Заявление от Физическо лице до Регионално управление на образованието - Габрово от 27.05.2025

Рег. №: 1748356421-27.05.2025 | Регионално управление на образованието - Габрово | Одобрено | Дата на подаване: 27.05.2025 | Срок:11.06.2025

Физическо лице |

  • Какви са общите разходи на Вашата институция за хартия за офис нужди?
  • Какви средства са изразходвани за закупуване на копирна/принтерна хартия?
  • Какви са разходите за мастило, тонер, консумативи за печат и поддръжка на печатна техника?
  • Колко средства са заплатени за външни услуги, свързани с печат (например типографии, копирни центрове)?
  • Разполагате ли със статистика за средно месечно или годишно количество използвана хартия?

  • Какъв е общият разход на институцията за пощенски услуги (пощенски пликове, марки, препоръчана кореспонденция, обратни разписки и др.)?

  • Какви средства са заплатени за куриерски услуги (например Български пощи и др.)?
  • Каква е средната стойност на разходите за пощенски услуги на месец или на година?

  • Разполагате ли с вътрешни правила/инструкции относно избора между електронна и хартиена форма на предоставяне на информация?
  • Водите ли отчет кои документи са изпратени по пощата и с каква стойност?
  • Има ли практика за оценка на ефективността на административните разходи, свързани с печат и пощенска комуникация?

В случай на отказ или частичен отказ моля да го получа по пътя установен в чл.29 от Закона за достъп до обществена информация.

Решение


Дата: 05.06.2025

Предоставям достъп до обществена информация по заявление за предоставяне на достъп до обществена информация с УРИ 1748356421-27.05.2025 и вх. № РД-21-10-35/28.05.2025 година в РУО - Габрово. Исканата информация има характер на служебна информация по смисъла на чл. 11 от Закона за достъп до обществената информация, която е събрана, създадена и съхранена в счетоводството на институцията. Видът и характера на исканата за предоставяне информация е обвързана с приложимата за институцията правно регламентирана дейност и правомощия, предоставени по закон. Съгласно чл. 15в, ал. 3, т. 1 от ЗДОИ, решенията и обществената информация в отговор на подадени чрез платформата заявления се публикуват на платформата за достъп до обществена информация. Разходите по обработката за предоставяне на исканата информация са в размер 0,00 лв.

100

Дата Процес
27.05.2025 17:33 Подаване на заявление
27.05.2025 17:45 Изпратено към деловодна система
28.05.2025 10:00 Потвърждение от деловодна система
05.06.2025 12:05 Крайно решение (Одобрено)