Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Златарица от 03.02.2025

Рег. №: 1739803345-17.02.2025 | Общинска администрация - Златарица | Одобрено | Дата на подаване: 03.02.2025 |

Физическо лице |

УВАЖАЕМИ Г-Н/Г-ЖО КМЕТ,

Моля на основание чл. 17 ЗДОИ да ми бъде предоставена информация относно

получаваните допълнителни възнаграждения, изплащани в Община ЗЛАТАРИЦА, а

именно:

1. На служители на кои длъжности е изплащано допълнително

възнаграждение през последните 3 години?

2. На какво основание е изплащано допълнителното възнаграждение по т. 1?

3. По чие разпореждане е изплащано допълнителното възнаграждение по т.

1 за всяка една от длъжностите?

Обществената информация моля да ми бъде предоставена в електронна

форма по Системата за сигурно електронно връчване.

Решение


Промяна след крайно решение

Дата: 17.02.2025

РЕШЕНИЕ

ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ

№ 5/11.02.2025 г.

На основание чл. 3, ал. 1, чл. 28, ал. 2 и чл. 35, ал. 3 от Закона за достъп до обществена информация, чл. 14 от Вътрешните правила за реда и организацията за предоставяне на достъп до обществена информация в Община Златарица и заявление за достъп на обществена информация до Община Златарица с вх. РД 11-642/03.02.2025 г., подадено от Мария Димитрова, с желание да се предостави информация относно получени допълнителни възнаграждения от служителите на Община Златарица

Р Е Ш И Х:

1. Предоставям достъп до обществена информация, създадена от Община Златарица: пълен

2. Достъпът на заявителя до исканата информация да се осигури в срок до 17.02.2025 г.

3. Заявителят ще получи исканата информация по електронен път, чрез ССЕВ и в ПДОИ

4. Обществената информация да се предостави в следната форма: информация в писмен вид

5. За предоставяне на исканата обществена информация не се заплащат разходи.

6. Решението да се изпрати по електронната поща на заявителя, съгласно чл.35, ал.3 от ЗДОИ.

7. Контрол по изпълнението на Решението възлагам на Секретаря на Община Златарица

8. Решението подлежи на обжалване по реда на Административнопроцесуалния кодекс.

С уважение:

ПЕТЪР ГАНЕВ

Кмет на Община Златарица

ДО

МАРИЯ ДИМИТРОВА

ГР. СОФИЯ

ПРЕДОСТАВЯНЕ

НА ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ

УВАЖАЕМА ГОСПОЖО ДИМИТРОВА,

Във връзка с подаденото от Вас заявление за достъп до обществена информация до Община Златарица с вх. РД 11-642/03.02.2025 г., относно предоставяне на информация свързана с получено допълнително възнаграждение от служителите на Община Златарица, Ви уведомяваме следното:

На първия въпрос: На служители на кои длъжности е изплащано допълнително възнаграждение през последните 3 години?

На всички служители от Общинска администрация е изплатено допълнително възнаграждение през 2022 г.

На втория въпрос: На какво основание е изплащано допълнителното възнаграждение по т. 1?

Чл.27 и чл.28 от Вътрешните правила за заплатите в Община Златарица, утвърдени със заповед № РД-12-591/22.12.2020 г. на кмета на Община Златарица

На третия въпрос: По чие разпореждане е изплащано допълнителното възнаграждение по т. 1 за всяка една от длъжностите?

По разпореждане на кмета и след решение на ОбС.

ПЕТЪР ГАНЕВ

Кмет на Община Златарица

55

Дата Процес
17.02.2025 16:42 Крайно решение (Одобрено)
17.02.2025 16:51 Крайно решение (Одобрено)