Заявление от Физическо лице до Изпълнителна агенция "Военни клубове и военно-почивно дело" от 30.05.2025

Рег. №: 1748612371-30.05.2025 | Изпълнителна агенция "Военни клубове и военно-почивно дело" | Одобрено | Дата на подаване: 30.05.2025 | Срок:13.06.2025

Физическо лице |

  • Какви са общите разходи на Вашата институция за хартия за офис нужди?
  • Какви средства са изразходвани за закупуване на копирна/принтерна хартия?
  • Какви са разходите за мастило, тонер, консумативи за печат и поддръжка на печатна техника?
  • Колко средства са заплатени за външни услуги, свързани с печат (например типографии, копирни центрове)?
  • Разполагате ли със статистика за средно месечно или годишно количество използвана хартия?

  • Какъв е общият разход на институцията за пощенски услуги (пощенски пликове, марки, препоръчана кореспонденция, обратни разписки и др.)?

  • Какви средства са заплатени за куриерски услуги (например Български пощи и др.)?
  • Каква е средната стойност на разходите за пощенски услуги на месец или на година?

  • Разполагате ли с вътрешни правила/инструкции относно избора между електронна и хартиена форма на предоставяне на информация?
  • Водите ли отчет кои документи са изпратени по пощата и с каква стойност?
  • Има ли практика за оценка на ефективността на административните разходи, свързани с печат и пощенска комуникация?
  • В случай на отказ или частичен отказ моля да получа решението и отказа по реда установен в чл.39 от ЗДОИ,-,,Връчване на решението за отказ на достъп

    Чл. 39. (Доп. - ДВ, бр. 82 от 2023 г., в сила от 29.09.2023 г.) Решението за отказ за предоставяне на достъп до обществена информация се връчва на заявителя срещу подпис или се изпраща по пощата с обратна разписка, или се изпраща на посочения от заявителя профил в системата за сигурно електронно връчване, поддържана от Министерството на електронното управление като модул на Портала на електронно управление по смисъла на Закона за електронното управление." В случай на отказ моля той да бъде връчен съгласно чл.39 от ЗДОИ на горепососчения в заявлението адрес.

Решение


Дата: 06.06.2025

Предоставена обществена информация по заявление на Атанас Петков Томов:

1. Какви са общите разходи на Вашата институция за хартия за офис нужди?

Общите разходи на ИА „Военни клубове и военно-почивно дело“ за хартия за офис нужди за 2024 г. възлизат на 10 958,40 лв.

2. Какви средства са изразходвани за закупуване на копирна/принтер хартия?

Посочената по-горе сума за 2024 г. (10 958,40 лв.) е изразходвана изцяло за копирна/принтер хартия.

3. Какви са разходите за мастило, тонер, консумативи за печат и поддръжка на печатна техника?

Разходите за тонери и консумативи за 2024 г. възлизат на 38 643,26 лв.

4. Колко средства са заплатени за външни услуги, свързани с печат /например типографии, копирни центрове/?

През 2024 г. няма разходи за външни услуги, свързани с печат.

5. Разполагате ли със статистика за средно месечно или годишно количество използвана хартия?

По приблизителни изчисления за 2024 г. са използвани 782 745 листа хартия, което прави 65 229 листа среден месечен разход.

6. Какъв е общият разход на институцията за пощенски услуги/пощенски пликове, марки, препоръчана кореспонденция, обратни разписки и др./?

Общият годишен разход за 2024 г. за пощенски услуги възлиза на 44 359,98 лв.

7. Какви средства са заплатени за куриерски услуги /например Български пощи и др./?

Сумите, заплатени за използваните от ИА ВКВПД куриерски услуги, са включени в общия разход за пощенски услуги.

8. Каква е средната стойност на разходите за пощенски услуги на месец или година?

Годишният разход за 2024 г. за пощенски услуги е 44 359,98 лв. Предвид това може да се посочи среден месечен разход за пощенски услуги в размер на 3 696,66 лв.

9. Разполагате ли с вътрешни правила/инструкции относно избора между електронна и хартиена форма на предоставяне на информация?

Във Вътрешните правила за административно обслужване на ИА ВКВПД са описани възможните начини за предоставяне на информация. Правилата са общодостъпни на сайта на Агенцията.

10. Водите ли отчет кои документи са изпратени по пощата и на каква стойност?

Документите, изпратени по пощата, се описват в приемо-предавателни протоколи, които се подписват от служител на Агенцията и от представител на куриерската фирма. Същите се съхраняват към досието на договора.

Изразходваната сума съвпада с разхода за пощенски услуги през 2024 г., посочен по-горе.

11. Има ли практика за оценка на ефективността на административните разходи, свързани с печат и пощенска комуникация?

С Решение № 171/19.03.2025 г. на Министерския съвет се въвежда изискването всички централни и териториални органи на изпълнителната власт да преминат към изцяло електронен документооборот. В тази връзка, ИА ВКВПД създава необходимата организация за обмен на документи в електронна среда и за оптимизиране на разходите за печат и пощенски услуги.

97

Дата Процес
30.05.2025 16:39 Подаване на заявление
30.05.2025 16:45 Изпратено към деловодна система
30.05.2025 17:00 Потвърждение от деловодна система
06.06.2025 09:03 Крайно решение (Одобрено)