Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Златарица от 24.02.2025
Рег. №: 1741101132-04.03.2025 | Общинска администрация - Златарица | Одобрено | Дата на подаване: 24.02.2025 |
ИСКАНЕ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА
ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ
ОТ:
Мария Атанасова Димитрова с ЕГН:
с постоянен адрес: гр. София,
УВАЖАЕМИ Г-Н/Г-ЖО КМЕТ,
Моля да ми бъде предоставена следната обществена информация:
1. Какъв е броят на служителите в поверената Ви администрация, които са назначени на трудово правоотношение?
2. Какъв е броят на служителите в поверената Ви администрация, които са назначени на служебно правоотношение?
3. Какъв е броят на служителите в поверената Ви администрация, които са назначени на непълно работно време (4-часов или 6-часов работен ден?)
4. Какъв е броят на служителите в поверената Ви администрация, които притежават висше образование(без значение степента магистър или бакалавър)?
Обществената информация моля да ми бъде предоставена в електронна форма по Системата за сигурно електронно връчване
Решение
Промяна след крайно решение
Дата: 05.03.2025
РЕШЕНИЕ
ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ
№ 8/26.02.2025 г.
На основание чл. 3, ал. 1, чл. 28, ал. 2 и чл. 35, ал. 3 от Закона за достъп до обществена информация, чл. 11 от Вътрешните правила за реда и организацията за предоставяне на достъп до обществена информация в Община Златарица и заявление за достъп на обществена информация до Община Златарица с вх. ОА-УГ 10-1079/24.02.2025 г., подадено от Мария Димитрова, с желание за предоставяне на информация, свързана с назначените служители в Община Златарица,
Р Е Ш И Х:
1. Предоставям достъп до обществена информация, създадена от Община Златарица: пълен
2. Достъпът на заявителя до исканата информация да се осигури в срок до 05.03.2025 г.
3. Заявителят ще получи исканата информация по електронен път, чрез ССЕВ и в ПДОИ
4. Обществената информация да се предостави в следната форма: информация в писмен вид
5. За предоставяне на исканата обществена информация не се заплащат разходи.
6. Контрол по изпълнението на Решението възлагам на Секретаря на Община Златарица
7. Решението подлежи на обжалване по реда на Административнопроцесуалния кодекс.
ПЕТЪР ГАНЕВ
Кмет на Община Златарица
ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ
УВАЖАЕМА ГОСПОЖО ДИМИТРОВА,
Във връзка с подаденото от Вас заявление за достъп до обществена информация до Община Златарица с вх. ОА-УГ 10-1079/24.02.2025 г., относно предоставяне на информация, свързана с назначените служители в Община Златарица, Ви уведомяваме следното:
Назначените на трудово правоотношение служители в Общинска администрация Златарица са 39 (тридесет и девет).
Назначените на служебно правоотношение служители в Общинска администрация Златарица са 6 (шест).
Двама служители са назначени на 4 часов работен ден.
От общо 45 назначени служители - 19 са със средно образование и 26 с висше образование
ПЕТЪР ГАНЕВ
Кмет на Община Златарица
21
Дата | Процес |
---|---|
04.03.2025 17:12 | Крайно решение (Одобрено) |
05.03.2025 14:17 | Крайно решение (Одобрено) |
05.03.2025 14:22 | Крайно решение (Одобрено) |