Заявление от Физическо лице до Национален осигурителен институт от 30.05.2025
Рег. №:
1748612387-30.05.2025 | Национален осигурителен институт | Одобрено |
Дата на подаване: 30.05.2025 |
Срок:17.06.2025
- Какви са общите разходи на Вашата институция за хартия за офис нужди?
- Какви средства са изразходвани за закупуване на копирна/принтерна хартия?
- Какви са разходите за мастило, тонер, консумативи за печат и поддръжка на печатна техника?
- Колко средства са заплатени за външни услуги, свързани с печат (например типографии, копирни центрове)?
- Разполагате ли със статистика за средно месечно или годишно количество използвана хартия?
- Какъв е общият разход на институцията за пощенски услуги (пощенски пликове, марки, препоръчана кореспонденция, обратни разписки и др.)?
- Какви средства са заплатени за куриерски услуги (например Български пощи и др.)?
- Каква е средната стойност на разходите за пощенски услуги на месец или на година?
- Разполагате ли с вътрешни правила/инструкции относно избора между електронна и хартиена форма на предоставяне на информация?
- Водите ли отчет кои документи са изпратени по пощата и с каква стойност?
- Има ли практика за оценка на ефективността на административните разходи, свързани с печат и пощенска комуникация?
В случай на отказ или частичен отказ моля да получа решението и отказа по реда установен в чл.39 от ЗДОИ,-,,Връчване на решението за отказ на достъп
Чл. 39. (Доп. - ДВ, бр. 82 от 2023 г., в сила от 29.09.2023 г.) Решението за отказ за предоставяне на достъп до обществена информация се връчва на заявителя срещу подпис или се изпраща по пощата с обратна разписка, или се изпраща на посочения от заявителя профил в системата за сигурно електронно връчване, поддържана от Министерството на електронното управление като модул на Портала на електронно управление по смисъла на Закона за електронното управление." В случай на отказ моля той да бъде връчен съгласно чл.39 от ЗДОИ на горепососчения в заявлението адрес.
Решение
Дата: 18.06.2025
С решение № 1060-40-25/18.06.2025 г. е разрешен пълен достъп до наличната в Националния осигурителен институт информация, по подаденото заявление както следва:
По т. 1 и т. 2 - Общите разходи за копирна хартия за периода 01.01.2024 г. – 31.12.2024 г. са в размер на 149 975,25 лв. без ДДС.
По т. 3 - Общият извършен разход за мастило, тонер и консумативи за печат за 2024 г. е в размер на 6 535,32 лв. без ДДС. Общият извършен разход за поддръжка на печатна техника за 2024 г. е в размер на 1 548 550,80 без ДДС.
По т. 4 – Няма такива средства.
По т. 5 - Националния осигурителен институт разполага със статистика за средното годишно/месечно потребление на копирна хартия, като то е – 60 000 пакета средно годишно или 5 000 пакета средно месечно количество.
По т. 6 - Общият разход за пощенски услуги (в т.ч. пощенски пратки с препоръка и обратни разписки) на Централно управление и 28-те Териториални поделения на Националния осигурителен институт за периода от 01.01.2024 г. до 31.12.2024 г. е в размер на 1 661 280,98 лв.
По т. 7 - Общият разход за куриерски услуги за Централно управление и 28-те Териториални поделения на Националния осигурителен институт за периода от 01.01.2024 г. до 31.12.2024 г. е в размер - 10 953,84 лв.
По т. 8 Средномесечната стойност на разхода за пощенски услуги е в размер на 138 440,08 лв.
По т. 9 - Вътрешните правила за организация на деловодната дейност, документооборота и контрола по изпълнение на сроковете в Националния осигурителен институт са изцяло съобразени с действащата нормативна уредба, която, в редица случаи, предписва издаване, съответно връчване на актове на хартия – напр., когато заявителят на
административна услуга е заявил, че иска на получи резултатът на хартия; откази по ЗДОИ; когато кореспондентската пратка е на хартия и не е посочен ел. адрес за кореспонденция; връчване на пенсионни разпореждания при поискване и др.
По т. 10 - В ЦУ и в ТП на НОИ се изготвят ежедневни описи
Документи:
1 | Решение 1060-40-25/18.06.2025 г. |
137
Дата | Процес |
---|---|
30.05.2025 16:39 | Подаване на заявление |
03.06.2025 14:24 | Регистрирано в процес на обработка |
05.06.2025 10:22 | Искане на допълнителна информация |
18.06.2025 14:12 | Крайно решение (Одобрено) |