Заявление от Физическо лице до Общинска администрация - Златарица от 02.06.2025
Рег. №: 1750064589-16.06.2025 | Общинска администрация - Златарица | Одобрено | Дата на подаване: 02.06.2025 |
УВАЖАЕМИ Г-Н/Г-ЖО КМЕТ
Моля да ми бъде предоставена следната обществена информация:
1. Колко на брой разрешения за строеж е издал кмета на общината/главния архитект на общината за периода 01.01.2024 - 31.12.2024 г.
2. Колко на брой заповеди за разрешаване изработването на ПУП е издал кмета на общината/главния архитект на общината за периода 01.01.2024 г. -31.12.2024
3. Колко на брой заповеди за одобряване на ПУП е издал кмета на общината/главния архитект на общината за периода 01.01.2024 г. - 31.12.2024г.
4. Какви приходи са постъпили в бюджета на общината като такси за разглеждане на заявленията по горните административни актове.
С уважение,
Мария Димитрова
Решение
Дата: 16.06.2025
РЕШЕНИЕ
ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ
№ 11/13.06.2025 г.
На основание чл. 3, ал. 1, чл. 28, ал. 2 и чл. 35, ал. 3 от Закона за достъп до обществена информация, чл. 11 от Вътрешните правила за реда и организацията за предоставяне на достъп до обществена информация в Община Златарица и заявление за достъп на обществена информация до Община Златарица с вх. № ОА-УГ-10-3267 от 02.06.2025 г., подадено Мария Атанасова Димитрова, с желание да се предостави информация свързана с разрешения за строеж, заповеди за разрешаване и одобряване изработването на ПУП
Р Е Ш И Х:
1. Предоставям достъп до обществена информация, създадена от Община Златарица: пълен
2. Достъпът на заявителя до исканата информация да се осигури в срок до 16.06.2025 г.
3. Заявителят ще получи исканата информация по електронен път и в ПДОИ
4. Обществената информация да се предостави в следната форма: информация в писмен вид
5. За предоставяне на исканата обществена информация не се заплащат разходи.
6. Решението да се изпрати по електронната поща на заявителя, съгласно чл.35, ал.3 от ЗДОИ.
7. Контрол по изпълнението на Решението възлагам на Секретаря на Община Златарица
8. Решението подлежи на обжалване по реда на Административнопроцесуалния кодекс.
ПЕТЪР ГАНЕВ
Кмет на община Златарица
ДО
МАРИЯ ДИМИТРОВА
ГР. СОФИЯ
ПРЕДОСТАВЯНЕ
НА ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ
УВАЖАЕМА ГОСПОЖО ДИМИТРОВА,
Във връзка с подаденото от Вас заявление за достъп до обществена информация до Община Златарица с вх. № ОА-УГ-10-3267/02.06.2025 г., относно предоставяне на информация свързана с разрешения за строеж, заповеди за разрешаване и одобряване изработването на ПУП, Ви предоставям следната информация:
По т. 1 Колко на брой разрешения за строеж е издал кмета на общината/главния архитект на общината за периода 01.01.2024 - 31.12.2024 г.?
За периода 01.01.2024 – 31.12.2024 г. Главния архитект на общината е издал 23 бр. разрешения за строеж.
По т. 2 Колко на брой заповеди за разрешаване изработването на ПУП е издал кмета на общината/главния архитект на общината за периода 01.01.2024 г. -31.12.2024?
За периода 01.01.2024 – 31.12.2024 г. Кмета на общината е издал 3 бр. заповеди за допускане на изготвяне за ПУП.
По т. 3 Колко на брой заповеди за одобряване на ПУП е издал кмета на общината/главния архитект на общината за периода 01.01.2024 г. - 31.12.2024 г.?
За периода 01.01.2024 – 31.12.2024 г. Кмета на общината е издал 6 бр. заповеди за одобряване на ПУП.
По т. 4 Какви приходи са постъпили в бюджета на общината като такси за разглеждане на заявленията по горните административни актове?
Приходите постъпили в бюджета на общината като такси са в размер на 1730,00 лв. по горните административни актове.
ПЕТЪР ГАНЕВ
Кмет на община Златарица
17
Дата | Процес |
---|---|
16.06.2025 12:03 | Крайно решение (Одобрено) |