Заявление от Юридическо лице до Общинска администрация - Братя Даскалови от 17.07.2020

Рег. №: 1594989893622-17.07.2020 | Общинска администрация - Братя Даскалови | Одобрено | Дата на подаване: 17.07.2020 | Срок:31.07.2020

Юридическо лице |

Уважаеми г-н/г-жо кмет, Моля, основание чл. 25, ал. 1, т. 2 от Закона за достъп до обществена информация, да предоставите следната информация от обществен интерес, свързана с: глоби, наложени за неправилно паркиране на МПС на територията на общината за периода 2015-2019 г. вкл.; глоби, наложени за нарушения, свързани с отпадъците, по реда и на основанията по Закона за управление на отпадъците (ЗУО) за периода 2015-2019 г.вкл.; сключените договори за абонаментно правно облужване с адвокати и адвокатски дружества от кмета или общината за периода 2015-2019 г. вкл., както следва: 1. Колко глоби за неправилно паркиране са наложени за периода 2015-2019 г. вкл.? 2. Какъв е общият размер на приходите, постъпили в общинския бюджет (доброволно и принудително събрани) за периода 2015-2019 г. вкл. от санкции, наложени за нарушение на Закона за управление на отпадъците (ЗУО) и на Наредбата за управление на отпъдъците, приета от Общинския съвет, на основание чл. 22 от ЗУО. 3. Колко от наложените глоби са отпаднали в следствие на обжалване или по други причини за периода 2015-2019 г. вкл.? 4. Какъв е общият размер на събраните до момента глоби, наложени за периода 2015-2019 г. вкл.? 5. Какъв е общият размер на неотменените, но несъбрани до момента глоби за периода 2015-2019 г. вкл.? 6. Какъв е общият размер на наложените глоби за за периода 2015-2019 г. вкл.? 7. За какво разходвате приходите по т. 2 - целево за ликвидиране последиците от отпадъците и справяне с проблема с тях или за друго? 8. Сключвани ли са договори за абонаментно правно облужване с адвокати и адвокатски дружества от кмета или общината за периода 2015-2019 г. вкл.? 9. Каква е била цената на месечния абонамент за периода 2015-2019 г. вкл.? 10. Осъществявано ли е процесуално представителство по граждански и административни дела от адвокати и адвокатски дружества, по които страна е кмета на общината или общината и ако да - по кои дела, пред кой съд, с какъв предмет? 11. В какъв размер са били разходите на общината за процесуално представителство за делата по т. 10 за периода 2015-2019 г. вкл.? 1) На основание чл. 25, ал. 1, т. 1 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям наименованието и седалището на заявителя – Сдружение „Съдействие и подкрепа за информирано общество“, с ЕИК: 177226461, със седалище и адрес на управление в Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14. 2) Моля, на основание чл. 25, ал. 1, т. 3 и чл. 26, ал. 1, т. 4 и ал. 3 от Закона за достъп до обществена информация, исканата информация да ми бъде предоставена по следния начин – на адреса на електронната поща, посоченa в настоящото заявление – aisociety20@gmail.com – на компютърни файлове в удобен за Вас формат – pdf, doc, jpeg, tiff или друг подобен. 3) На основание чл. 25, ал. 1, т. 4 от Закона за достъп до обществена информация, предоставям следния адрес за кореспонденция със заявителя – Република България, Софийска област, Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин 2100, пл. „Независимост“ № 14. Настоящото заявление адресирам и подавам до Кмета на Общината, като се надявам да бъде уважено от него.

Решение


Дата: 20.07.2020

РЕШЕНИЕ № А-135-11/20.07.2020 г. На основание чл. 3, ал. 1, чл. 15в, ал. 3, чл. 28, ал. 2 и чл. 34, ал. 1 от Закона за достъп до обществена информация, във връзка с постъпило заявление с вх. № А-135/17.07.2020 г., УРИ 1594989893622 - 17.07.2020 от СДРУЖЕНИЕ "СЪДЕЙСТВИЕ И ПОДКРЕПА ЗА ИНФОРМИРАНО ОБЩЕСТВО", гр. Елин Пелин, като взех предвид, че със заявлението се иска предоставяне на информация относно: 1. Колко глоби за неправилно паркиране са наложени за периода 2015-2019 г. вкл.; 2. Какъв е общият размер на приходите, постъпили в общинския бюджет (доброволно и принудително събрани) за периода 2015-2019 г. вкл. от санкции, наложени за нарушение на Закона за управление на отпадъците (ЗУО) и на Наредбата за управление на отпъдъците, приета от Общинския съвет, на основание чл. 22 от ЗУО; 3. Колко от наложените глоби са отпаднали в следствие на обжалване или по други причини за периода 2015-2019 г. вкл.; 4. Какъв е общият размер на събраните до момента глоби, наложени за периода 2015-2019 г. вкл.; 5. Какъв е общият размер на неотменените, но несъбрани до момента глоби за периода 2015-2019 г. вкл.; 6. Какъв е общият размер на наложените глоби за за периода 2015-2019 г. вкл.; 7. За какво разходвате приходите по т. 2 - целево за ликвидиране последиците от отпадъците и справяне с проблема с тях или за друго; 8. Сключвани ли са договори за абонаментно правно облужване с адвокати и адвокатски дружества от кмета или общината за периода 2015-2019 г. вкл.; 9. Каква е била цената на месечния абонамент за периода 2015-2019 г. вкл.; 10. Осъществявано ли е процесуално представителство по граждански и административни дела от адвокати и адвокатски дружества, по които страна е кмета на общината или общината и ако да - по кои дела, пред кой съд, с какъв предмет; 11. В какъв размер са били разходите на общината за процесуално представителство за делата по т. 10 за периода 2015-2019 г. вкл. РЕШИХ: 1. Предоставям достъп до исканата обществена информация, създадена в Община Братя Даскалови. 2. Настоящото решение и обществената информация по т. 1. се публикуват на Платформата за достъп до обществена информация и се предоставят под формата на копие, по електронен път на следния адрес на електронна поща: ******************** 3. Контрол по изпълнение на Решението възлагам на Мануела Делчева – секретар на Община Братя Даскалови. 4. Решението подлежи на обжалване пред съответния административен съд, по реда на Административнопроцесуалния кодекс. ИВАН ТАНЕВ: ………………… Кмет на Община Братя Даскалови

75

Дата Процес
17.07.2020 15:44 Подаване на заявление
17.07.2020 15:44 Изпратено към деловодна система
17.07.2020 15:50 Потвърждение от деловодна система
20.07.2020 14:13 Крайно решение (Оставено без разглеждане)