Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Бургас от 17.03.2025

Рег. №: 1742228352-17.03.2025 | Общинска администрация - Бургас | Прието на платформата | Дата на подаване: 17.03.2025 | Срок:31.03.2025

Физическо лице |

1. Кои са службите за контрол, определени от кмета на общината, които контролират в населените места изправността и състоянието на пътната настилка;

2. Кои са службите за контрол, определени от кмета на общината, които контролират в населените места изправността и състоянието на пътните съоръжения;

3. Кои са службите за контрол, определени от кмета на общината, които контролират в населените места изправността и състоянието на пътната маркировка;

4. Кои са службите за контрол, определени от кмета на общината, които контролират в населените места изправността и състоянието на средствата за организация и регулиране;

5. Кои са службите за контрол, определени от кмета на общината, които контролират в населените места спазването на правилата за паркиране от водачите на пътни превозни средства;

6. Кои са службите за контрол, определени от кмета на общината, които контролират в населените места спазването на правилата за движение от пешеходците;

7. Кои са службите за контрол, определени от кмета на общината, които контролират в населените места спазването на правилата за движение от водачите на индивидуални електрически превозни средства, движещи се по велосипедна инфраструктура;

8. Кои са службите за контрол, определени от кмета на общината, които контролират в населените места правилното използване на алармените инсталации, монтирани в пътни превозни средства за тяхната охрана;

9. Има ли средства за измерване на скоростта на ИЕПС, които да се прилагат на територията на Община Бургас от контролните органи по т. 7?

10. Към въпрос 15 в решение № 48-00-10/2/10.03.2025 споменавате за действаща нормативна база. Уточнете кои нормативни актове са уредили през годините широчината на велоалеите. Уточнете и дали новопостроената велоалея по ул. „Одрин“ е с широчина от минимум 2.5 метра, съгласно действащата нормативна уредба, която очаквам да посочите също – кой закон, наредба, правилник или инструкция сте ползвали.

11. В същото решение от 10.03.2025 г., на въпрос 28 и 29 от решението твърдите, че са възстановени пет броя капаци за шахти. Искам незаверени копия на фактурата, изпратено по електронен път за покупката на тези пет броя шахти; датата на тяхната доставка и протокол за оглед при поставянето, приемателен протокол или други съпътстващ документ, от който да е видно, че ресорните специалисти при общината са проверили наличието на възстановените шахти, освен ако общината плаща, без да проверява за какво плаща.

12. Във ваше решение № 48-00-10/2/10.03.2025, към въпрос 5 твърдите, че при констатирани повреди се извършват текущи ремонтни дейности. Констатирахте ли повреда за упоменатия участък; ако отговорът е положителен, кога е констатирана; кога и какви мерки са предприети до момента? Ако Ви е трудно да систематизирате информацията, искам копие на фактурата за извършените ремонтни дейности за този участък, изпратена по електронен път.

9

Дата Процес
17.03.2025 18:19 Подаване на заявление