации, отговарящи за музеи, да подадат директно до мен данни за следното:1. Име на музея (Например: Регионален исторически музей - Пловдив) ; 2.Брой конкурси за директор на музея от поправката в ЗКН от 2011 г. досега и годините (ако е възможно с точни дати), през които са проведени (Например: 2 конкурса, първият е проведен на 11 април 2013, вторият - на 28 юни 2022 г.; 3. Лицата, заемали длъжността „директор“ на музея, от първия проведен конкурс след поправката в ЗКН от 2011 г. досега по години "от - до" (например: от 2013 до 2018, от 2018 до 2023 г.), като ако цялостното изписване на малки и фамилни имена нарушава Закона за личните данни, да се впишат с инициали;4. Лицето, заемало длъжността „директор“ на музея, до първия конкурс след поправката в ЗКН през 2011 г., като ако посочването на пълните име и фамилия е в нарушение на Закона за личните данни, да се впишат инициали; 5. Датата на провеждане на последния конкурс за директор на музея пред поправката в ЗКН през 2011 г.6. Заемалите „временно изпълняващ длъжността директор“ на музея след изтичането на петгодишния срок до следващия конкурс по години (или по-точна датировка, ако периодът е по-кратък от една година) „от – до“ (например: Иван Иванов - временно изпълняващ длъжността директор до провеждане на конкурс от 2018 до 2020), като ако цялостното изписване на малки и фамилни имена нарушава Закона за личните данни, да се впишат инициали;6. Ако има случаи на предсрочно прекратени мандати на директори, да бъдат описани с датите на прекъсване и причини, поради които е станало. Например: смърт, пенсиониране, уволнение, преминаване на друга работа.
След като се запозна с отправеното в заявлението искане, за предоставяне на достъп до информация, в изпълнение на произтичащите от Раздел ІІ от ЗДОИ и възложените със Заповед №РД-173/29.04.2021г. на Кмета на Община Мадан, задължения, Комисията за достъп до обществена информация, назначена с горецитираната заповед, достигна до следните правни изводи:
Според чл. 4 от ЗДОИ, всеки има право на достъп до обществена информация при условията и по реда, определени в този закон, освен ако в друг закон е предвиден специален ред за търсене, получаване и разпространяване на такава информация. В този смисъл заявлението е подадено от надлежна страна.
В съответствие с разпоредбата на чл. 24, ал. 1 от ЗДОИ, производството започва с подаването на писмено заявление или устно запитване до компетентния орган. Постъпилото в ОбА – Мадан, заявление съдържа задължителните реквизити, посочени в чл. 25, ал. 1 от ЗДОИ, а именно: наименование на заявителя, описание на исканата информация, предпочитаната форма за предоставянето й и адрес за кореспонденция.
Комисията установи, че са налице всички изисквания на закона за издаване на решение, с което искането по заявление с вх.№9500-1/07.02.2025г., да бъде уважено, тъй като не са налице основания за отказ, предвидени в чл. 37, ал. 1 от ЗДОИ или друг нормативен акт.
С оглед гореизложеното и на основание чл. 28, ал.2 във вр. с чл.34 от ЗДОИ, състава на Комисията за достъп до обществена информация, назначена със №РД-173/29.04.2021г. на Кмета на община Мадан
Р Е Ш И :
ПРЕДОСТАВЯ пълен достъп, до исканата обществена информация, в заявление с вх. № 9500-1/07.02.2024г. и Рег. №: 1738929561-07.02.2025г. в ПДОИ от Видин Стоянов Сукарев, Адрес: Пловдив, ул. "Пенчо Славейков" 32, ет. 1, ап. 7, Електронна поща: vsukarev@gmail.com, чрез изпращане на информацията на посочения ел.адрес.
На основание чл. 26, ал. 1, т. 4 във връзка с чл. 35, ал. 3 от ЗДОИ исканата информация да бъде изпратена на заявителя и по електронен път, на посочения от него адрес.
На основание чл.40, ал.1 от ЗДОИ, настоящото решение подлежи на обжалване пред Административен съд, в 14-дневен срок от получаване на съобщението за издаването му по реда на Административнопроцесуалния кодекс.
ПРЕДСЕДАТЕЛ: ……………………..
ЧЛЕНОВЕ:
1………………………
2………………………
34
Дата | Процес |
---|---|
07.02.2025 13:59 | Подаване на заявление |
07.02.2025 14:03 | Изпратено към деловодна система |
07.02.2025 17:03 | Потвърждение от деловодна система |
14.02.2025 11:41 | Крайно решение (Одобрено) |