Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Чепеларе от 07.02.2025
Рег. №:
1738930726-07.02.2025 | Общинска администрация - Чепеларе | Одобрено |
Дата на подаване: 07.02.2025 |
Срок:21.02.2025
Решение
Дата: 12.02.2025
О Б Щ И Н А Ч Е П Е Л А Р Е
РЕШЕНИЕ
№ 1
гр. Чепеларе, 12.02.2025 г.
Подписаният БОРАН СМИЛКОВ ХАДЖИЕВ – КМЕТ НА ОБЩИНА ЧЕПЕЛАРЕ, разгледах заявление за предоставяне на достъп до обществена информация постъпило през ПЛАТФОРМА ЗА ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ с УРИ 1738930726-07.02.2025, заведено с вх. № 94-00-219/07.02.2025 г., подадено от Видин Стоянов Сукарев, с адрес за кореспонденция: гр. Пловдив, ул. "Пенчо Славейков" 32, ет. 1, ап. 7, телефон: +359889438101 и ел. поща: vsukarev@gmail.com и взех предвид следното от фактическа и правна страна:
Заявителят отправя искане на основание Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ), да му бъде предоставена наличната в Общинска администрация – Чепеларе информация относно:
„1. Име на музея (Например: Регионален исторически музей - Пловдив) ;
2.Брой конкурси за директор на музея от поправката в ЗКН от 2011 г. досега и годините (ако е възможно с точни дати), през които са проведени (Например: 2 конкурса, първият е проведен на 11 април 2013, вторият - на 28 юни 2022 г.;
3. Лицата, заемали длъжността „директор“ на музея, от първия проведен конкурс след поправката в ЗКН от 2011 г. досега по години "от - до" (например: от 2013 до 2018, от 2018 до 2023 г.), като ако цялостното изписване на малки и фамилни имена нарушава Закона за личните данни, да се впишат с инициали;
4. Лицето, заемало длъжността „директор“ на музея, до първия конкурс след поправката в ЗКН през 2011 г., като ако посочването на пълните име и фамилия е в нарушение на Закона за личните данни, да се впишат инициали;
5. Датата на провеждане на последния конкурс за директор на музея пред поправката в ЗКН през 2011 г.
6. Заемалите „временно изпълняващ длъжността директор“ на музея след изтичането на петгодишния срок до следващия конкурс по години (или по-точна датировка, ако периодът е по-кратък от една година) „от – до“ (например: Иван Иванов - временно изпълняващ длъжността директор до провеждане на конкурс от 2018 до 2020), като ако цялостното изписване на малки и фамилни имена нарушава Закона за личните данни, да се впишат инициали;
6. Ако има случаи на предсрочно прекратени мандати на директори, да бъдат описани с датите на прекъсване и причини, поради които е станало. Например: смърт, пенсиониране, уволнение, преминаване на друга работа.“
Заявителят посочва, че предпочитаната форма за предоставяне на достъп до исканата информация е: на файл на имейл адрес vsukarev@gmail.com .
Заявителят е посочил, че „отказва заявлението му и отговорът (решението) да бъдат публикувани съгласно чл. 15, ал. 1, т. 4 от ЗДОИ“.
С оглед гореизложеното и на основание чл. 28, ал. 2 от Закона за достъп до обществена информация
Р Е Ш И Х:
ДА СЕ ПРЕДОСТАВИ на Видин Стоянов Сукарев, с адрес за кореспонденция: гр. Пловдив, ул. "Пенчо Славейков" 32, ет. 1, ап. 7, телефон: +359889438101 и ел. поща: vsukarev@gmail.com наличната информация за Общинска администрация – Чепеларе, както следва:
1. Име на музея - Музей на родопския карст – гр. Чепеларе;
2. Няма проведени конкурси за директор на музея от поправката в ЗКН от 2011 г. досега.
3. Няма проведени конкурси за директор на музея от поправката в ЗКН от 2011 г. досега.
4. Няма проведени конкурси за директор на музея от поправката в ЗКН от 2011 г. досега.
5. Датата на провеждане на последния конкурс за директор на музея преди поправката в ЗКН през 2011 г. - 14.07.2008 год.
6. Поради смърт на директора Георги Р. на 15.02.2018 г. за „временно изпълняващ длъжността директор“ на музея, считано от 15.02.2018 г. – за срок до провеждане на конкурс, е назначен Марин Г., който е на тази длъжност до момента. Не е провеждан конкурс.
На основание чл. 15в, ал. 3, т. 1 Закона за достъп до обществена информация, настоящото решение, съдържащо наличната информация да бъде публикувано в ПЛАТФОРМА ЗА ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ в отговор на Заявление за достъп до обществена информация с УРИ 1738930726-07.02.2025 от Катя Стайкова – секретар на Община Чепеларе и да се изпрати на ел. поща: vsukarev@gmail.com , в срок до 14.02.2025 г.
Отказът на заявителя заявлението му и отговорът (решението) да бъдат публикувани - не се уважава, тъй като на основание чл. 15в, ал. 3 от ЗДОИ всеки задължен субект по чл. 3, ал. 1 от ЗДОИ, какъвто е Община Чепеларе, публикува на ПЛАТФОРМАТА ЗА ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ решенията и обществената информация в отговор на подадени чрез платформата заявления. Заявление за предоставяне на достъп до обществена информация, подадено от Видин Стоянов Сукарев, с адрес за кореспонденция: гр. Пловдив, ул. "Пенчо Славейков" 32, ет. 1, ап. 7, телефон: +359889438101 и ел. поща: vsukarev@gmail.com, е постъпило през ПЛАТФОРМА ЗА ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ с УРИ 1738930726-07.02.2025.
Съгласно разпоредбата на чл. 15в, ал. 3, т.2 от ЗДОИ не се публикуват на платформата решенията и обществената информация, когато заявителят изрично е поискал това, в отговор на подадени по електронен път заявления на адреса на електронната поща по чл. 15, ал. 1, т. 4 от ЗДОИ, т.е., заявлението трябва да е получено на официалната електронната поща на Община Чепеларе: mail@chepelare.bg.
Решението подлежи на обжалване в 14-дневен срок от получаване на същото по реда на Административнопроцесуалния кодекс пред Административен съд-Смолян чрез Кмета на Община Чепеларе.
БОРАН ХАДЖИЕВ
Кмет на Община Чепеларе
46
Дата | Процес |
---|---|
07.02.2025 14:18 | Подаване на заявление |
07.02.2025 14:54 | Регистрирано в процес на обработка |
12.02.2025 09:02 | Крайно решение (Одобрено) |