Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Мездра от 17.03.2025

Рег. №: 1742243764-17.03.2025 | Общинска администрация - Мездра | Одобрено | Дата на подаване: 17.03.2025 | Срок:10.04.2025

Физическо лице |

До: Община Мездра

От: Персиян Пламенов

Относно: Искане за информация по ЗДОИ за забавяне на санирането на МЖС на ул. „Св. Св. Кирил и Методий“ 40

Уважаеми госпожи и господа,

На основание Закона за достъп до обществена информация моля да ми бъде предоставена информация относно причините за забавянето на началото на санирането на многофамилната жилищна сграда, намираща се на ул. „Св. Св. Кирил и Методий“ № 40, по Процедура: „Подкрепа за устойчиво енергийно обновяване на жилищния сграден фонд – етап I“.

В тази връзка моля за следните конкретни данни:

1. Какви са причините за отлагането на старта на строително-ремонтните дейности по сградата?

2. Има ли конкретен нов срок, в който се предвижда да започне изпълнението на проекта?

3. Срещнати ли са административни, технически или финансови пречки, които възпрепятстват изпълнението, и ако да – какви?

4. Какви мерки предприема Община Мездра за ускоряване на процеса?

Моля, предоставената информация да бъде изпратена в законово установения срок на persiqn_d.plamenov@abv.bg .

С уважение,

Персиян Пламенов

Решение


Дата: 28.03.2025

Приложено Ви изпращаме Решение на Кмета на Община Мездра за пълен достъп до исканата информация

39

Дата Процес
17.03.2025 22:36 Подаване на заявление
27.03.2025 13:15 Регистрирано в процес на обработка
28.03.2025 09:49 Крайно решение (Одобрено)