Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Златарица от 06.02.2025

Рег. №: 1739804222-17.02.2025 | Общинска администрация - Златарица | Одобрено | Дата на подаване: 06.02.2025 |

Физическо лице |

УВАЖАЕМИ Г-Н/Г-ЖО КМЕТ,

Моля да ми бъде предоставена следната обществена информация:

1. Какъв е броят на закупените моторни превозни средства за периода

01.01.2023 г. – 31.12.2024 г. за обезпечаване на нуждите на автопарка на Община

Златарица?

2. Какъв вид, марка и модел са закупените моторни превозни средства? Моля

посочете за всяко едно от закупените моторни превозни средства.

3. Каква е стойността на която са закупени моторните превозни средства?

Моля посочете за всяко едно от закупените моторни превозни средства.

4. Как са закупени моторните превозни средства – чрез обществена поръчка,

пряко договаряне или друг вид сделка? Моля посочете за всяко едно от закупените

моторни превозни средства.

5. Кои за продавачите/фирмите изпълнители на моторните превозни

средства? Моля посочете за всяко едно от закупените моторни превозни средства.

Обществената информация моля да ми бъде предоставена в електронна

форма по Системата за сигурно електронно връчване.

05.02.2025 г.

Решение


Дата: 17.02.2025

РЕШЕНИЕ

ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ

№ 6/11.02.2025 г.

На основание чл. 3, ал. 1, чл. 28, ал. 2 и чл. 35, ал. 3 от Закона за достъп до обществена информация, чл. 14 от Вътрешните правила за реда и организацията за предоставяне на достъп до обществена информация в Община Златарица и заявление за достъп на обществена информация до Община Златарица с вх. РД 11-726/06.02.2025 г., подадено от Катя Димитрова, с желание да се предостави информация относно закупените моторни превозни средства за периода 01.01.2023 г. – 31.12.2024 г. за обезпечаване на нуждите на автопарка на Община Златарица

Р Е Ш И Х:

1. Предоставям достъп до обществена информация, създадена от Община Златарица: пълен

2. Достъпът на заявителя до исканата информация да се осигури в срок до 19.02.2025 г.

3. Заявителят ще получи исканата информация по електронен път, чрез ССЕВ и в ПДОИ

4. Обществената информация да се предостави в следната форма: интернет адрес, където са публикувани данните

5. За предоставяне на исканата обществена информация не се заплащат разходи.

6. Решението да се изпрати по електронната поща на заявителя, съгласно чл.35, ал.3 от ЗДОИ.

7. Контрол по изпълнението на Решението възлагам на Секретаря на Община Златарица

8. Решението подлежи на обжалване по реда на Административнопроцесуалния кодекс.

С уважение:

ПЕТЪР ГАНЕВ

Кмет на Община Златарица

ДО

КАТЯ ДИМИТРОВА

КВ. СИМЕОНОВО

ГР. СОФИЯ

ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ

УВАЖАЕМА ГОСПОЖО ДИМИТРОВА,

Във връзка с подаденото от Вас заявление за достъп до обществена информация до Община Златарица с вх. РД 11-726/06.02.2025 г., относно закупените моторни превозни средства за периода 01.01.2023 г. – 31.12.2024 г. за обезпечаване на нуждите на автопарка на Община Златарица, Ви уведомяваме следното:

За обезпечаване на нуждите на автопарка на Община Златарица са закупени два автомобила. Информацията, която Ви интересува е публична и може да намерите на електронната страница на Агенцията за обществени поръчки, в профила на Община Златарица и по-конкретно на страница: https://app.eop.bg/today/258196 за единия автомобил и на страница: https://app.eop.bg/today/300802 за втория автомобил, който е предоставен за обезпечаване нуждите на Полицейски участък Златарица.

ПЕТЪР ГАНЕВ

Кмет на Община Златарица

13

Дата Процес
17.02.2025 16:57 Крайно решение (Одобрено)