Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Мизия от 16.06.2020

Рег. №: 1592314245192-16.06.2020 | Общинска администрация - Мизия | Одобрено | Дата на подаване: 16.06.2020 | Срок:10.07.2020

Физическо лице |

До Кмета на община Мизия ЗАЯВЛЕНИЕ ЗА ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ от Иванка Димитрова Сеизова адрес: гр.София, р-н Възраждане, ул. Брегалница 59, ет.5, ап.17 телефон за връзка: 0897 961 900 ел. поща: vanya.seizova@abv.bg УВАЖАЕМА/И Г-ЖО/Г-Н КМЕТ, На основание чл. 24, ал. 1 и чл. 25 от Закона за достъп до обществена информация, моля да ми бъде предоставена следната информация, актуална към 01.06.2020г.: 1. През кои дни в периода от 01.01.2016 до 01.06.2020г. кметът е отсъствал от работа и е бил заместван? 2. За всяко отделно заместване моля да ми предоставите съответната заповед за заместване. 3. За всяко отсъствие моля да ми предоставите копие на изходящия регистър на актовете на кмета. 4. Предоставете ми и копия от издадените през дните на отсъствие актове на кмета, които са били подписани "по заместване" от други лица. 5. Моля да ми предоставите пълния текст на вътрешните правила, уреждащи следната материя и дейности в общината: 1. за подбор и назначаване на персонал; 2. за заплатите на този персонал; 3. за деловодната дейност; 4. за организация на административното обслужване; 5. за вътрешния трудов ред; 6. за оформяне на документи; 7. за работа по Закона за достъп до обществена информация. Желая да получа актуалните приложими вътрешни правила и отменените такива за периода 01.01.2015-01.06.2020г. Желая да получа исканата информация в следната форма: Информация, списъци и копия да бъдат предоставени по електронен път на посочения по-горе електронен адрес. Исканата информация е изключително значима и от особен обществен интерес, предвид огромната важност на дейността на общината. Информацията е ключова за осъществяване на обществен контрол и осигуряване на прозрачност на цялата дейност, извършвана от общината. гр. София 16.06.2020г. Иванка Сеизова

