Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Петрич от 25.02.2025

Рег. №: 1740471294-25.02.2025 | Общинска администрация - Петрич | Одобрено | Дата на подаване: 25.02.2025 | Срок:21.03.2025

Юридическо лице |

Изпълнение на задълженията на общините, съгласно чл. 19 и чл. 22 от ЗУО, свързани със събиране на опасните отпадъци от бита. Разполага ли общината с действащ договор с фирма, която да предоставя тази услуга?

Ако отговора на първи въпрос е да, за какъв срок е този договор, на каква стойност е същия и по какъв начин е избран изпълнителя по него ?

Решение


Дата: 07.03.2025

Р Е Ш Е Н И Е

№ 5/28.02.2025г.

Със заявление за достъп до обществена информация, постъпило чрез платформа за достъп до обществена информация № УРИ 1740471294-25.02.2025г. е поискана от Фондация „Закрила за правата на гражданите” с посочен адрес за контакт: Област Благоевград, Община Благоевград, гр. Благоевград, п. к. 2700, информация за изпълнение на задълженията на Община Петрич, съгласно чл.19 и чл.22 от ЗУО, свързани със събиране на опасни отпадъци от бита, както и разполага ли същата с действащ договор с фирма, която да предоставя тази услуга.

На основание чл.3, ал.1, чл.15, ал.3, чл.28, ал.2, чл.34, ал.1 и чл.35, ал.3 от Закона за достъп до обществена информация, във връзка със заявление за предоставяне на достъп до обществена информация от Фондация „Закрила за правата на гражданите”, постъпило чрез платформа за достъп до обществена информация № УРИ 1740471294-25.02.2025г. и като взех предвид факта, че исканата информация е обществена по смисъла на чл.2 от ЗДОИ

Р Е Ш И Х:

1.Да се предостави от Община Петрич на Фондация „Закрила за правата на гражданите” достъп до поискана в заявлението обществена информация.

2.Разрешеният достъп до обществена информация да се предостави в срок на заявителя чрез ПДОИ, на посочения административен и ел. адрес под формата на отговори на поставените въпроси:

2.1. Община Петрич изпълнява задълженията си, съгласно чл.19 и чл.22 от ЗУО, свързани със събиране на опасни отпадъци от бита. Общината разполага с действащ договор с фирма, която да предоставя тази услуга.

2.2. Договорът е на стойност 6000 лв. без ДДС, сключен е за срок от 3 години по правилата на чл.20, ал.4 от ЗОП.

3.Срокът, в който е осигурен достъпът до обществената информация, поискана в заявлението е 30 дни от датата на получаване на решението. С настоящото решение, получавате в срок отговор на поставените в заявлението въпроси.

4.Разходи за предоставяне на обществената информация не се дължат, тъй като на основание чл.15в, ал.3 и чл.35, ал.3 от ЗДОИ, заявителят е поискал достъпът до информацията да му бъде предоставен чрез платформа за достъп до обществена информация и по електронен път и е посочил адрес на електронна поща за получаването.

Настоящото решение да бъде предоставено на заявителя чрез платформа за достъп до обществена информация и да му се изпрати на посочения от него електронен и административен адрес.

Решението подлежи на обжалване по реда на АПК в 14 дневен срок от съобщаването му пред съответния Административен съд, съобразно чл.133 от АПК.

КМЕТ НА ОБЩИНА ПЕТРИЧ

19

Дата Процес
25.02.2025 10:14 Подаване на заявление
07.03.2025 11:04 Регистрирано в процес на обработка
07.03.2025 11:08 Крайно решение (Одобрено)