Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Хисаря от 19.02.2025
Рег. №: 1741099960-04.03.2025 | Общинска администрация - Хисаря | Частично одобрено | Дата на подаване: 19.02.2025 |
1.Заверено копие от РП/КП от 1957г. - графична част, ведно със Заповед за неговото одобряване по отношение на кв. 36, кв. 37, кв. 38, кв. 39, кв. 40 и кв. 98 на гр. Хисар.
2. Заверено копие от Изменение на РП от 1957г. - графична част, ведно със Заповеди, с които е извършено изменението по отношение на кв. 36, кв. 37, кв. 38, кв. 39, кв. 40 и кв. 98 на гр. Хисар.
Решение
Дата: 04.03.2025
Р Е Ш Е Н И Е
за достъп до обществена информация
№ РД-05-178/04.03.2025 година
В Община Хисаря на адреса на електронната поща е постъпило заявление за предоставяне на достъп до обществена информация, регистрирано с вх. № 94-00-Н-36/ 19.02.2025г., допълнено със заявление за предоставяне на достъп до обществена информация с вх. №11-03-91/19.02.2025г. от адв. Н.С., с адрес за кореспонденция: ***, с имейл адрес: *** , с което на основание Закона за достъп до обществена информация е поискана да бъде предоставена следната информация, а именно:
1.Заверено копие от РП/КП от 1957г. - графична част, ведно със Заповед за неговото одобряване по отношение на кв. 36, кв. 37, кв. 38, кв. 39, кв. 40 и кв. 98 на гр. Хисар.
2. Заверено копие от Изменение на РП от 1957г. - графична част, ведно със Заповеди, с които е извършено изменението по отношение на кв. 36, кв. 37, кв. 38, кв. 39, кв. 40 и кв. 98 на гр. Хисар.
Заявителят е изразил желание да получи исканата информация под формата на копие на материален носител (хартиен, технически, магнитен, електронен или друг носител, независимо от вида на записаното съдържание), както и под формата на копие, предоставено по електронен път, или чрез интернет адрес.
Като взех предвид горното и след запознаване с постъпилото заявление и характера на поисканата с него информация, считам, че са налице предпоставки за предоставяне на достъп до наличната и съхранявана в Община Хисаря информация, имаща характер на обществена по смисъла на чл. 2, ал. 1 във връзка с чл. 9, ал. 1 от ЗДОИ, доколкото същата дава възможност на заявителя да си състави собствено мнение за дейността и осъществяването на правомощия на задължените по закона субекти относно устройството на територията на гр. Хисаря в периода от 1957г., включително по одобряването на РП/КП от 1957г. по отношение посочените в заявлението кв., поради което в рамките на законоустановения срок, на основание чл. 28, ал. 2 от ЗДОИ, при спазване изискванията на чл. 34, ал.1 от ЗДОИ
Р А З Р Е Ш А В А М:
I. Да бъде предоставен достъп до поисканата със заявление с вх. № 94-00-Н-36/ 19.02.2025г., допълнено със заявление, регистрирано с вх. №11-03-91/19.02.2025г. информация в частта по т. 1 от заявлението, която е съхранявана и е налична в Община Хисаря, имаща характер на обществена информация по смисъла на чл. 2, ал. 1, във връзка с чл. 9, ал. 1 от ЗДОИ на заявителя адв. Н.С., с адрес за кореспонденция: ***, с имейл адрес: ***.
Предпочитаната от заявителя форма за предоставяне на обществена информация е копие на материален носител (хартиен, технически, магнитен, електронен или друг носител, независимо от вида на записаното съдържание), както и под формата на копие, предоставено по електронен път на посочения в заявлението e-mail: *** , поради което Община Хисаря като задължен субект по смисъла на чл. 3, ал. 1 от ЗДОИ предоставя исканата от заявителя информация, с която разполага в предпочетената от него форма, посочена в заявлението, като съобразява и разпоредбата на чл. 26, ал. 2 от ЗДОИ, съгласно която за достъп до обществена информация могат да се използват една или повече от формите по чл. 26, ал. 1 от ЗДОИ.
II. В изпълнение на разпоредбата на чл. 26, ал. 1, т. 4, във връзка с чл. 27, ал. 1, предл.I-во и чл. 34, ал. 1, т. 4 от ЗДОИ, предоставям достъп до поисканата информация под формата на копие, съдържащо част от посочената в заявлението информация по т. 1, представляващо копие от РП/КП от 1957г. - графична част, одобрен със Заповед № 3707/02.08.1957г. – част I по отношение на посочените в заявлението кв., което е налично и е съхранявано в Общинска администрация-Хисаря, предоставено по електронен път на посочения в заявлението за достъп до обществена информация e-mail: ***, приложено към настоящото Решение, както следва:
1. Копие от РП/КП от 1957г. - графична част, одобрен със Заповед № 3707/02.08.1957г. - част I, налично в Община Хисаря, обхващащо означените в копието кв. - под формата на сканирано копие, приложено към настоящото решение (Приложение №1);
III. На основание чл. 35, ал. 3 от ЗДОИ, Община Хисаря, като задължен субект по смисъла на чл. 3, ал. 1 от ЗДОИ изпраща на посочения от Вас в заявлението e-mail адрес: ***: Решението за предоставяне на достъп до обществена информация, заедно с приложението към него, съдържащо поисканата със заявлението информация в частта по т.1 от същото, която е налична и е съхранявана в Общинска администрация – Хисаря, респ., с която Община Хисаря разполага и същата може да бъде предоставена по реда на ЗДОИ. В тези случаи не се съставя протокол по чл. 35, ал. 2 от ЗДОИ и не се заплащат разходи по предоставянето.
На основание чл. 15в, ал. 3, т. 2 от ЗДОИ настоящото решение и предоставената с него обществена информация да се публикуват на платформата за достъп до обществена информация в машинночетим формат при спазване на изискванията за защита на личните данни.
Настоящото решение заедно с приложението към него да се изпрати на заявителя по електронен път на адрес на електронна поща: *** при спазване принципа за защита на личните данни.
Контролът по изпълнение на настоящото Решение ще упражнявам лично.
Съгласно чл. 40 от ЗДОИ, Решението подлежи на обжалване пред съответния Административен съд, по реда на АПК.
Приложение: съгласно текста.
ТАНЯ МАРКОВСКА /П/
Заместник-кмет на Община Хисаря
И.Д. Кмет съгласно Заповед №РД-05-173/28.02.2025г. на Кмета на Община Хисаря
Документи:
1 | Решение за достъп до обществена информация |
2 | Приложение №1 |
14
Дата | Процес |
---|---|
04.03.2025 16:52 | Крайно решение (Частично одобрено) |