Заявление от Физическо лице до Регионално управление на образованието - Ловеч от 27.05.2025
Рег. №:
1748356429-27.05.2025 | Регионално управление на образованието - Ловеч | Регистрирано/в процес на обработка |
Дата на подаване: 27.05.2025 |
Срок:11.06.2025
- Какви са общите разходи на Вашата институция за хартия за офис нужди?
- Какви средства са изразходвани за закупуване на копирна/принтерна хартия?
- Какви са разходите за мастило, тонер, консумативи за печат и поддръжка на печатна техника?
- Колко средства са заплатени за външни услуги, свързани с печат (например типографии, копирни центрове)?
- Разполагате ли със статистика за средно месечно или годишно количество използвана хартия?
- Какъв е общият разход на институцията за пощенски услуги (пощенски пликове, марки, препоръчана кореспонденция, обратни разписки и др.)?
- Какви средства са заплатени за куриерски услуги (например Български пощи и др.)?
- Каква е средната стойност на разходите за пощенски услуги на месец или на година?
- Разполагате ли с вътрешни правила/инструкции относно избора между електронна и хартиена форма на предоставяне на информация?
- Водите ли отчет кои документи са изпратени по пощата и с каква стойност?
- Има ли практика за оценка на ефективността на административните разходи, свързани с печат и пощенска комуникация?
В случай на отказ или частичен отказ моля да го получа по пътя установен в чл.29 от Закона за достъп до обществена информация.
11
Дата | Процес |
---|---|
27.05.2025 17:33 | Подаване на заявление |
27.05.2025 17:45 | Изпратено към деловодна система |
28.05.2025 10:00 | Потвърждение от деловодна система |