Заявление от Физическо лице до Комисия за защита на потребителите от 19.06.2025
Рег. №:
1750354431-19.06.2025 | Комисия за защита на потребителите | Прието на платформата |
Дата на подаване: 19.06.2025 |
Срок:03.07.2025
До:
Министерство на вътрешните работи (МВР) Министерство на транспорта и съобщенията Комисия за защита на потребителите
Копие до: „Български пощи“ ЕАД Централно управление
От: Даниел Асенов Богданов ЕГН: 0352147220 Адрес за получаване: ж.к. Люлин 10, бл. 137, София
Относно: Издирване на изгубена пощенска пратка, съдържаща лични документи и парични средства
Уважаеми госпожи и господа,
С настоящото желая да подам официален сигнал във връзка с изчезнала пощенска пратка, изпратена на мое име.
На 04.06.2025 г. моята майка, Радка Миткова, изпрати пратка от пощенски клон в с. Мирково, п.к. 2086, адресирана до мен: Даниел Асенов Богданов, ж.к. Люлин 10, бл. 137, гр. София.
До момента на подаване на настоящия сигнал, пратката не е получена. При направена от мен справка със служители на „Български пощи“ ми беше съобщено, че към момента пратката не може да бъде открита и не е ясно какъв е нейният статус.
Съдържанието на пратката включва:
- Важна лична документация
- Лична карта
- Парични средства
С оглед на това, че липсата на тези документи създава риск за злоупотреба с личните ми данни и ми причинява сериозни неудобства, настоявам да получа отговор на следните въпроси:
- Кой ще поеме отговорността за изгубената пратка?
- Какви действия ще бъдат предприети за нейното издирване?
- В какъв срок ще ми бъде възстановена пратката или стойността на изгубеното съдържание?
Настоявам също така да бъдат предприети незабавни мерки за установяване местонахождението на пратката и за информирането ми в писмен вид за резултатите от проведената проверка.
Очаквам официален отговор по настоящия сигнал.
Моля да се задействат институциите в противен случай ще подам сигнал в прокуратурата.
8
Дата | Процес |
---|---|
19.06.2025 20:33 | Подаване на заявление |