Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Пловдив от 26.02.2025

Рег. №: 1740573431-26.02.2025 | Общинска администрация - Пловдив | Одобрено | Дата на подаване: 26.02.2025 | Срок:14.04.2025

Физическо лице |

Уважаеми, Община Пловдив, заместник-кмет „Транспорт“ г-н Ерол Съдъков, временно изпълняващ длъжността директор „Организация и контрол на транспорта“ г-жа Венета Райнова

На основание Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ), моля да ми бъде предоставена допълнителна информация във връзка с моето предишно запитване по ЗДОИ от Рег. №: 1737626648-23.01.2025, свързан с организацията и състоянието на масовия градски транспорт в Пловдив.

При първоначалния отговор, част от исканата информация не беше предоставена.

Конкретно моля за достъп до следните липсващи данни:

1. Актуални отчети и анализи
  • Актуални отчети и анализи от Общината, свързани с изпълнението на задълженията от транспортните фирми.

  • Информация за наложени санкции на транспортните фирми от Общината, ако има такива.

2. GPS системи за проследяване
  • Причини за евентуални неизправности или неработещи системи.

  • Информация за извършени проверки и взетите мерки за отстраняване на проблемите от Общината.

3. Безконтактни системи за разплащане
  • Причини за неработоспособност на системите за безконтактно разплащане.

  • Информация за предприетите действия от страна на общината за отстраняване на проблемите.

  • Планирани и извършени действия за подобрение на тези услуги.

4. Анализи и обобщения
  • Анализи, които обясняват усилията на Община Пловдив за решаване на проблемите с GPS проследяването и безконтактното плащане.

  • Дали са идентифицирани виновни страни (доставчици, изпълнители, оператори) за неизправността на тези системи.

  • Какви действия са предприети спрямо виновните страни.

Важно уточнение относно техническата информация:

Когато става въпрос за информационните технологии и системите, включително GPS проследяването и безконтактното разплащане, моля отговорът да бъде възможно най-технически и детайлен. Очаквам да получа информация относно всички проблеми, които са възниквали в тези системи, както и как са били обработвани и отстранявани. Моля да бъдат посочени конкретни мерки, предприети за решаването на проблемите, както и данни за всякакви ъпдейти, модернизации или технически интервенции.

Решение


Дата: 31.03.2025

27

Дата Процес
26.02.2025 14:37 Подаване на заявление
16.03.2025 00:16 Изпратено към деловодна система
31.03.2025 17:31 Регистрирано в процес на обработка
31.03.2025 17:31 Крайно решение (Одобрено)