Заявление от Физическо лице до Регионално управление на образованието - Разград от 27.05.2025

Рег. №: 1748356433-27.05.2025 | Регионално управление на образованието - Разград | Регистрирано/в процес на обработка | Дата на подаване: 27.05.2025 | Срок:11.06.2025

Физическо лице |

  • Какви са общите разходи на Вашата институция за хартия за офис нужди?
  • Какви средства са изразходвани за закупуване на копирна/принтерна хартия?
  • Какви са разходите за мастило, тонер, консумативи за печат и поддръжка на печатна техника?
  • Колко средства са заплатени за външни услуги, свързани с печат (например типографии, копирни центрове)?
  • Разполагате ли със статистика за средно месечно или годишно количество използвана хартия?

  • Какъв е общият разход на институцията за пощенски услуги (пощенски пликове, марки, препоръчана кореспонденция, обратни разписки и др.)?

  • Какви средства са заплатени за куриерски услуги (например Български пощи и др.)?
  • Каква е средната стойност на разходите за пощенски услуги на месец или на година?

  • Разполагате ли с вътрешни правила/инструкции относно избора между електронна и хартиена форма на предоставяне на информация?
  • Водите ли отчет кои документи са изпратени по пощата и с каква стойност?
  • Има ли практика за оценка на ефективността на административните разходи, свързани с печат и пощенска комуникация?

В случай на отказ или частичен отказ моля да го получа по пътя установен в чл.29 от Закона за достъп до обществена информация.

11

Дата Процес
27.05.2025 17:33 Подаване на заявление
27.05.2025 17:45 Изпратено към деловодна система
28.05.2025 08:53 Регистрирано в процес на обработка