Заявление от Физическо лице до Министерство на транспорта и съобщенията от 25.04.2025
Рег. №:
1745596415-25.04.2025 | Министерство на транспорта и съобщенията | Прието на платформата |
Дата на подаване: 25.04.2025 |
Срок:09.05.2025
Моля да ми бъде предоставена следната информация, която е свързана с обществения живот в Република България и дава възможност на гражданите да си съставят собствено мнение относно дейността на задължения субект по смисъла на чл. 19 от Закона за администрацията, поради което има качеството на „обществена информация" от категорията на служебната обществена информация по смисъла на чл. 11 ЗДОИ:
- Статистика и регистри:
- Води ли се централизиран регистър на подадените сигнали и жалби, свързани с практическите изпити? Ако да, моля да предоставите информация за неговата структура и съдържание.
- Моля да предоставите статистически данни за броя на подадените сигнали и жалби през последните 3 години (по години), като данните бъдат разграничени по:
- Основание за подаване на сигнала/жалбата (напр., методика на оценяване, технически средства, поведение на изпитващия).
- Резултат от разглеждането на сигнала/жалбата (напр., уважена, отхвърлена, назначено повторно изпитване).
- Срок за разглеждане на сигнала/жалбата;
- Броя на обжалване на формираните по жалбите/сигналите инидивидуални административни актове (в това число насочените срещу формирани мълчаливи и/или изрични откази) и влезлите в сила съдебни решения свързани с обжалването (с конкретно посочване на номерата на делата, както и на броя потвърдени и/или отменени административни актове).
- Процедури и срокове:
- Моля да опишете подробно вътрешните процедури за разглеждане на сигнали и жалби, включително:
- Компетентни звена/служители, отговорни за разглеждането.
- Срокове за разглеждане на различните етапи от процедурата.
- Права на жалбоподателите (напр., право на представяне на допълнителни доказателства, право на обжалване на решението).
- Съществуват ли вътрешни правила или указания относно начина на документиране на процеса на разглеждане на сигнали и жалби (напр., водене на протоколи, съставяне на становища, и доклади)? Ако да, моля да предоставите копие от тях.
- Моля да опишете подробно вътрешните процедури за разглеждане на сигнали и жалби, включително:
- Отчетност и контрол:
- Какви механизми за вътрешен контрол съществуват, за да се гарантира обективното и безпристрастно разглеждане на сигнали и жалби?
- Кой е отговорен за наблюдението и оценката на ефективността на системата за разглеждане на сигнали и жалби?
- Публикуват ли се периодични отчети за дейността по разглеждане на сигнали и жалби? Ако да, моля да посочите къде могат да бъдат намерени.
- Анонимизация и защита на данни:
- Какви мерки са предприети за защита на личните данни на жалбоподателите и на лицата, срещу които са подадени сигнали/жалби, в процеса на разглеждане на тези сигнали/жалби?
- Възможно ли е подаване на анонимни сигнали/жалби и при какви условия?
15
Дата | Процес |
---|---|
25.04.2025 18:53 | Подаване на заявление |