Решение


Дата: 09.07.2020

ОБЩИНА МИЗИЯ ОБЛАСТ ВРАЦА гр.Мизия, ул.”Г.Димитров” № 25-27, Кмет 20-12, Централа - 23-15, тел.факс 21-38 е-mail: obsh.mz@abv.bg Р Е Ш Е Н И Е № 11 / 09.07.2020г. гр.Мизия Подписаната ДЕСИСЛАВА ЦВЕТАНОВА ЛЕХЧЕВСКА – СЕКРЕТАР НА ОБЩИНА МИЗИЯ оправомощена със Заповед № РД.11-88 / 12.02.2020 г.на Кмета на Община Мизия,след като се запознах и разгледах Заявление за предоставяне на достъп до обществена информация с вх.№ 94.00-343/16.06.2020 г. ,УРИ 1592314245192-16.06.2020 г.на Платформата за достъп до обществена информация, подадено от Иванка Димитрова Сеизова с адрес за кореспонденция : гр.София ,област София ,община Столична ,ул.”Брегалница”№ 59,ет.5,ап.17 ,п.к 1303; и от фактическа и правна страна взех предвид следното : Заявителят отправя искане за предоставяне на достъп до обществена информация относно: 1. През кои дни в периода от 01.01.2016 г.до 01.06.2020 г.кметът е отсъствал от работа и е бил заместван? 2. За всяко отделно заместване моля да ми предоставите съответната заповед за заместване. 3. За всяко отсъствие моля да ми предоставите копие на изходящия регистър на актовете на кмета. 4. Предоставете ми и копия от издадените през дните на отсъствие актове на кмета,които са били подписани „по заместване” от други лица. 5. Моля да ме предоставите пълния текст на вътрешните правила ,уреждащи следната материя и дейности в общината: 5.1 за подбор и назначаване на персона; 5.2 за заплатите на този персонал; 5.3 за деловодната дейност; 5.4 за организация на административното обслужване; 5.5 за вътрешния трудов ред; 5.6 за оформяне на документи; 5.7 за работа по Закона за достъп до обществена информация; Заявлението е ОСНОВАТЕЛНО .Мотиви: Съгласно чл.2,ал.1 от Закона за достъп до обществена информация /ЗДОИ/, обществена информация е всяка информация ,свързана с обществения живот в Република България и даваща възможност на гражданите да си съставят собствено мнение относно дейността на задължените по закона субекти.Съгласно чл.3,ал.1 от ЗДОИ ,този закон се прилага за достъп до обществена информация ,която се създава или съхранява от държавните органи и органите на местното самоуправление в Република България. Според регламентацията на чл. 9 от ЗДОИ обществената информация е два вида-официална и служебна. В разпоредбата на чл. 10 от ЗДОИ е посочено, че официална е информацията, която се съдържа в актовете на държавните органи и на органите на местното самоуправление при осъществяване на техните правомощия. Информацията, която е поискана следва да се определи като официална обществена информация по смисъла на чл. 10 от ЗДОИ, поради това, че е била създадена по повод дейността на органа и неговата администрация. Достъпът до официална обществена информация е свободен . На основание чл.30, ал.1 от ЗДОИ е удължен срокът за предоставяне на информация с 10 дни, считано от датата на регистрацията на заявлението за достъп. С писмо изх.№ 94.00-343/1/ от 17.06.2020 г. изпратено на електронната поща на заявителя vanya.seizova@abv.bg, както и чрез Платформата за достъп до обществена информация , заявителят е уведомен за удължаването на срока за предоставяне на достъп с 10 дни, считано от датата на регистрация на заявлението в общинска администрация-гр.Мизия. Заявителят отправя искане информацията да му бъде предоставена по електронен път на електронен адрес : vanya.seizova@abv.bg; С оглед на гореизложеното и на основание чл.28, ал.2 от Закона за достъп до обществена информация РЕШИХ: РАЗРЕШАВАМ ПЪЛЕН достъп до обществена информация относно : 1. През кои дни в периода от 01.01.2016 г.до 01.06.2020 г.кметът е отсъствал от работа и е бил заместван? 2. За всяко отделно заместване моля да ми предоставите съответната заповед за заместване. 3. За всяко отсъствие моля да ми предоставите копие на изходящия регистър на актовете на кмета. 4. Предоставете ми и копия от издадените през дните на отсъствие актове на кмета,които са били подписани „по заместване” от други лица. 5. Моля да ме предоставите пълния текст на вътрешните правила ,уреждащи следната материя и дейности в общината: 5.1 за подбор и назначаване на персона; 5.2 за заплатите на този персонал; 5.3 за деловодната дейност; 5.4 за организация на административното обслужване; 5.5 за вътрешния трудов ред; 5.6 за оформяне на документи; 5.7 за работа по Закона за достъп до обществена информация; на Заявителя – Иванка Димитрова Сеизова с адрес за кореспонденция : : гр.София ,област София ,община Столична ,ул.”Брегалница”№ 59,ет.5,ап.17,п.к 1303; На основание чл. 34,ал.3 от ЗДОИ информацията да бъде предоставена на заявителя в електронен вид на електронни адрес: : vanya.seizova@abv.bg , едновременно с решението за достъп, съгласно чл.35,ал.3 от Закона за достъп до обществена информация. Съгласно чл.35,ал.3 изречение последно от ЗДОИ за получаване на информацията не се заплащат разходи. Решението подлежи на обжалване пред Административен съд – Враца в 14-дневен срок от датата на получаването му чрез Кмета на община Мизия. СЕКРЕТАР НА ОБЩИНА МИЗИЯ : /п/ ДЕСИСЛАВА ЛЕХЧЕВСКА

112

Дата Процес
16.06.2020 16:32 Подаване на заявление
16.06.2020 16:32 Изпратено към деловодна система
16.06.2020 16:50 Потвърждение от деловодна система
17.06.2020 13:43 Удължаване на срока (Удължаване на срока поради голямо количество информация)
09.07.2020 16:36 Крайно решение (Оставено без разглеждане)