Заявление от Физическо лице до Регионално управление на образованието - Враца от 27.05.2025

Рег. №: 1748356417-27.05.2025 | Регионално управление на образованието - Враца | Одобрено | Дата на подаване: 27.05.2025 | Срок:11.06.2025

Физическо лице |

  • Какви са общите разходи на Вашата институция за хартия за офис нужди?
  • Какви средства са изразходвани за закупуване на копирна/принтерна хартия?
  • Какви са разходите за мастило, тонер, консумативи за печат и поддръжка на печатна техника?
  • Колко средства са заплатени за външни услуги, свързани с печат (например типографии, копирни центрове)?
  • Разполагате ли със статистика за средно месечно или годишно количество използвана хартия?

  • Какъв е общият разход на институцията за пощенски услуги (пощенски пликове, марки, препоръчана кореспонденция, обратни разписки и др.)?

  • Какви средства са заплатени за куриерски услуги (например Български пощи и др.)?
  • Каква е средната стойност на разходите за пощенски услуги на месец или на година?

  • Разполагате ли с вътрешни правила/инструкции относно избора между електронна и хартиена форма на предоставяне на информация?
  • Водите ли отчет кои документи са изпратени по пощата и с каква стойност?
  • Има ли практика за оценка на ефективността на административните разходи, свързани с печат и пощенска комуникация?

В случай на отказ или частичен отказ моля да го получа по пътя установен в чл.29 от Закона за достъп до обществена информация.

Решение


Дата: 13.06.2025

Информация, отнасяща се до разходите на Регионално управление на образованието – Враца за печат и пощенски услуги, може да бъде предоставена за периода от 01.01.2023 г. до 31.05.2025 г.

По т. 1 от заявлението „Какви са общите разходи на Вашата институция за хартия за офис нужди?“

Година

Разход

2023

3093 лв.

2024

2644 лв.

2025

До момента не са извършвани такива разходи

ОБЩО

5737 лв.

По т. 2 от заявлението „Какви са разходите за мастило, тонер, консумативи за печат и поддръжка на печатна техника?“

Хартията, използвана за офис нужди в РУО – Враца, е само копирна/принтерна. Изразходваните средства са посочени в отговора по т. 1 от заявлението.

По т. 3 от заявлението „Какви са разходите за мастило, тонер, консумативи за печат и поддръжка на печатна техника?“

Година

Разход

2023

3241 лв.

2024

6565 лв.

2025

До момента не са извършвани такива разходи

ОБЩО

9806 лв.

По т. 4 от заявлението „Колко средства са заплатени за външни услуги, свързани с печат (например типографии, копирни центрове)?“

Година

Разход

2023

350 лв.

2024

1699 лв.

2025

До момента не са извършвани такива разходи

ОБЩО

2049 лв.

По т. 5 от заявлението „Разполагате ли със статистика за средно месечно или годишно количество използвана хартия?“

В Регионално управление на образованието – Враца не се води статистика за средно месечно или годишно количество използвана хартия и не разполагаме с такава.

По т. 6 от заявлението „Какъв е общият разход на институцията за пощенски услуги (пощенски пликове, марки, препоръчана кореспонденция, обратни разписки и др.)?“

За периода от 01.01.2023 г. до 31.05.2025 г. общият разход на институцията за пощенски услуги е 689 лв., от които 438 лв. за услуги на „Български пощи“ – марки, препоръчана кореспонденция, обратни разписки и 251 лв. за пликове.

По т. 7 от заявлението „Какви средства са заплатени за куриерски услуги (например Български пощи и др.)?“

За периода от 01.01.2023 г. до 31.05.2025 г. са заплатени 38 лв. за куриерски услуги, различни от „Български пощи“

По т. 8 от заявлението „Каква е средната стойност на разходите за пощенски услуги на месец или на година?“

За периода от 01.01.2023 г. до 31.05.2025 г. средната стойност на месец е 23,76 лв.

По т. 9 от заявлението „Разполагате ли с вътрешни правила/инструкции относно избора между електронна и хартиена форма на предоставяне на информация?“

Регионално управление на образованието – Враца има утвърдени Вътрешни правила за документооборота – съставяне, оформяне, движение, използване и архивиране на документите, в които са посочени случаите, за които информацията се предоставя по електронен път или на хартия.

По т. 10 от заявлението „Водите ли отчет кои документи са изпратени по пощата и с каква стойност?“

В деловодната система на Регионално управление на образоването – Враца се отбелязва начина на изпращане на документите по електронен път, чрез „Български пощи“ или друг куриер, или предоставено на ръка, но не се води отчет за стойността заплатена за изпращане на всеки един документ.

По т. 11 от заявлението „Има ли практика за оценка на ефективността на административните разходи, свързани с печат и пощенска комуникация?“

В Регионално управление на образованието – Враца няма практика за оценка на ефективността на административните разходи, свързани с печат и пощенска комуникация.

96

Дата Процес
27.05.2025 17:33 Подаване на заявление
27.05.2025 17:45 Изпратено към деловодна система
28.05.2025 10:00 Потвърждение от деловодна система
28.05.2025 14:52 Искане на допълнителна информация
13.06.2025 16:26 Крайно решение (Одобрено)